X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/08-12 15:22 
m1chelsen>
Det bliver spændende at nørde Samurai Shodown :D Glæder jeg mig til! Har btw lige givet dig et + i handel ;)

Lige over.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 14/08-12 18:49 
m1chelsen>
Det bliver spændende at nørde Samurai Shodown :D Glæder jeg mig til! Har btw lige givet dig et + i handel ;)

Gå hellere efter Samurai Shodown II hvis du vil se SNK gå amok!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/08-12 18:59 
4'eren er stadig åndssvagt undervurderet, det spil er for sindssygt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/08-12 19:08 
ENDELIG! :)

Hvad kom ind ad døren i dag?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
--Skrevet 15/08-12 11:35 
Heroes of Mana (NDS)
Children of Mana (NDS)
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 16/08-12 16:24 
Castlevania: Order of Ecclesia (NDS)
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 16/08-12 18:05 
Sumez>
4'eren er stadig åndssvagt undervurderet, det spil er for sindssygt. :)

Enig det kunne være vi skulle få lidt gang i SS4 til træffet! Jeg har endnu ikke SSII til MVS det har jeg kun til AES ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/08-12 18:37 
Jeg er ALTID med på et slag Samuraiopgør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/08-12 19:53 
Fedt! :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/08-12 13:03 
Sleeping Dogs (360)
Last Battle (MD)
--Skrevet 17/08-12 14:55, rettet 17/08-12 18:04 
Asterix A.t.S.M. [SMS]
Lemmings [SMS]
Shadow Dancer [SMS]
Winter Olympics [SMS]

Maniac Mole [PS2]
Deus Ex [PS2]
Furry Tales [PS2]
Spiller nu: Animal Soccer World
spectrespectreSkrevet 17/08-12 15:02 
Hvad kom ind ad døren i dag?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JuggernautJuggernautSkrevet 17/08-12 19:27 
Espengaluda II Black Label (360).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 17/08-12 22:42 
1 stk, B&O MX8000 ganske gratis - det får selskab af endnu et magen til i næste uge, så jeg slipper for at rotere det ene frem og tilbage hele tiden. Super lækre fjernsyn til diverse ældre konsoller.
Græsset ER grønnere på den anden side!
--Skrevet 18/08-12 18:30 
Altered Beast [SMS]
Ghost House [SMS]
Mercs [SMS]
Secret Command [SMS]
SpellCaster [SMS]
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 19/08-12 15:13, rettet 19/08-12 15:13 
Fandt de 12 første afsnit af Space:1999 Månebase Alpha i boxsæt; brugt men i perfekt stand til 30kr i Blockbuster i Vanløse. Så skal der stenes retro-sci-fi };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/08-12 15:16, rettet 19/08-12 15:16 
Elgen>
Fandt de 12 første afsnit af Space:1999 Månebase Alpha i boxsæt; brugt men i perfekt stand til 30kr i Blockbuster i Vanløse. Så skal der stenes retro-sci-fi };-P

Er det deluxe-udgaven uden snorene i rumskibene? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 19/08-12 15:30 
Hmmm ved det ikke...der står "Digitally Remasteret"...så måske };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/08-12 16:25 
Haha:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alex-AndAlex-AndSkrevet 20/08-12 09:04 
Jeg var så heldig at få en Nintendo 3DS XL i fødselsdagsgave med Legend Of Zelda - Ocarina of Time 3D, lidt senere fik jeg så New Super Mario Bros 2 (ka-tjing-ka-tjing!!) Og ja, jeg kan godt se 3Den
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-12 14:47 
Jeg fik internet i den nye lejlighed i dag. Og under en samtale med en Fullrate ansat (tak i øvrigt til Juggernaut der kunne fremskaffe nummeret for mig) fik jeg fedtet mig til at bytte min gamle shitty router med en ny wireless, fordi jeg jo var så flink og beskeden (hendes ord) :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 20/08-12 15:42, rettet 20/08-12 15:42 
Tager de ikke 400kr for deres wireless router normalt? Hvor flink og beskeden skal man være? Min kæreste har Fullrate og mangler en wireless router, og hun er super flink og beskeden, eller har i hvert fald meget gode overtalelsesevner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-12 15:51 
Det ved jeg ikke. Mit internet virkede kun i kort tid da jeg startede med at tilslutte min forstærker kun, for at få noget netværks radio og derved fik jeg åbenbart optaget mine tilslutninger hos fullrate så jeg kunne ikke få min PC og anden router på bagefter.
Jeg ringede så ind for få hjælp til at rette det (kunne også have ventet 15-30 min på det havde løst sig selv, men på det tidspunkt var jeg ikke klar over at problemet var så enkelt). Jeg spurgte så om det kunne lade sig gøre at få en anden router og det kunne det godt da jeg havde været kunde hos dem så længe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
QQSkrevet 20/08-12 17:09 
De er sgu så søde inde hos Fuld Rate
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/08-12 21:53 
8x OBSC-30-CW pushbuttons
1x JLF joystick + clear bubbletop og en gennemsigtig washer

Og sidst men ikke mindst.
Et styks Madcatz WWE stick, med den lækre børnetegning af The Rock: Som får transplanteret 8x OBSF-30 og et JLF fra mit Q4RAF stick.

Nu mangler jeg bare min GT-Y Restrictor Gate, et par OBSC-24-CW og mit clear plexi til Q4RAF.
... Og at finde ud af hvordan det hele liiige skal ende med at se ud :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 22/08-12 22:36 
Earth Defense Force: Insect Armageddon
Tak til Danny Salling for en god handel :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-12 15:34, rettet 23/08-12 15:35 
Darksiders II Collectors Edition (360)
og så lige til weekenden.
--Skrevet 23/08-12 15:35 
Golden Axe (SMS)
Quake 4 (X360)
Prey (X360)
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-12 17:46 
Sejt, at du hiver så meget SMS hjem! Jeg får helt lyst til at spille mine egne spil igen :)
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 23/08-12 22:58 
KillerBean2>
Sejt, at du hiver så meget SMS hjem! Jeg får helt lyst til at spille mine egne spil igen :)

Det er faktisk fordi at ham gutten som arbejder i den lokale Gamestop havde sine gamle SMS spil med, og solgte dem for 15 kr stk. Dog skulle jeg slippe 50 for Golden Axe. Ligeledes lidt surt at det kun er selve cartridget :(
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-12 23:28 
Du kunne ha fået et cartridge only Golden Axe af mig ganske gratis :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/08-12 00:21, rettet 24/08-12 00:24 
Nu skal man jo ikke gnide salt i såret, men 50 kr for et løst Golden Axe er godt nok voldsomt. Da jeg flyttede for et par år siden kylede jeg en hel kasse med løse SMS cartridges i nakken af Starman. Man kunne ikke få en rød reje for den slags på det tidspunkt (...måske også fordi, halvdelen af dem var Batman Returns).

Tiderne har selvfølgelig ændret sig (floskel lige dér i dit fjæs!), og meget af det, jeg gav ~300 kr dengang, ryger for over tusind bobs på eBay for tiden, men stadigvæk...

Når det så er sagt, kan jeg også snildt mindes mindst en håndfuld gange, hvor jeg har givet alt for meget for et spil :)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/08-12 00:46 
Og i dag ankom så de sidste par dele!
Hvis det ikke var fordi jeg først er kommet hjem her omkring midnat, ville jeg straks være gået igang med Operation Transplantering :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 24/08-12 08:00 
KillerBean2>
Nu skal man jo ikke gnide salt i såret, men 50 kr for et løst Golden Axe er godt nok voldsomt.

Med mindre det er Golden Axe Warrior :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 24/08-12 09:06 
Catharina: Stray Sheep Edition.
Swag!
The medium is the message.
--Skrevet 24/08-12 09:11 
Synes generalt det er svært at finde ud af hved spil rent faktisk er værd, da det same spil som man kan være heldig at få gratis, samtidig til tider er meget værd. Fik fx en kasse NES spil m. bl.a. Megaman 1-2-4 af en gut kvit og frit, som han havde stående på sit loft, selvom andre måske vil give 100 kr+ pr. MM spil.

Når det kommer til SMS spil er jeg endnu mere i tvivl om hvad spil er værd, men må indrømme at jeg heller ikke går op i det. Jeg synes endda til tider at det er en smule klamt med de resellers på fx QXL som sælger en NES som værende det pureste guld. Synes det giver et falsk billede af hvad der ekentligt er noget værd, når alt der kommer fra nintendo og er x antal år gamelt automatisk bliver stemplet som "retro guf @ collectors only". Dette er dog blot min holdning, og mener at det skruer prisen op på et plan hvor den slet ikke hører hjemme.

Vedr det Golden Axe spil, var jeg også meget i tvivl om jeg skulle købe, men husker bare G.A. tilbage fra de gamle dage, og så stod det pludselig foran mig. Kunne ikke lade være :P

Set i den større samenhæng, synes jeg nu det er okay, da jeg ligeledes fik 9 stk. 15 kr. spil, med bl.a. Lemmings og Shadow Dancer, som jeg holder rigtig meget af :)
Spiller nu: Animal Soccer World
spectrespectreSkrevet 24/08-12 09:49 
Sørg derfor at købe Dreamcast spil nu. De koster ingenting, men jeg har en fornemmelse af, at prisen stiger voldsomt om 5 års tid når alle folk der startede med den generation vil have et nostalgi fix.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 24/08-12 11:20 
m1chelsen>
Synes generalt det er svært at finde ud af hved spil rent faktisk er værd, da det same spil som man kan være heldig at få gratis, samtidig til tider er meget værd. Fik fx en kasse NES spil m. bl.a. Megaman 1-2-4 af en gut kvit og frit, som han havde stående på sit loft, selvom andre måske vil give 100 kr+ pr. MM spil.

Når det kommer til SMS spil er jeg endnu mere i tvivl om hvad spil er værd, men må indrømme at jeg heller ikke går op i det. Jeg synes endda til tider at det er en smule klamt med de resellers på fx QXL som sælger en NES som værende det pureste guld. Synes det giver et falsk billede af hvad der ekentligt er noget værd, når alt der kommer fra nintendo og er x antal år gamelt automatisk bliver stemplet som "retro guf @ collectors only". Dette er dog blot min holdning, og mener at det skruer prisen op på et plan hvor den slet ikke hører hjemme.

Mega Man spillene er "meget" værd, fordi de er rigtig gode spil, og mange gerne vil have dem. De er selvfølgelig kun det værd du vil give for dem, og at du har været superheldig at få dem gratis burde ikke gøre det sværere at finde ud af hvad de er værd. :) At få tre Mega Man-spil foræret er ikke normalt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 25/08-12 09:36 
Last Story US med Art Book.
Bare ikke tid til at spille det for tiden. Har stadig et FFVI safe lige inden Kefka's Tower jeg burde lave færdig... :)
SumezSumezSkrevet 26/08-12 09:27, rettet 26/08-12 09:27 
Kan det passe, at du aldrig har spillet FF6 færdigt før? Kom i sving! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-12 10:30 
I går kom en pakke med diverse shmups og et stick til Saturn. Så er jeg ved at være klar.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 27/08-12 01:35 
Sumez>
Kan det passe, at du aldrig har spillet FF6 færdigt før? Kom i sving! :)

Irriterer mig at min PSP ikke virker mere. Så kunne jeg spille det på arbejde... Skal lige have levellet nogle af skod figurerne (Setzer, Cyan, Gau, mm) til at være klar til tårnet.
ElgenElgenSkrevet 28/08-12 14:02 
I går fik jeg et nyt (gammelt) skop samt en gammel EPROM-brænder forærende af en gammel studiekammerat };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/08-12 14:40 
Det er godt nok den vildeste PROM-brænder, jeg nogensinde har set :D

Var lige et smut forbi Bogshoppen i Århus og fandt dem her:

Hvad kom ind ad døren i dag?

WTF?! Nogen af jeg gutter, som har dumpet dem der?
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-12 15:28 
Blær :) Så skal du ha en Mark III?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-12 16:59 
Nogen gange bliver man bare nødt til at købe ting når der står SEGA på dem. Sådan er det bare.
SumezSumezSkrevet 28/08-12 17:01 
Darkbeat>
Nogen gange bliver man bare nødt til at købe ting når der står SEGA på dem. Sådan er det bare.

Hvad kom ind ad døren i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-12 17:14 
Nemlig
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/08-12 19:57 
Jeg forstår bare overhovedet ikke, hvordan japanske Master System -spil er havnet i Bogshoppen. Og jeg forstår endnu mindre af, hvorfor de har taget imod SG-1000/SC-3000 -spil. Det svarer lidt til at støde på en kænguru midt på den jyske hede :D
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 28/08-12 20:01 
Det sker jo også :)

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig