X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-11 11:57 
Fik min Dead Space 2 collectors edition til PS3 idag. Dog er det en NTSC version så jeg håber ikke det giver problemer ligesom med Little Big Planet 2.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3of193of19Skrevet 04/02-11 15:32 
Ghost Trick: Phantom Detective
Tog to uger fra VG Plus.ca, ved fandme ikke hvad der er galt med dem for tiden. Sonic Colors to også en krig at komme...
SumezSumezSkrevet 04/02-11 16:18 
To uger er da ikke skidt fra Canada? Hvordan er spillet? Synes det ser virkelig spændende ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 16:32 
Men normalvis tager det kun 4-5 dage fra VG+ :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 04/02-11 16:34 
Ja, de plejer at være super hurtige.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/02-11 17:16 
Ghost Trick
3of193of19Skrevet 04/02-11 18:38, rettet 04/02-11 18:39 
Ja, jeg ved ikke hvad der er galt med det canadiske postvæsen. Har ofte bestilt fra VG+ mandag og haft spillet inden weekenden. Pakken er stemplet den 20.1. så den blev sendt ud omgående fra VG+. Sonic Colors var i december, så der undrede mig det ikke videre, men den julepukkel må da være overstået nu. Ellers må jeg finde mig et alternativ til VG+, hvilket jeg synes ville være synd, fordi jeg har handlet der så meget og altid fået super service.

Ang. Ghost Trick, så har jeg kun spillet det i ca 20 minutter, en tutorial bane sådan set. Spil princippet ser meget lovende ud indtil videre. Figur animationerne er simpelthen fantastiske, designet herligt japansk og skørt. Historien har potentiale, selvom hele den der in-medias-res amnesi ting jo er ret hyppigt brugt. Smider nok en ny trå op når jeg har spillet det lidt mere.
NaieraNaieraSkrevet 04/02-11 19:09 
3of19>
Ghost Trick: Phantom Detective
Tog to uger fra VG Plus.ca, ved fandme ikke hvad der er galt med dem for tiden. Sonic Colors to også en krig at komme...

Sådan har det været de sidste par gange derfra, for mit vedkommende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Captain NCaptain NSkrevet 05/02-11 16:20 
Konsolkongen>
Det kan jeg ikke se det fede i. Især ikke hvis man har brødkassen hvor cartridget er lukket inde :/

Nu har jeg heldigvis en top loader:) (NES 2)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-11 19:31 
@3of19. Du skal glæde dig til at møde hunden Missile. Den er SÅ sød :D
3of193of19Skrevet 05/02-11 21:21 
Hehe, ja, det er den. Er totalt pjattet med charakter designet i spillet. Og animationerne er nok det absolut BEDSTE jeg nogensinde har set i 2d animation.
SumezSumezSkrevet 06/02-11 11:17 
Darkbeat, tag spillet med til SSKT6!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 06/02-11 11:52 
4 x CD-wallets med plads til 48 skiver i hver...ikke flere flyttekasser med spil til SSKT };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/02-11 11:59 
God ide. Kassetterne er jo egentlig ikke vigtige. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
3of193of19Skrevet 06/02-11 12:16 
Sumez>
Darkbeat, tag spillet med til SSKT6!

Bare køb det. Man kan mærke det er af Ace Attorney skaberen, altså kvali spil.
HulleHulleSkrevet 06/02-11 12:45 
Battlestar Gallactica - The Board Game :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 06/02-11 12:52 
@Hulle: Det er SÅÅÅÅ fedt, har du nogensinde prøvet det? Man bliver bare så paranoid };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 06/02-11 13:09 
Har læst rigtig godt om det, men ikke haft fornøjelsen endnu :) Fedt at du også syntes det er cool, jeg bliver mere og mere glad for det køb og spændt på at gå i krig med det.

Ærgerligt jeg ikke kunne komme til SSKT6, så kunne vi måske ha' spillet det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 06/02-11 13:11 
Kunne ha' været for fedt...der er dog en lidt stejt indlæringskurve, så spillet er først rigtig sjovt når alle spillere har prøvet det et par gange };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ThediazThediazSkrevet 07/02-11 08:53 
Vampire Hunter
Street Fighter Zero 2

begge til den kære Saturn :)
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 12:15 
Arcana Heart 3 (360). Det kommer for øvrigt også i pal (fandt jeg ud af) så der er ingen grund til at importere jap versionen.
SonicSonicSkrevet 08/02-11 11:00 
Alien Anthology Bluray
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 08/02-11 12:25 
"X-Men animated series" sæson 1-4 (10 DVD'er i alt). Det bringer minder frem!
[inspirational quote here]
Captain NCaptain NSkrevet 09/02-11 23:54 
Idag fik jeg endelig mit Earthbound til NES i æske og det hele på Engelsk. En reproduction naturligvis men den er stadig rigtigt godt lavet.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SaftenSaftenSkrevet 10/02-11 18:33 
Onkyo TX-8255 receiver
2x Cerwin-Vega XLS-6 kompakthøjtalere
Grøn Project Debut Mrk. III pladespiller

Endelig noget ordentlig gear til at genere min sambo med:P
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
amnesiaamnesiaSkrevet 10/02-11 22:42, rettet 10/02-11 22:42 
I dag kom en kvindelig fragtmand med en lækker Sega New Astro City som jeg skal tilbringe et par timer med i weekenden - I'm one happy camper.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-11 22:43 
Fedt! Tillykke med den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
amnesiaamnesiaSkrevet 10/02-11 22:58 
Tak. Det bliver godt at få gang i den, når først den er aklimatiseret.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ElgenElgenSkrevet 10/02-11 23:28 
Er der nogen mere sexet end kvindfolk der slæder arcadeudstyr? };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 10/02-11 23:29 
Hvor har du dog gravet sådan en op henne? :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 10/02-11 23:35 
Sumez>
Hvor har du dog gravet sådan en op henne? :o

Fandt den til salg i Holland. Havde gået og kigget efter en Egret II - men gad egentlig ikke vente længere, så jeg snuppede en NAC i god stand i stedet.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 10/02-11 23:42 
Damn, alene transporten fra Holland må have været en stor udgift, men tillykke med dyret! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 10/02-11 23:49, rettet 13/02-11 13:36 
Tja, det koster at have det sjovt :). De andre maskiner jeg har er også fra udlandet, hvor det er nemmere at gøre nogen fornuftige handler. Så gør det ikke så meget at det koster lidt penge i fragt.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SonicSonicSkrevet 13/02-11 00:01 
Macbook Pro 13" ... MUMS! Har så også smidt en 100 GB SSD i, endnu mere MUMS :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ElgenElgenSkrevet 13/02-11 18:02 
- House of The Dead : Overkill inkl. Hand Cannon (WII)
- Under Defeat (DC)
siger favel til: Metal Slug (MVS) (håber det får et bedre liv hjemme hos neros, end den kummerlige tilværelse det har levet i min samling };-D)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 13/02-11 18:47 
Elgen>
siger favel til: Metal Slug (MVS) (håber det får et bedre liv hjemme hos neros, end den kummerlige tilværelse det har levet i min samling };-D)

Det kan du godt regne med jeg er overordentlig meget glad for det spil ;D
Bashful Neophyte
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 14/02-11 15:30 
woo

Spritny MacBook Pro til Kasper : D
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 14/02-11 16:08, rettet 14/02-11 16:08 
og nu kom der også lige 8gb ddr3 ram : D
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SonicSonicSkrevet 14/02-11 16:57 
Overvejer at anskaffe mig en Magic Mouse til min Macbook Pro. Kan den anbefales? Nogen der har lidt erfaringer?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 14/02-11 20:09 
Alien Anthology Blu-ray - tak, du kære postmand.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 14/02-11 21:30 
Fleshmangler>
og nu kom der også lige 8gb ddr3 ram : D

Pris, og hvorfra?

Overvejer at købe RAM til min Macbook i USA, hvis jeg tager dertil om et par måneder, da prisen er ret billig i forhold til prisen herhjemme.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 14/02-11 21:32 
Sonic>
Overvejer at anskaffe mig en Magic Mouse til min Macbook Pro. Kan den anbefales? Nogen der har lidt erfaringer?

Jeg købte den sammen med min Macbook, men solgte den hurtigt igen. Jeg kunne simpelthen ikke vænne mig til den. Touch delen er ok, men musen er for flad og for kort (har lange fingre) efter min mening.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 14/02-11 22:28 
enfen>
Overvejer at købe RAM til min Macbook i USA, hvis jeg tager dertil om et par måneder, da prisen er ret billig i forhold til prisen herhjemme.

Ingen grund til at købe ram i staterne.

Billige 4GB ram-stænger...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 14/02-11 23:18 
Takker :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 15/02-11 08:33 
Apropros ram hvordan finder man ud af hvor meget ram ens computer maximalt kan trække i hvert slot?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 15/02-11 08:57 
Hvad den maksimalt kan trække er altid fordelt ud på slots, så kan ens maskine fx tage op til 8GB og har 4 sokler, så er det 4x 2GB man skal have i.

Jeg plejer bare at google modelnummeret på bundkortet. Ved du det ikke, kan du køre kommandoen kør og skrive dxdiag, så skulle det gerne stå under systemmodel. Går ud fra at det er en pc. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 15/02-11 09:16 
Husk også at Windows 7 i 32 bit kun kan benytte 3 GB RAM, selvom der smides 4 i. Vil du bruge mere, skal du køre 64 bit.

Min Macbook (2010) kan trække 8 GB, og jeg håber det kan være med til at speede iLife'11 op, da det kørte afsindigt langsomt (kører igen med '09).

Men jeg overvejer lige at klappe hesten. Der går kraftige rygter om nye Macbooks til marts.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 15/02-11 09:22 
Ellers skulle du bare købe dem nu mens de er billige. Skulle du hoppe på en ny Macbook, ville det osse hjælpe gevaldigt på salgsprisen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SonicSonicSkrevet 15/02-11 09:23 
Jeg tror næppe 8 GB ram vil hjælpe dig i iLife. Hvilken Macbook er det du har? Jeg købte selv en Macbook Pro 13" her i weekenden, den med en Core 2 Duo 2.4 GHz, og syntes ikke jeg oplever nogle problemer. Jeg har dog smidt en SSD i, kan ske at det hjælper en del, i forhold til den 5400 RPM harddisk der sidder i, som jo er røv langsom.

Jeg læste også at der vil komme en Macbook refresh i marts, måske, men det skulle da virkeligt undre mig, hvis Apple smider Sandy Bridge i alle modeller. Tror da det ville være en af de første gange, de smider det nyeste hardware i deres maskiner ever :) Men er også ligemeget, jeg købte en 13" for at kunne have den med overalt, og ikke til at game på, eller lave tunge opgaver på. Selvom Photoshop CS5 kører virkeligt forbavsende hurtigt på den lille lækre sag :)

Men som sagt tvivler jeg stærkt på 8 GB ram vil gøre nogen forskel i iLife. En hurtigere cpu eller måske en SSD ville hjælpe mere. Jeg har selv ikke noget bøvl med iLife overhovedet, det kører ganske flydende. Har '11 på min maskine, ved ikke om der er den store forskel.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 15/02-11 09:39, rettet 15/02-11 09:43 
enfen>
Husk også at Windows 7 i 32 bit kun kan benytte 3 GB RAM, selvom der smides 4 i. Vil du bruge mere, skal du køre 64 bit.

Intet problem. :) En af de primære årsager til at jeg fik en ny computer var så jeg kunne køre 64-bit. Det valg har jeg godt nok ikke fortrudt.
Jeg kører 4GB nu, og har en fornemmelse af at jeg bevæger mig rimelig meget på grænsen af hvad jeg kan bruge (win7 bruger jo i sig selv en del), og at det ville få mere liv i min computer hvis man kunne smide bare et par gigabytes til i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig