X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/08-12 20:06 
Præcis. Jeg vil bare seriøst gerne vide, hvilket zoo de spil er kommet fra :)
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 28/08-12 20:08 
Næppe Blåvand...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 20:16 
Vildt :D
3of193of19Skrevet 28/08-12 21:35, rettet 28/08-12 21:41 
Irriterer mig rimelig meget at der i genudgivelser af Phantasy Star 1 til Virtual Console osv aldrig tilføjes Mark III's lyd. Den er så nice.
Især det der lidt kanon-agtige over Battle Temaet:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9WbCR-oebQ&feature=bf_next&list=PL2390288A5C9B2942

Playlist PS1 Mark III Soundtrack
NaieraNaieraSkrevet 28/08-12 21:55 
KillerBean2>
Jeg forstår bare overhovedet ikke, hvordan japanske Master System -spil er havnet i Bogshoppen. Og jeg forstår endnu mindre af, hvorfor de har taget imod SG-1000/SC-3000 -spil. Det svarer lidt til at støde på en kænguru midt på den jyske hede :D

De ville ikke tage imod andet end en håndfuld af de dvd'er jeg havde med forbi for et par måneder siden; blandt andet tager de SLET IKKE region 1 længere. Men japanske MS-spil er åbenbart i orden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
--Skrevet 29/08-12 19:10 
Ninja Gaiden 3 (x360)
Generator Rex (x360)
Spiller nu: Animal Soccer World
enfenenfenSkrevet 30/08-12 00:37 
Ninja Gaiden 3 (360)
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 30/08-12 23:28 
Var lige forbi Ruben og Bobby's butik idag.
Fandt de her to denne gang.
Hvad kom ind ad døren i dag?
SumezSumezSkrevet 31/08-12 17:11 
En stor pakke fra ElGiganten! Den Gears of War 3 de solgte til 99kr var åbenbart en eller anden stor limited-udgave med et tandhjul eller sådan noget i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/08-12 17:35 
En helt ny stationær computer. Den har følgende stats:

*IBM Compatible
*Internet
*Blå LED lamper for ekstra køling

Så kan jeg endelig få spillet det Witcher dér og alt muligt andet.
HankyHankySkrevet 31/08-12 23:10 
Sådan en basse her.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 01/09-12 12:07 
En 404-fejl?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/09-12 12:17 
Sumez>
En stor pakke fra ElGiganten! Den Gears of War 3 de solgte til 99kr var åbenbart en eller anden stor limited-udgave med et tandhjul eller sådan noget i.

De skrev jo også Limited Edition derinde. Ellers må man da sige at 699,- i normalpris, er lige lovlig højt sat for et almindeligt spil. :P

Mit dumpede også ind med postbud forleden. Æsken var så fin!
Hvis man skulle vove sig ud i det dersens multiplayer, så står koden til det super-mega-specielle Adam Fenix skin forresten på bagsiden af COG medaljen :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 01/09-12 12:23 
Er det den eneste kode der følger med? Ikke at jeg forventer mere, men jeg kan ikke finde rundt i alle de papirer der følger med, og tænker jeg nok har overset noget. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/09-12 12:28 
Jeg kan ikke umiddelbart se andet når jeg kigger på beskrivelsen bagpå æsken, så jeg tror det ikke.
Mine forventninger lå heller ikke helt oppe i skyerne... Jeg er bare glad for at have fået alt det ekstra stads med, og samtidig have givet mindre end den almindelige udgave ville koste :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 01/09-12 16:42 
Ny Macbook Pro 13" (i5) til den nette sum af 6.500,- i Elgiganten i Roskilde. Købte samtidigt også en tilsvarende til en kollega til 7.000,- i nyåbnet Expert med køtilbud.

En ok start på dagen :)
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 01/09-12 17:01 
Det var godt nok en fin pris. Var det et annonceret tilbud?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
enfenenfenSkrevet 01/09-12 18:48 
Køtilbuddet fra Expert var kun annonceret i lokalavisen i Roskilde. Tilbuddet i Elgiganten blev jeg oplyst om, da jeg stod i Expert. Men det stod også i deres avis, der kom senere på dagen (?!) - fik jeg at vide af en anden. Der var kun 20 stk. på tilbud begge steder. Så jeg var heldig at få den i Elgiganten, da jeg ikke stod i kø dernede.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/09-12 15:25 
Tales of Graces F Day 1 Special Edition (PS3)
EA Sports MMA (360).

Jeg er egentlig ret ligeglad med MMA spil, men blev nødt til at eje det da jeg fandt ud af at det er det eneste spil der er ulovligt i Danmark. I modsætning til så mange andre lande er det ikke et spil der er ulovligt pga voldeligt indhold, men fordi den Danske lovgivning forbyder at man reklamere for energi drinks. Da Rockstar Energydrink er en ret stor del af MMA er spillet derfor ikke udkommet inden for grænserne og til 100 kr på Amazon syntes jeg det var et kuriosum der var værd at eje
SvovlSvovlSkrevet 07/09-12 14:32, rettet 07/09-12 14:36 
Igår kom der en fragtmand med et par store papkasse på paller.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Det var en Sega New Astro City til mig, og en Taito Egret 2 til Alf81.
Maskinerne er leveret og istandsat af Neo Legend i Paris (http://neo-legend.com)

Da Alf81 af gode grunde er på Sjælland i disse dage må jeg jo passe på begge kabinetter til han er hjemme igen.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Progear er bootet på NAC'en!
Egret'en venter pænt på sin ejermand før den skal tændes.

Ind af døren kom også et par Flax skamler fra ILVA som passer ret godt i stil til de hvide kabinetter.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/09-12 14:42 
Det er satme lækkert. Hvor meget koster de inkl fragt om man må spørge?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 07/09-12 16:16 
Sexy stuff. Jeg vil også have mig en hvis vi forhåbentligt inden længe skal imod Billund / Vejle :)
Selvom jeg måske godt kan nøjes med en Compugame maskine. Må se når tiden er inde :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SvovlSvovlSkrevet 07/09-12 16:39 
Som udgangspunkt koster en New Astro City 790 euro (5.800 kr) og en Egret 2 990 euro (ca. 7.400 kr) ved Neo Legend.
Vi fik så sat Seimitsu sticks og nye sanwa knapper i begge.
Der er foretaget generel restaurering af elektronik og kosmetik af begge.
Egret 2 fik en splinter ny skærm sat i.
NAC fik kick-harness, stereoforstærker + en anden møntmekanisme og en stepdown converter.
I alt endte vi med at slippe 2.400 euro for det hele (knapt 18.000 kr) med et halvt års garanti på maskinerne.
Inkluderet i den pris var fragt til døren i Aarhus på ca. 350 euro med et fragtfirma.
silverstarsilverstarSkrevet 08/09-12 12:25 
Lækre cabs! Tillykke med anskaffelsen, er let misundelig må jeg indrømme :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/09-12 12:29, rettet 08/09-12 12:29 
silverstar>
...let misundelig må jeg indrømme :-)

let?? kun let?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 12/09-12 00:00, rettet 12/09-12 00:01 
En Modbo-chip til PS2 bestilt for snart fire uger siden. Jeg fik hevet en kammerat over, som hjalp med at få den sat i. Der er godt nok nogle helt singssyge lodninger involveret synes jeg, men vakkelvornt som det så ud, spiller den bare, så nu har jeg endelig en regionsfri PS2 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 12/09-12 08:50 
Nice, har ikke modtaget de jeg bestilte samtidig med dig, men de jo nok lige på trapperne så };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 14/09-12 12:57, rettet 14/09-12 14:44 
S¨kom postmanden forbi med en fin pakke. Helt ny HNG64 + FF WA

Hvad kom ind ad døren i dag?


Spillene til maskinen er pænt store og i metal :D De kan nærmest bruges som våben jo :D

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/09-12 15:33 
Lige til at have i lommen kan jeg se :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-12 23:10 
Et SFIV TE stick til PS3 købt af Holmekolmen. Tak for handlen, virker perfekt.

Et virkeligt smadret PS2 spil der hedder "Fugitive Hunter: War on Terror" som jeg vil lave noget video af på et tidspunkt
dRxLdRxLSkrevet 18/09-12 12:17 


Fugitive Hunter Final Sho(w)down
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
spectrespectreSkrevet 21/09-12 15:18 
Borderlands 2
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 15:49 
Street Fighter 25th Anniversary (PS3)

Det er den hér:
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=20214
--Skrevet 21/09-12 16:07 
1 stk. Sanwa Joystick JLF 4-8 ways joystick
6 stk. SANWA OBSF-30

Så er det snart tid til at smutte i hobbyrummet igen :D
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-12 16:16 
I brændeskuret som Emil fra Lønneberg!
Du får snittet nogen konsoller og ting! Det er fedt håndværk. :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/09-12 16:32 
Snyd! Jeg venter stadig på mine OBSF-30 og -24'ere.
Havde ikke forventet de ville nå frem, siden jeg først bestilte onsdag aften.
Men derfor må den gode Herr Fleck stadig gerne behandle min ordre, så der ikke bare står "Payment received" :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 21/09-12 16:33, rettet 21/09-12 16:34 
Darkbeat, tak tak :) Hygger mig nu også med det :)

FancyPants, hvor har du bestilt fra? Havde købt fra Arcadeshoppen, og ham der har den, bor i nærheden, så kan gerne få tingene samme dag :D
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/09-12 16:42 
Det blev fra Arcadeshop.de i denne omgang.
kiggede hos begge de danske først, men Arcadeshoppen har ikke OBSF-30 i Dark Hai/grå, og slet ingen OBSF-24'ere på siden.
Men i det mindste blev det ikke til gætteleg som hos Arcadeaction.dk, hvor jeg måtte ændre antal og opdatere kurven for at se hvor mange han havde på lager ud af de 8 grå og 2 hvide 30'ere jeg skulle bruge :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 17:53 
Borderlands 2 PS3
LBP Vita... godt nok to dage siden, men uha det er lækkert :)
HankyHankySkrevet 21/09-12 19:02 
Godt nok ikke mig der fik det ind af døren, men en gut på Nintendoage.com forum'et købte et NES Golf spil, undrede sig over vægten på cartridget, åbnede det og fandt i omegnen af $5000 i $100-sedler, dateret tilbage til 80'erne.

"So I picked up a golf NES game today. It typically weighs about 3.5 ounces and this one was about double to the feel so I knew something was up. I opened it and found 2 bundles of 25 $100 bills, $5000 total!!! They are all dated 1985 and older and have clearly been in there a long time. They are real bills too. These kinds of things don't happen to anyone, simply amazing! I can't imagine how many hands this game could have gone through in the last 25 years."

Hvad kom ind ad døren i dag?
Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OlimarOlimarSkrevet 21/09-12 19:03 
Ikke dårligt :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/09-12 19:44 
Hold kæft, hvor er det sejt. Det er sådan noget, man burde bruge som udgangspunkt for en film :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 21/09-12 20:18 
Og da der aldrig har været pengeombytning i US, er sedlerne naturligvis stadig gangbare...men mon de oprindeligt stammer fra et røveri eller noget?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 21/09-12 20:24 
Rimelig skidt røveri så. Lyder mere som nogen der gemte "for a rainy day".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/09-12 20:35 
Vildt, og så siger folk der ikke er penge i retro-spil... bah!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/09-12 21:10 
Læste det også, lyder som en HC
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/09-12 23:35 
Jesus, vil åben alle mine spil nu :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/09-12 14:06 
Jeg skød lige koden fra den Street Fighter 25th Anniversary ind på PSN og blev glædeligt overrasket over at det ikke kun er de download titler de skriver at man får, men faktisk alt hvad der hedder Street Fighter på PSN, hvilket også betyder en hel masse avatars og alt DLC, men også PS1 versionerne af Alpha 1, 2 og 3 samt Alpha 3 Max til PSP.

Det er selvfølgelig ikke super let at komme til at spille PSP spillet her I EU med mindre man virkelig gidder sætte sin PSP op til dét, men at have Alpha 1, 2 og 3 i 60hz er lækkert.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/09-12 14:44, rettet 23/09-12 17:58 
Vælger lige at være uortodoks, og sige "Hvad kom ind i min inbox idag".

Et stks kode til Torchlight 2, små $20 givet rigtig godt ud! :)
Valgte at købe direkte fra deres side frem for Steam, siden de ~25 kroners forskel jo også er en slags penge - Og det kan linkes med Steam account alligevel, så jeg kan spille det med venner :D

EDIT:
Og små 24 timer senere: Borderlands 2 + Premiere Edition DLC, købt via cjs-cdkeys.com fordi jeg er en smånærig Midtjyde. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 25/09-12 20:44 
Deus ex: Human revolution (PS3).

Hvis nogen har det til Xbox, og gerne vil bytte, kan de bare sige til.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig