X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
SumezSumezSkrevet 09/11-12 08:11, rettet 09/11-12 08:12 
Azzkikr>
Det må også være ufatteligt irriterende for postbudene at rende rundt med så mange pakker/breve som de må tage med igen fordi folk ikke er hjemme, selvom de sagtens kunne smide dem ind.

Ja, i den grad. Hvis det ikke skal være helt formålsløst med al den levering, burde de da allermindst ansætte folk til at levere forsendelserne efter kl 17, hvor de fleste folk rent faktisk har mulighed for at være hjemme. ElGiganten kunne jo ligeså godt levere direkte til posthuset, og give mig chancen for at hente det en dag tidligere, i stedet for det spild af tid og arbejde.

Jeg fik også en SMS omkring forsendelsen fra ElGiganten i går, så der ligger jo nok sådan en seddel i postkassen til mig i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 09:53 
Azzkikr>
Det er virkeligt irriterende at man skal skrive for næsten alting efterhånden og så skal til at rende ned på det åndssvage posthus i tide og utide for at hente forsendelser der sagtens kan gå i postkassen.

Det må også være ufatteligt irriterende for postbudene at rende rundt med så mange pakker/breve som de må tage med igen fordi folk ikke er hjemme, selvom de sagtens kunne smide dem ind.

Irriterer også mig.

PostDanmark har en Flex-leveringordning så man kan få stillet pakkeforsendelser ved døren, i garage, eller lign. Men bare ikke hvis man f.eks. bor i en opgang, og man kan ikke få dem til at putte små pakkeforsendelser i postkassen via ordningen.

Mit ICO/SotC kom også som pakkeforsendelse, dvs. med trackingnummer og afhentning på posthus hvis man ikke er hjemme.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-12 10:20 
Jeg fik endnu et spil fra Elgiganten i dag. Men ham der gik post synes at jeg skulle vækkes tidligt, i stedet for bare at smide det i postkassen. Jeg skulle ikke skrive under på noget :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-12 10:29 
Jeg ville hellere vækkes tidligere end at skulle bruge tid på at gå på posthuset næste dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 11:07 
Og værre er at de pakkeforsendelser slet ikke bringes ud om lørdagen :P
scavengerscavengerSkrevet 09/11-12 11:18 
Hvorfor melder I Jer ikke bare til døgnposten?
Der kan man hente pakken 24/7 og jeg har endda fået flere udenlandske firmaer til at sende til den.
Nemo me impune lacessit
SonicSonicSkrevet 09/11-12 11:41 
Idag kom mit ICO / SotC PS3
samt 1 stk. Alive Character Design bog.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 11:50, rettet 09/11-12 11:51 
scavenger>
Hvorfor melder I Jer ikke bare til døgnposten?
Der kan man hente pakken 24/7 og jeg har endda fået flere udenlandske firmaer til at sende til den.

For mit vedkommende fordi der ikke er en sådan i nærheden af hvor jeg bor eller arbejder.
Men jeg bruger GLS Pakkeshop når det mulig fordi der er en sådan tæt på min arbejdsplads. Bare ikke muligt med Elgiganten, Amazon, etc. Døgnboksen får vel heller ikke pakker om lørdagen?
SumezSumezSkrevet 09/11-12 12:10 
scavenger>
Hvorfor melder I Jer ikke bare til døgnposten?
Der kan man hente pakken 24/7 og jeg har endda fået flere udenlandske firmaer til at sende til den.

Det hjælper jo ikke, hvis de skal have signatur?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 12:12, rettet 09/11-12 12:24 
Døgnposten er både for brev- og pakkeforsendelser. Så ingen underskrift.

EDIT: Ikke breve åbenbart
SumezSumezSkrevet 09/11-12 12:14 
Var det ikke præcis det jeg lige skrev? :) ElGigantens pakker havner jo netop på posthuset fordi de kræver underskrift. Det er jo ikke fordi de ikke passer i postkassen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 12:16, rettet 09/11-12 12:24 
Nej, de vil også komme i Døgnposten. De kræver underskrift fordi der er sendt som pakke.

EDIT:
Hvad kan jeg modtage i Døgnposten?
Pakker og rekommanderede breve, der er adresseret til en Døgnposten. Pakker kan måle op til 61 x 37 x 35 cm (LxBxH) og veje op til 20 kg

Hvornår kan Døgnposten ikke benyttes?
- Når der skal betales ved modtagelsen
- Forsendelser der er for store eller tunge
- Hvis automaten har tekniske problemer
- Almindelige breve

http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Selvbetjening/D%C3%B8gnpost/Sider/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l-svar.aspx
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-12 19:40 
Sumez>
Var det ikke præcis det jeg lige skrev? :) ElGigantens pakker havner jo netop på posthuset fordi de kræver underskrift. Det er jo ikke fordi de ikke passer i postkassen.

Jeg skulle ikke skrive under i dag. Jeg skulle bare vækkes :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 09/11-12 19:49 
Jeg har skrevet under både igår og idag, fra elmutantos.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HulleHulleSkrevet 09/11-12 19:56 
Det er for vores egen sikkerhed at vi skal skrive under...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 09/11-12 20:16 
Men der er nok nogle som helst ikke ville skrive under på spil der koster mellem 15 og 50 kroner.

Hvis man får de her spil fra Elgiganten uden at skulle skrive under, så er det fordi postbuddet bryder reglerne. Det måtte de sådan set også gerne gøre hos mig, med de her billige spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-12 20:31 
Lost Planet 2 til Tre-tresssåååååårrrnnn
SumezSumezSkrevet 10/11-12 22:39, rettet 10/11-12 22:40 
Var på posthuset i dag og hente min pakke fra CDON, der heldigvis ikke indeholdt en jule-cd med Justin Bieber. Havde ikke fået nogen seddel om leveringen fra ElGiganten, men den kunne han heldigvis også godt finde for mig, så nu har jeg både Street Fighter X Tekken, Ico/SotC HD, og House of the Dead Overkill til Move.
Fik også lige en kuvert fra Japan ind senere i dag, med Higemaru 2 til min Famicom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 11/11-12 15:41 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Captain NCaptain NSkrevet 11/11-12 23:01 
Jeg var så heldig her i Fredags at jeg fandt Epic Mickey 2 til 3Dseren hele 14 dage før street daten så den har jeg spillet i løbet af weekenden.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-12 14:56 
FancyPants>
RJK>
De sender det rigtige spil, og du får normalt en rabatkode til gratis fragt til en anden gang, som trøst for at de har kludret i det og spildt din tid.

Når ellers det ikke går helt i kuk for dem.

En ven var knap så heldig med CDONs retursystem :P
Klaskede det lige sammen til et billede, som vist fortæller historien på bedste vis: http://i.imgur.com/XoqKU.jpg

Jeg fik Medal of Honor European Assault igen fra CDON, selvom det skulle være Dirge of Cerberus de skulle have sendt mig... Så det går godt :D
RJKRJKSkrevet 12/11-12 14:58 
Velkommen i klubben :) Jeg har to gange opgivet, men normalt får de styr på det til sidst. Det er vel fordi der er en stregkode-fejl eller lignende i deres lagersystem, så de tror at de har leveret det rigtige hver gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
millenniummillenniumSkrevet 12/11-12 15:00 
Captain N>
Jeg var så heldig her i Fredags at jeg fandt Epic Mickey 2 til 3Dseren hele 14 dage før street daten så den har jeg spillet i løbet af weekenden.

Verdict?
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 12/11-12 17:02 
Fik Call of Duty: Black Ops 2 ind ad døren idag. Er det ikke først imorgen at det udkommer?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/11-12 17:12 
Darkbeat: Det kører virkelig for dem :D

1up: jeg kunne se at Blockbuster skriver at de, ligesom andre kæder, stopper salget af Black Ops 2 for i dag - for igen at sælge det fra midnat :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
spectrespectreSkrevet 12/11-12 17:20 
ok.

Pakkeposten har også lige været her med Under Defeat HD Deluxe Edition (360)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 12/11-12 17:50 
resistance 2 fra el' gigantos.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/11-12 19:03 
To gode spil med 50 Cent som hovedperson.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 12/11-12 20:20 
millennium>
Verdict?

Det er okay, grafisk er det jo meget i stil med de gamle 16 bit sidescrollers men gameplayet so far har været lidt flat og ensformigt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-12 14:10 
Cabadooby: Blops Ops II - Hardened Edition (360)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/11-12 16:48 
Kunne ikke dy mig for at købe det her joystick i genbrugsen. Jeg har egentlig ikke nogen Amiga(?), men det er lavet af Danish Joystick Production, 8100 Århus C. Så hvordan kan man lade være med at købe det? :D

Hvad kom ind ad døren i dag?

100% micro switches. Oh yeah baby!

Hvad kom ind ad døren i dag?
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/11-12 17:23 
Gameboy Player (GC)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/11-12 15:56 
Ico/Shadow of Colossus til PS3
Yakuza Fury til PS2
SvovlSvovlSkrevet 14/11-12 21:04 
KillerBean2>
Kunne ikke dy mig for at købe det her joystick i genbrugsen. Jeg har egentlig ikke nogen Amiga(?), men det er lavet af Danish Joystick Production, 8100 Århus C. Så hvordan kan man lade være med at købe det? :D

Fedt!!
nerosnerosSkrevet 14/11-12 21:28 
To PGM'er klar til at blive consolized..!
2 gange The Gladiater og et Martial Masters spil.

YEAH!!
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/11-12 21:38 
Et stks papkasse med en bunke fotoplakater fra Pixum (og 25 gratis fotos, som tilmed sparede mig for 7.50 i ekspeditionsgebyr), langt om længe klar til at fikse noget pind-artwork!
... Når det ikke lige falder på en dag hvor jeg skulle op klokken 5 - Så i aften nøjes jeg vist bare med at afmontere knapper og pind :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 14/11-12 21:56 
neros>
To PGM'er klar til at blive consolized..!
2 gange The Gladiater og et Martial Masters spil.

YEAH!!

Bliver spændende at følge! Hvad kan det være du anskaffede 2 stk.?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 14/11-12 22:28 
Jeg aftager gerne den ene PGM :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-12 22:39 
Den er TLO's :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 14/11-12 23:52, rettet 14/11-12 23:53 
Ico / Shadow of the Colossus (PS3)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 15/11-12 07:43 
Apple TV
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 15/11-12 11:41 
COD: Black Ops 2 (360)
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 15/11-12 12:00 
Konsolkongen>
Den er TLO's :)

Nemlig ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/11-12 12:05 
Det kan han ikke være bekendt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-12 12:17 
Shinrei Jusatsushi Taromaru (SAT - JAP)
Sonic CD (MCD - US)
Robo Aleste (MCD - US)

Sweet
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 15/11-12 12:41 
Fy for silvan - hvor meget måtte du kaste efter førstnævnte? :O
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-12 13:03 
200$ :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/11-12 14:00 
Og så godt er det ikke engang :) Men det er unikt nok til at være en spændende udgivelse, omend det ikke helt retfærdiggør prisen.
Har godt nok kun prøvet det engang (Per S's eksemplar)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 15/11-12 15:52 
Jeg prøvede KB2's eksemplar på et SSKT og var heller ikke for $200 imponeret...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/11-12 17:08 
Det er også en af de titler, hvor sjældenheden har mest at skulle sige mht. prisen.
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig