X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/10-12 01:18 
Sumez>
Jeg vil mene det er det værd, til fordel for det sociale aspekt i et co-op spil.

I lige præcis Portal 2 er noget af det sjove de små individuelle kommentarer man får, som gør det marginalt mindre egnet til lokal coop, hvor den slags let kan drukne i fagter og snak.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
amnesiaamnesiaSkrevet 23/10-12 07:53, rettet 23/10-12 07:53 
Konsolkongen>
Sejt Kroe. Skal du ha' RGB moddet en Famicom engang? :)

RGB moddet AV Famicom er vejen frem :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
--Skrevet 25/10-12 11:59 
Wario Land (GB)
Killer Instinct (SNES)

- Tak til Scavenger! ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
3of193of19Skrevet 25/10-12 14:58 
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/66559_375310735877441_2124237106_n.jpg
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-12 15:10 
Nice. Det er egentlig mindre end jeg regnede med.
3of193of19Skrevet 25/10-12 15:14 
Ja de så større ud i spillet. Men det har nok lidt at gøre med at der ikke sidder en sprængladning i den her... tror jeg :)
scavengerscavengerSkrevet 25/10-12 16:35 
m1chelsen>
- Tak til Scavenger! ;)

Velbekomme :)
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/10-12 16:47 
Efter en tur i genbrugsen:

Age of Empires (Big Box)
Aces: The Complete Collector's Edition (Big Box)

Og et IBM tastatur! Det er rart at have et mordvåben ved hånden :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 25/10-12 18:30 
KillerBean2>
Og et IBM tastatur! Det er rart at have et mordvåben ved hånden :D

Sådan ét med højlydt kliklyd? De er sindsygt holdbare og ret så irriterende, når man sidder på kontor med én der KUN vil bruge sådan ét...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/10-12 18:59, rettet 25/10-12 19:39 
Elgen>
Sådan ét med højlydt kliklyd?

Præcis! Bygget som en tank og larmer lige så meget :)

EDIT: Og dog. Nu søgte jeg lige på modelnummeret og opdagede at det ikke er et "rigtigt" Model M. Så det har ikke de famøse micro switch -agtige taster. Men det larmer stadigvæk en hel del mere end et moderne tastatur.
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 28/10-12 22:35 
Uncharted 3 (PS3)
Deus Ex (360)
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 29/10-12 08:24 
En bootleg Solomon's Key. Købt som defekt (lyd mangler) men virker perfekt; også lyden. Sælger har sikkert ikke -5V wiret i sit setup };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 00:05 
Deus Ex: Human Revolution

Elgigantens gratis forsendelse kan endda finde ud af at smide det ind ad brevsprækken, når man ikke er hjemme. Hold os endelig opdateret om de supertilbud :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/10-12 00:11 
Wehner>
Elgigantens gratis forsendelse kan endda finde ud af at smide det ind ad brevsprækken, når man ikke er hjemme.

Ville ønske Wupti kunne finde ud af det samme.
Mit Forza Horizon LCE blev sendt i en ualmindelig stor papkasse, især når man tænker på at indholdet altså bare var i størrelse Steelbook.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 00:16 
Wehner>

Elgigantens gratis forsendelse kan endda finde ud af at smide det ind ad brevsprækken, når man ikke er hjemme.

Næh. Ikke her.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 30/10-12 00:31 
Professor Layton and the Miracle Mask (3DS US)

Visual novel overload :) Blev kun lige i torsdags færdig med Last Window og gik direkte igang med Virtue's Last Reward. Og når den er færdig er det Layton tid! :D
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 10:06 
Naiera>
Wehner>

Elgigantens gratis forsendelse kan endda finde ud af at smide det ind ad brevsprækken, når man ikke er hjemme.

Næh. Ikke her.

Nå for den. Så har det sikkert bare været et heldigt tilfælde. Mindes også jeg kvitterede for modtagelse af Portal.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 10:29 
Jeg får også altid spil sendt som pakkeforsendelse fra Elgiganten, så hvis postbudet afleverer det uden underskrift eller Flex-aftale, har han/hun ikke gjort sit job ordenligt :)
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 11:00 
Jo fra mit synspunkt :) Det var endda smidt helt ind ad brevsprækken i stedet for nede i postkassen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/10-12 11:18 
Det var jeg også ude for med mit Portal 2 :) Det blev åbenbart sendt fra Danmark i stedet for fra Norge, og røg ind i brevsprækken, hvor de andre typisk har været sendt rekommenderet i timer hvor almindelige mennesker normalt er på arbejde, hvilket vil sige at man må vente til den første dag, man faktisk kan nå at komme på posthuset (der også lukker umenneskeligt tidligt) fra 2 dage efter den oprindelige "levering". :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 11:20 
Jeg vil også foretrække at de bare sender som alm. brevforsendelse der også kan leveres om lørdagen - specielt når spillet kun koster 25,- kan jeg godt tage chancen :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-12 15:45, rettet 31/10-12 15:47 
Magic Knight Rayerth (SS)
Puyo Pop Fever (DC)
Typing of the Dead (DC)

Tak til Kristensen!

Igår fik jeg Mugen Souls.
--Skrevet 31/10-12 17:11 
Hvad kom ind ad døren i dag?

Desværre med 2x tysk label, men ellers okay :)
Spiller nu: Animal Soccer World
MuertoMuertoSkrevet 02/11-12 20:40 
Tetris (hack) til PlayChoice 10, psyched!!! :D
ElgenElgenSkrevet 03/11-12 10:12 
Capt. America and The Avengers. Originalt DataEast PCB (ARC)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/11-12 11:51, rettet 03/11-12 12:48 
Er det et godt spil? Jeg har kun MegaDrive-udgaven, og den er ret så forfærdelig :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/11-12 12:49 
Mener jeg husker nogen stå og snakke om netop det spil til sidste SSKT?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 03/11-12 13:03 
Rimelig standard beat'em'up...men jeg har bare noget med originale DataEast-boards }:-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 03/11-12 14:49 
Elgen>
Capt. America and The Avengers. Originalt DataEast PCB (ARC)

Fedt det er faktisk ikke så ringe ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-12 14:37 
Dynasty Warriors 4 (PS2)
Medal of Honor: European Assault (PS2)

Jeg havde egentlig bestilt Dirge of Cerberus hos CDON men de sendte mig Medal of Honor istedet?
Det er for dyrt at retunere i forhold til hvad det har kostet og nu har de selvfølgelig heller ikke fragtfrit mere, så det kan ikke betale sig at købe Dirge nu... Venter til en anden gang.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/11-12 17:09, rettet 06/11-12 17:10 
"3DSXXL" + Kid Icarus: Uprising

Resident Evil: Revelations var først årsagen til, at jeg endelig fik lyst til en 3DS. Men der ÅBENBART IKKE en XL-udgave af Circle Pad Pro endnu, og så får man vel ikke det optimale ud af RE:R... :[
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/11-12 17:18 
Revelations kan sagtens spilles uden Revelations. Jeg har ikke dingenoten selv, men spillet føles optimeret til 3DS som sådan, og ikke udviklet med henblik på CPP.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 06/11-12 18:01 
Darkbeat>
Det er for dyrt at retunere i forhold til hvad det har kostet og nu har de selvfølgelig heller ikke fragtfrit mere

Det er selvfølgelig CDON's problem, at de har sendt den forkerte vare :) Så hvis du gider, så er det bare at gøre opmærksom på dette, og så sender de en returkuvert, så det bare skal i postkassen. De sender det rigtige spil, og du får normalt en rabatkode til gratis fragt til en anden gang, som trøst for at de har kludret i det og spildt din tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/11-12 18:42, rettet 06/11-12 18:44 
Echelon VI>
Revelations kan sagtens spilles uden Revelations.
Jeg har ikke dingenoten selv, men spillet føles optimeret til 3DS som sådan, og ikke udviklet med henblik på CPP.

Altså uden CPP? :)

Det skulle skabe en langt bedre kontrol i spillet, http://www.playright.dk/forum/emne/33900-resident-evil-revelations#548033]efter hvad der siges[/LINK]" target="">efter hvad der siges.
Jeg har ventet mig "gråhåret" på et solidt RE-spil lige siden RE4, så vil foretrække den mest optimale kontroloplevelse.
RE5 lagde jeg fra mig efter få dage pga. spillets påtvungne coop-mode (og synes ikke spillet hvilede lige så godt i sig selv som RE4).
Har ikke spillet andre RE-spil siden.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/11-12 19:37 
RJK>
De sender det rigtige spil, og du får normalt en rabatkode til gratis fragt til en anden gang, som trøst for at de har kludret i det og spildt din tid.

Når ellers det ikke går helt i kuk for dem.

En ven var knap så heldig med CDONs retursystem :P
Klaskede det lige sammen til et billede, som vist fortæller historien på bedste vis: http://i.imgur.com/XoqKU.jpg
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
RJKRJKSkrevet 06/11-12 19:41 
Den kan jeg toppe. Jeg har fået den forkerte vare, og byttet den TRE gange til den forkerte vare igen :) På den positive side havde jeg så gratis fragt-koder til de næste mange køb :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/11-12 19:43, rettet 06/11-12 19:49 
Ja, uden CPP.

CCP + Revelations diskuteres også i tråden herunder.

Personligt savnede jeg ikke en ekstra analog slider i Revelations. Det spiller meget ligesom originaludgivelsen af RE4 på Gamecube, hvor man også hovedsagligt benytter en analog styrepind. Det er mere relevant med endnu en analog slider i Revelations på grund af den større bevægelsesfrihed, men som sagt savnede jeg det ikke.

Tråd
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 06/11-12 19:50, rettet 06/11-12 19:50 
FancyPants>
En ven var knap så heldig med CDONs retursystem :P
Klaskede det lige sammen til et billede, som vist fortæller historien på bedste vis: http://i.imgur.com/XoqKU.jpg

Hvor er det genialt! De prøver virkelig hårdt på at komme af med alt deres Justin Bieber.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/11-12 19:54 
Så længe man ender med den bestilte vare, er det heldigvis ikke noget der kan få mig op at ringe - Især ikke når man ender med en bunke koder til gratis fragt. :P

Jeg fandt det bare lidt morsomt fordi han selv er musiker, og hader Biebers musik som pesten :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 06/11-12 20:22 
FancyPants>
Jeg fandt det bare lidt morsomt fordi han selv er musiker, og hader Biebers musik som pesten :D

Bestiller noget eklektisk avantgarde hejs, modtager Justin Bireber julesange... 3 gange!
Han er blevet så trollet ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/11-12 20:41 
MED special edition jule-Justin DVD den ene af gangene, bare for at gnide lidt salt i hans sår.

Jeg håber medarbejderne hos CDON har haft det lige så morsomt over det, som kæresten, vennekredsen og han selv har haft det.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-12 22:10 
Tak for tippet med CDON. Jeg prøver at skrive til dem.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/11-12 23:51 
HALO 4. Limited Edition (JOY!!!!)
dRxLdRxLSkrevet 08/11-12 13:24 
Macbook Pro 13.3 retina.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/11-12 18:06 
Classics HD: ICO & Shadow of the Colossus (PS3)

Asura's Wrath - Nordic Rage Edition (X360)
Street Fighter X Tekken - Special Edition (X360)

Jeg takker for de gode tilbudstips her på P:R! :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 08/11-12 18:32 
1 stk. House of the Dead Overkill (PS3)
ICO og SotC kommer nok imorgen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 08/11-12 19:21 
Wehner>
Naiera>
Wehner>

Elgigantens gratis forsendelse kan endda finde ud af at smide det ind ad brevsprækken, når man ikke er hjemme.

Næh. Ikke her.

Nå for den. Så har det sikkert bare været et heldigt tilfælde. Mindes også jeg kvitterede for modtagelse af Portal.

Det var vist en engangs. SotC skal i hvert fald hentes på posthuset.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 08/11-12 19:57 
Jeg hørte posten ringe på selvom jeg sov ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/11-12 20:33 
Det er virkeligt irriterende at man skal skrive for næsten alting efterhånden og så skal til at rende ned på det åndssvage posthus i tide og utide for at hente forsendelser der sagtens kan gå i postkassen.

Det må også være ufatteligt irriterende for postbudene at rende rundt med så mange pakker/breve som de må tage med igen fordi folk ikke er hjemme, selvom de sagtens kunne smide dem ind.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/11-12 22:51 
Jeg har ikke skulle skrive under på noget af det jeg har modtaget fra elgiganten. ICO/SotC lå fint i postkassen i dag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig