X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?


Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
SumezSumezSkrevet 03/02-12 14:52 
Jeg har forsøgt mig med det spil så mange gange og givet op næsten øjeblikkeligt hver gang. Lidt trist, men helt generelt har jeg aldrig haft det så nemt med Warren Spectors spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-12 16:38 
Lemmings. Mega Drive
Dynamite Headdy. Mega Drive
Laser Ghost. Master System.
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-12 16:43 
NeoGeo CD top loader
Gan Gan AES
Real Bout Fatal Fury AES
NeoGeo Pocket Color Slim
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dpldplSkrevet 03/02-12 22:26 
Så kom første del af mine nye PC(opgradering), hvilket var kabinettet.

Bitfenix Colossus Venom

Design lige efter min smag. Kan ikke vente smide rest hardware i(Næste fredag) den, og så der kan games der games Reckoning. (Og jeg kan se om jeg hader alle de lys LED´s i den. Heldigvis kan de slukkes.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-12 23:01 
dpl>
Bitfenix Colossus Venom

Fra "Mac vs. PC" -tråden:

KillerBeanTooUSA>
Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har set mine med-PC-folk gå i selvsving over et nyt stationært PC-kabinet, som ligner noget, Toys"R"Us ikke ville røre med en 2km lang pind :(

Nej, det kan godt være, jeg bare er blevet en gammel hat. Men det der kabinet ville jeg ikke have inden for min dør, om jeg så fik penge for det. Men det' cool nok. Hver sin smag :)
AV Intelligent Terminal
kingsizekingsizeSkrevet 03/02-12 23:08 
Pineapple Smash Crew (pc, steam)
Dustforce (pc, steam)

To helt fantastiske indie titler!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SumezSumezSkrevet 03/02-12 23:08 
Jeg har det meget på samme måde :)
Et computer-kabinet skal være diskret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-12 23:20 
Omvendt hænger de monolitiske PC-kabinetter mig også langt ud af halsen. Jeg synes næsten altid producenterne vælger at hoppe i en af to grøfter. Enten ligner kabinettet noget, man bruger til at opbevare sine Micro Machines i, eller også prøver det alt, alt for hårdt på at ligne et diskret møbel. Pc-kabinetter med ordentligt gennemført, lækkert design er lige så sjældne som hårdkogte dronteæg.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-12 23:45 
Soul Calibur V CE (360)
dpldplSkrevet 03/02-12 23:53, rettet 03/02-12 23:54 
Altså kabinet til PC er smags sag. Personlig vil jeg helst have full towers til gaming PC, letter at få plads til ting som Noctua NH-D14 køler og ok air flow. Udover det, valgte jeg den er pågrund af features og så ser den nu fint nok ud uden lys, tvivler på jeg kommer til tænde de LED´s særlig tit.

Og der er sgu ingen vindue i, så langt fra en af de af vild nørd udgaver.

LINKY (billede af den slukket)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
spectrespectreSkrevet 03/02-12 23:54 
Helt enig. Jeg synes at den nye alienware x51 er et skridt i den rigtige retning, og håber der kommer flere kabinetter på markedet i den størrelse, og lignende konsol design.

Og så til det relavante.
Kæresten havde en Nintendo 3DS med hjem til mig som hun havde fået på arbejde.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/02-12 20:41 
Miami Nights 1984 v-neck t-shirt - sweet!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-12 21:02 
Hop i den og nup et billede til os, Jeppe ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 08/02-12 21:49 
Race Driver Grid
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/02-12 21:50 
Det overvejede jeg at købe den anden dags. Er det sjovt i længere tid ad gangen? Jeg synes kontroller virker ret spot-on i demoen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/02-12 23:13 
Painkiller. Nu tænkte jeg at det var på tide at prøve et godt PC-FPS som var nyere end Quake.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 08/02-12 23:25, rettet 08/02-12 23:27 
Jeg ved det endnu ikke.

Jeg har en gruppe af kammerater med hvem jeg har spillet det rigtig mange timer i hotseat multiplayer. Med rat og pedaler, Formula 1000 bilen, cockpit view og Milan banen. Hvis man laver en omgang eller hvis man crasher giver man pladsen videre til den næste. Det kan blive pænt intenst når man bare vil slå de andres tider og presser bilen til grænsen for hvad man kan kontrollere og lidt til ;)

Nogenlunde som man kan se her:
http://www.youtube.com/watch?v=7OJOucbu_ew

Med andre ord glæder jeg mig til at prøve resten af spillet ;)

edit: jeg synes i øvrigt også at det er et af de absolut flotteste spil på boxen. Har dog ikke rigtig prøvet Dirt 3 eller F1 2011 endnu, som jeg hapser når jeg finder dem til en god pris.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/02-12 08:58 
Jeg har aldrig set det store lys i GRID - hverken fugl eller fisk og bilerne's handling flad og livløs. Men pænt pakket ind, dog kun i 30fps. En skam Codemasters er holdt op med at lave kvalitets racers :(
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/02-12 11:07 
Golgo 13
The Mafat Cospiracy

Begge CIB og begge totalt kick-ass NES titler.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-12 12:56 
Inde for de sidste par dage:
Space Harrier II (MegaDrive)
Dynamite Headdy (MegaDrive)
Lemmings (MegaDrive)
Laser Ghost (Master System)

og så i går,
Looney Tunes: Cartoon Concerto (Nintendo DS)
BeanoBeanoSkrevet 14/02-12 20:47 
Twisted Metal (PS3) - US import :D
HulleHulleSkrevet 14/02-12 21:11 
Cool :) Kan du spille online med den, er der evt. meget lag? Jeg tænker på at gøre det samme nemlig, for at undgå censuren.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 14/02-12 21:19, rettet 14/02-12 21:20 
Har kun spillet single player delen indtil videre - skal lige i gang før jeg går online :)

Men kunne fint hente Twisted Metal Black via min US PSN konto.Jeg siger lige til når jeg får brugt online-pass (grrr!!) koden også.
HulleHulleSkrevet 14/02-12 22:29 
Ja, giv endelig feedback når du får prøvet.. Er Twisted Metal Black med som bonus? Fedt! Så kan jeg endelig få prøvet det spil, sådan som det var tiltænkt :) Jeg var virkelig skuffet over Pal udgaven og Twisted Metal Black var det spil jeg oprindeligt købte en PS2 for.
Hvor har du bestilt fra og er TM:B med som bonus i alle udgaver eller kun i en SE version?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 14/02-12 22:42, rettet 14/02-12 22:43 
Ja der følger en DL kode med til TMB som kører emuleret (dvs. ikke en port med trophies osv). Der står Limited Edition på æsken men tror ikke der findes alm. udgaver endnu. Sony har ikke annonceret om TMB også kommer med EU udgaven, så jeg tror ikke det er tilfældet.
Købte fra Planet Axel hvor der ikke er toldrisiko :)
HulleHulleSkrevet 14/02-12 23:12 
Fedest! Så bestiller jeg sgu også et eksemplar der fra.. En ting er censuren, den kunne jeg leve med i begrænset mængde, men TM:B bonusen fjerner enhver tvivl om import eller ej.
Hvis Pal udgaven får TM:B i bonus, kan det være det er den elendige Pal udgave, og så er det sgu en ligegyldig bonus ;)

Det gjorde mig sgu helt glad at få det tip :D Tusind tak.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-12 14:39, rettet 21/02-12 17:26 
Playstation Vita i Wifi model, 16gb memorykort og Rayman Origins.

*EDIT* Dagen bliver bedre og bedre. Har også lige fået Skeleton Warriors serien på DVD og Wipeout og Reality Fighters i anmelder kopier.
enfenenfenSkrevet 21/02-12 20:18 
Castlevania (360)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 22/02-12 18:55 
Prince of Persia - The Forgotten Sands (360)
What is the Matrix?
KamekKamekSkrevet 22/02-12 19:14 
De seneste par dage:

Halo Anniversary (X360)
PlayStation Vita
Uncharted: Golden Abyss
32GB memory card
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/02-12 14:47 
The Last Story i dag fra elgiganten til 249.
SumezSumezSkrevet 23/02-12 18:06, rettet 23/02-12 18:26 
Hold da op, fornuftig pris alligevel!
Har du det med til SSKT8? Ved ikke om der kommer til at være en Wii, selvfølgelig.

edit: Nevermind, jeg har åbenbart også fået det fra ElGiganten :) Skal bare hentes på posthuset - havde fuldstændig glemt at jeg har bestilt det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/02-12 18:41 
Dynasty Warriors NEXT (it's the next one)
enfenenfenSkrevet 24/02-12 22:02 
Split/Second (360)
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-12 23:37 
Split/Second siger du.. Så der måske EN mere online som man kan spille med :D Godt spil, bare meget stille online.
HeroldHeroldSkrevet 25/02-12 16:24 
Ét styk Steel Batallion Controller. Gratis. What a steal :D (ikke bogstavelig talt, vi ryddede op på arbejdet)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 25/02-12 17:46 
Greaseball>
Split/Second siger du.. Så der måske EN mere online som man kan spille med :D Godt spil, bare meget stille online.

Købte det primært for singleplayer, men mon ikke jeg også forsøger mig med lidt multi på et tidspunkt :)
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 25/02-12 23:17 
Herold>
Ét styk Steel Batallion Controller. Gratis. What a steal :D (ikke bogstavelig talt, vi ryddede op på arbejdet)

Fik du også spillet med? Ellers er det jo ikke så anvendeligt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-12 16:58 
Binary Domain (PS3)
Bioshock 2 (360)
Playstation Vita, hvilket egentlig var min egen men som Konsolkongen gav væk i præmie flere gange under træffet, men jeg endte med at vinde igen.
WonderboyWonderboySkrevet 26/02-12 17:17 
Et stk. Commodore SX-64.
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 27/02-12 16:35 
KTC>
Herold>
Ét styk Steel Batallion Controller. Gratis. What a steal :D (ikke bogstavelig talt, vi ryddede op på arbejdet)

Fik du også spillet med? Ellers er det jo ikke så anvendeligt :)

Ikke bekræftet endnu - nok ikke, men det er forhåbentlig nemmere at skaffe. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/02-12 17:51 
Det skal du ikke regne med :) Jeg har selv forlagt mit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 27/02-12 18:11 
Den sidste del til en virtualiserbar webserver. Fucking langtrukne fetch-quest!
:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/02-12 13:24, rettet 28/02-12 13:24 
Bedst som jeg lige troede, det var håbløst at gå i genbrugsbutikker, finder jeg følgende til en 10'er stykket:

Public Enemy: Apocalypse 91... The Enemy Strikes Back (LP)
De La Soul Is Dead (LP)

Og købt mest for sjov:

Möley Crüe: Theatre Of Pain (LP)
Flopstarz: Flop, De Gør Det (LP)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/02-12 14:22 
Syndicate (PS3)
The Last Story: Limited Edition (Wii)

Lidt specielt ved den Last Story er at den steelbook der er med kommer ved siden af spillet, så man får altså også spillet i sin normale indpakning.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-12 21:06 
Jeg fik denne helt fantastiske tegning med hjem fra træffet i søndags. Tegnet af Neros, tusind tak :)

Hvad kom ind ad døren i dag?
- Hænger desværre et lorte sted på et krog der var i forvejen. Har desværre ikke så mange andre steder at hænge den før jeg flytter til noget større :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/02-12 21:15 
Overdrevet sejt! :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 28/02-12 23:02, rettet 29/02-12 08:16 
Sejt Martin :-) Du kan jo også bare sagtens lade den stå på en reol eller noget. Jeg er ikke sikker på rammen har godt af det der, men det bestemmer du helt selv ;-) To søm er bedre! Så vil den "billige" ramme ikke bøje så meget.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/02-12 10:38 
Fix til mit FPS-flip:

Rage (PC)
Prey (PC)
Bioshock 2 (PC)
Crysis Maximum Edition (PC)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/03-12 11:09 
Tre FPS'er fra den gyldne æra:

Outlaws, Redneck Rampage og Blood
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig