X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
HankyHankySkrevet 04/05-13 13:23 
Oh yes - MUSCLE BOMBER! (skal skrives med CAPS) :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
--Skrevet 04/05-13 13:25 
Lige været et smut på loppemarked med familien.

Fandt lidt forskelligt, til en samlet pris på 155 kr.

Hvad kom ind ad døren i dag?

Har lige haft tændt SGG´en, dog er der ikke billede på, selvom der er lyd, og ligeledes lys i displayed.

Må lige kigge nærmere på den ved lejlighed, når der er lidt tid til at nørde igen.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 04/05-13 14:12 
En Famicom Disk System i pæn stand og fuldt fungerende :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 07/05-13 18:40 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 07/05-13 19:41 
En HP10529A Logic Comparator komplet med tilbehør i original kuffert inkl. 10529-60014 Programmable Socket Card };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 07/05-13 20:30 
Hidden Gems:

Critical Blow Ps1
Genei Tougi SHADOW STRUGGLE Ps1
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/05-13 20:43, rettet 07/05-13 21:51 
Elgen>
En HP10529A Logic Comparator komplet med tilbehør i original kuffert inkl. 10529-60014 Programmable Socket Card };-P

Nice. Sådan en lille fætter skal jeg da også ha' fat i på et eller andet tidspunkt :)

Er dog lidt nervøs for den klemme, der skal sættes på IC'en. Har ikke gode erfaringer med den slags :/
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 07/05-13 22:52 
Dem jeg kender der bruger den, har generelt gode erfaringer med den. Den her har en lille defekt der lige skal fixes, men så kan du også være vis på, at den dukker op i rep logs };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 08/05-13 17:14 
- Originalt V-System Aero Fighters PCB defekt
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
6 Pac6 PacSkrevet 08/05-13 18:52 
Ducktales 2 CB
Chip N Dale CIB
Darkwing Duck CB
Talespin C

I mandags

Mr Gimmick CB

I søndags

Regionsfri NES med 2 controllere
11 spil herunder Mario 1-3, final fantasy, bubble bobble mv
GreaseballGreaseballSkrevet 09/05-13 11:03, rettet 11/05-13 10:23 
Syndicate (Xbox360)
NFS: The Run (Xbox360)
LOTR: War in the north (Xbox360)
DJ Hero 2, komplet pakke + første spil (Xbox360)

Fundet i Blockbuster med 50% på alt.

EDITE! Ok det var ikke en kode til at hente det første spil som var med i DJ hero 2. Det ER det første spil i sin fulde fysiske udgivelse som ligger med.
millenniummillenniumSkrevet 09/05-13 11:55 
Hitman absolution: deluxe professional edition (ps3)

Nice one...
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-13 15:24 
Et todelt hus af guld og knogler (KonsolConan burde fange den her) og The Heroin Diaries, til de gange hvor jeg skulle have mere lyst til at læse end at spille håndholdte spil :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-13 15:40 
Fedt! Det er super fed musik selvom deres forrige er en tand bedre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-13 15:58 
Jeg skal også have købt de øvrige albums ved lejlighed. Indtil videre er det kun Come What(ever) May der pryder min magre samling af CD'er købt efter 2004 :P
De andre Stone Sour albums koster kun omkring en halvtredser stykket, så jeg har ingen undskyldning for ikke at eje dem :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-13 16:02 
Det var faktisk også Come What(ever) May jeg mente var deres bedste ;) Har lige smidt Audio Secrecy på nu vi snakker om dem. Den er også fremragende. Sørg for at få fat på Special Edition da der er nogle ekstra numre man meget nødigt vil være foruden :)

Rart at se at det ikke kun er mig der stadig holder fast i fysiske medier når det gælder musik :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/05-13 17:56 
En Taito Egret II med Raiden Fighters Jet:

Hvad kom ind ad døren i dag?

Eller... den kom ikke rigtig ind ad døren, men er blevet en del af maskinparken i Trøjborg Arkadespilsforening.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/05-13 17:58 
Fedt! Bare den kom ind af NOGENS dør og helst med noget fart på.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/05-13 18:29 
Den er dælme fin!

Jeg så en småslidt Sega Rally maskine til 6500,- på DBA... Jeg var lige ved at hive bilnøglen og springe ud af døren, indtil jeg kom i tanke om det der nogen kalder "fornuft".
Ikke hvorvidt det ville være fornuftigt at købe den, men mere det der med lasteevnen på en Skoda Felicia, og dernæst det der med at have plads til dyret :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
The DaneThe DaneSkrevet 10/05-13 23:06 
FancyPants>
Den er dælme fin!

Jeg så en småslidt Sega Rally maskine til 6500,- på DBA... Jeg var lige ved at hive bilnøglen og springe ud af døren, indtil jeg kom i tanke om det der nogen kalder "fornuft".
Ikke hvorvidt det ville være fornuftigt at købe den, men mere det der med lasteevnen på en Skoda Felicia, og dernæst det der med at have plads til dyret :D

Du mener du ikke var sikker på hvad du skulle smide væk for at få plads til den ;)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/05-13 23:15 
Det var også lidt en del af overvejelserne, ja. :P
Og så tror jeg egentlig at jeg ville få mere glæde af en maskine der ikke begrænser sig udelukkende til de få Arcade bilspil jeg godt kunne tænke mig.

Men stod jeg nu pludselig som boligejer med et helt herrerum, så kan det ikke udelukkes :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-13 12:24 
Gaiares til Megadrive. Vandt det på ebay for en hund. Er CIB, men ikke noget cover indlæg af én eller anden grund.
NaieraNaieraSkrevet 11/05-13 12:44 
Jeg foretrækker også at have anonyme spil stående på min hylde. Så ved jeg aldrig hvad jeg skal spille.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 18:23 
Darkbeat>
Gaiares til Megadrive. Vandt det på ebay for en hund. Er CIB, men ikke noget cover indlæg af én eller anden grund.

Er der forskel på jap og usa? Tænkte på og teksten var på japansk til mega drive?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-13 18:29 
Det er en shmup, så det er vel ligegyldigt?
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 18:35 
Ikke for mig, når prisen er næsten det samme. Så vil jeg gå efter det sprog jeg kan læse..
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-13 18:52, rettet 11/05-13 18:53 
Men, men... det er jo en shmup, så der er ikke noget, du skal læse. I hvert fald ikke noget vigtigt :)

JP-udgaven har også et federe cover... IMO.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 18:56 
Jp cover er MEGET federe!!!
Også derfor jeg vil ha' jap. Men er spillet uden engelsk . Kan det være jeg kigger efter spillet i usa?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-13 19:05, rettet 11/05-13 19:11 
Jeg er ret så voldsomt forkølet lige nu, så jeg kan slet ikke beskrive, hvor svært det er for mig at tyde, hvad det er, du vil. Du vil have JP-udgaven, men spørger om man kan finde den i USA? Eller du vil stadigvæk have US-udgaven, fordi der er noget mystisk tekst, du gerne vil kunne læse?

Ja, jeg er lidt af en pik. Men jeg fatter seriøst ikke, hvorfor du absolut vil have engelsk tekst.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 19:33 
Jeg vil godt ha den i jap hvis der er engelsk tekst? Hvis det hele står på japansk? Vil jeg kigge efter den fra usa. Da priserne ligger tæt på hinanden .
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-13 19:47 
Er det virkelig så vigtigt at kunne forstå intro'en?
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/05-13 19:49, rettet 11/05-13 20:01 
Det er en god lang intro.
http://youtu.be/EhvMGe_rPCo

...og så er der billeder fra slutningen i manualen

Hvad kom ind ad døren i dag?

Grunden til at det endte med at være Jap versionen var at jeg fandt det så billigt på eBay.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 20:01 
Nej killbean ,men når prisen er den samme. Så ta jeg den engelske...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/05-13 20:16 
Fair nok. Så er der også flere JP-udgaver til os andre :D
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/05-13 09:57 
En lille Dottori Kun. Den er så nuttet! :D

Hvad kom ind ad døren i dag?
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 13/05-13 10:00 
Nåååååå! Klart kæmpe nuttethedsfaktor, der!!! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 13/05-13 12:06 
KillerBean2>
En lille Dottori Kun. Den er så nuttet! :D

Måtte lige slå det op. Fed historie bag:
system16>
Info : Its a very small board, about 10cm x 10cm. This was produced to go in empty JAMMA cabinets as there was a strage Japanese law that said they were not allowed to be sold with no games in them, so they developed an ultra cheap game, and yes the date (1990) is correct ;)


kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/05-13 12:21 
Ja, det er ret syret. Så vidt jeg kan forstå lavede Taito en lignende løsning med spillet Minivader.

Konami har også et par lignende "titler". Mogura Desse og Target Panic. Men de ser ud til at være lavet senere, så jeg ved ikke helt, hvad sammenhængen er.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/05-13 15:13 
Et styks Uncharted Trilogy Edition.
De tre spil i æsken blev tilsyneladende pakket af en blind, da de hverken lå i rækkefølge eller vendte ens :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 13/05-13 15:24 
Godt klaret :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MuertoMuertoSkrevet 13/05-13 23:00 
@KillerBean2
Cool, er nok det mindste pcb jeg har set! - checkede lige gameplayet, SH?? Og så fra 90??... Hmmm
slk486slk486Skrevet 14/05-13 01:14 
Sturmwind.
j/k
MuertoMuertoSkrevet 14/05-13 17:05, rettet 14/05-13 17:06 
Yeay - gode gamle minder!!!!
Hvad kom ind ad døren i dag?

Hvad kom ind ad døren i dag?

Yep - monitorene kunne trænge til et cab kit.... :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/05-13 18:26 
Ta' da PPU'en og brug den til noget fornuftigt :D

/Joke

Den er fed :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/05-13 18:34 
Vildt. Hvordan virker det, med sådan et dual monitor cab?
AV Intelligent Terminal
MuertoMuertoSkrevet 14/05-13 20:19 
KillerBean2>
Vildt. Hvordan virker det, med sådan et dual monitor cab?

Den nederste skærm er til selve spillet, og den øverste bruges kun til instrukser til spillet (Knap A gør dit, og Knap B gør dat) lidt spild af skærm, med alle Playchoice 10 er konverterede Punch Out!! kabinetter (ret mig hvis jeg tager fejl Rune)
MuertoMuertoSkrevet 14/05-13 20:22 
Konsolkongen>
Ta' da PPU'en og brug den til noget fornuftigt :D

/Joke

Den er fed :)

:D
Hvad kan den ellers bruges til PPU'en? - ved at på Nintendos Vs. PCB'er er der forskellige PPU'er, som kun virker til de enkle spil... (Eller dvs. at spillet virker med hvilken som helst PPU, men paletten er forkert) eller har jeg misforstået??
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/05-13 20:34 
Det er et Playchoice 10 motherboard ikke sandt? Du kan bruge PPU'en til at RGB modde en US NES eller Famicom :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
MuertoMuertoSkrevet 14/05-13 20:37 
Konsolkongen>
Det er et Playchoice 10 motherboard ikke sandt? Du kan bruge PPU'en til at RGB modde en US NES eller Famicom :)

Jo, selve PC10 Castle Vania cartridget passer ned i PC10 motherboardet, og der sidder rigtigt nok en PPU som du siger :)
RJKRJKSkrevet 14/05-13 20:37 
Muerto>
(ret mig hvis jeg tager fejl Rune)

Du tager fejl :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig