X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jak II gratis demodisc i Oktober


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 29/09-03 15:38 
Så er der mulighed for, GRATIS, at prøve Jak II og Ratchet And Clank II, læs bare her ;)

JA(ta)K JA(ta)K JA(ta)K JA(ta)K
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/09-03 15:47 
Udmærket initiativ fra GameReactor's side! Så er der da ihvertfald én god grund, til at tage et eksemplar af bladet med hjem :p
(...)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/09-03 15:49 
Ja, endelig er der da en mening i at tage bladet :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/09-03 16:08 
LOL.... Føler mig lidt racistisk behandlet... jeg har jo ikke en PS2!!!


Jeg vidste du var PS2 fanboy Thomas Tanggaard(GR editor)..... :D
Well crucify the insincere tonight...
T.REXT.REXSkrevet 30/09-03 17:11 
Jeg kan stadig ikke komme ind på gamereactor. Jeg skal være heldig hvis jeg når at få et blad, de er altid væk de stæder jeg kommer. Bliver de imorgen den kommer???
One PS2 to rule them all
KilroyKilroySkrevet 30/09-03 17:40 
Mums! Det lyder dejligt, og jeg er da sikker på at det er noget der booster mængden af læsere... (Og noget som booster mængden af DVD'ere som ligger rundt omkring og flyder på gader, stræder og gymnasier)
Det rager ikke mig om der er flere læsere, men jeg synes det er et godt initativ, så: Thumbs up!
Kilroy Was Here
ComradeComradeSkrevet 30/09-03 17:48 
Hehe så skal der spilles frisbee i skolen ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
T.REXT.REXSkrevet 30/09-03 17:50 
Hehe. Jeg køre sQ ned i byen efter skole.
One PS2 to rule them all
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/10-03 21:36 
Var CD'en med det eksemplar i fik? I så fald, hvor sidder den? Er den klistret fast på indersiden af bladet?

Min far kiggede ihvertfald igennem den bunke blade de havde fået på hans skole og der var ingen CD'er og der er heller ikke nogen i det jeg sidder med her. Weird...
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/10-03 21:51 
Pose omkring blad.
Demo DVD i pose.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/10-03 22:01 
Som sagt, weird...

Er demoerne nice?
(...)
jaesjaesSkrevet 09/10-03 22:05, rettet 09/10-03 22:07 
Til info kan siges, at den også er med i novembernummeret af Off. PS2 Mag. UK, der vist allerede er udkommet (måske ikke i DK endnu).

EDIT: Altså Jak II demoen, de andre ved jeg ikke med...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/10-03 22:08 
Fox McCloud >
Som sagt, weird...

Surt :-( Men det bør være let for dig, at at få fingre i en demo? Ellers kan du sætte nogle Playright'ere på udkig.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 09/10-03 22:14 
På Teknisk Skole i Århus er det åbenbart forbudt at have demoer i poser omkring bladene...

Men jeg har alligevel en NTSC demo-disc med JAK II ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/10-03 22:24 
Born2Play >
Ellers kan du sætte nogle Playright'ere på udkig.

Ja, kan i så komme i sving i dovne labaner og skaffe en demo til mig ;)

Det kan også være, at Ribe Handelsskole bare af en eller anden grund ikke fik tilsendt blade med tilhørende demo'er. De gange jeg tjekkede, havde de ikke engang fået bladet på Gymnasiet (hvor jeg går), men det kan være jeg er heldig imorgen :)
(...)
KeenKeenSkrevet 09/10-03 22:27 
det er da helt iorden at lægge sådan en disc i sammen med bladet.. var da også selv nede at hente mig et eksemplar idag, så nu mangler jeg kun en Ps2 så er jeg klar ;)
quadquadSkrevet 09/10-03 23:43 
Hvorfor var der ikke en i min..:(
Latterlige gymnasium :)
nullernullerSkrevet 10/10-03 00:09 
Jak og D har jo fået 5 søde sommerfugle på msn. og jeg glæder mig som et lille barn. men Simpsons Hit & Run, er nu på toppen af ønske kransekagen. jeg glæder mig nu også til
Top spin og golf på "live" det bliver nu også sjovt,
og jeg kan nævne 5 titler mere, det bliver sq et dyrt efterår..
Nu med Xbox 360
KeenKeenSkrevet 10/10-03 08:12 
hvordan kan det være at i kan hente dem på jeres gymnasium det kan man da ikke si svendb. jeg henter i fona eller merlin og der er demoen da med...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/10-03 10:55, rettet 10/10-03 10:56 
Der fulgte heller ikke en disk med bladet på mit gymnasium :( - men så kan jeg jo bare hente det nede i Bog&Ide :)
元気ですか。
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/10-03 15:04 
Har lige fået demoen, og jeg må sige, at Jak II er en fantastisk fornøjelse. En klar ønsketopper til Jul :)
T.REXT.REXSkrevet 11/10-03 20:54 
Er det riktigt at JAK II er bedre en Rachet & Clanck II, det har jeg læst i OPS2M.
One PS2 to rule them all
Zzap!Zzap!Skrevet 11/10-03 23:55 
Jeg må sige jeg er en anelse skuffet over Jak II, eller for at sige det på en anden måde, demoen har styrket mine bange anelser omkring spillet.
Jeg skal da stadig have det her den 15 okt., men...
Jeg synes der var lidt for meget linearitet og guidning af spilleren og gameplayet var ikke så umiddelbart sjovt og let at komme ind i, som JD.
Rent grafisk ser det gennemgående temmelig gråt og trist ud.
Det ser også ud til at det har slået vsync fra, for der en del tearing i billedet (ikke nødvendigvis en dårlig beslutning, så længe der bare ikke er for meget tearing).
Texturene i demoen er overraskende nok ikke så detaljerede som i det originale spil (JD), mærkeligt at de kan påstå at de har forbedret enginen, når overfladerne generelt er mere blurry?... Det kan selvfølgelig være demoens levels der er uheldigt valgt.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 12/10-03 06:45, rettet 12/10-03 06:45 
Ingen vsync? Det er for ringe IMO. Det var der da i den gamle Jak II-demo fra en del måneder tilbage. Der havde jeg i øvrigt også den "det er ikke helt så sjovt og inviterende som det første spil". Men jeg er da stadig behersket optimist...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/10-03 10:55 
Hvad er vsync? :)
Zzap!Zzap!Skrevet 12/10-03 14:17 
Vsync er en funktion, der når den er slået til, sørger for at renderingsfrekvensen bliver synkroniseret helt præcist med fjernsynets (RAMDACens) opdateringsfrekvens.
Det har så den uheldige bivirkning at hvis renderingshastigheden går bare en anelse ned (internt), så bliver frameraten halveret, fordi den pågældene frames tidsvindue er "outtimet".
Det vil sige at et spil der kører med vsync slået til, vil hoppe op og ned mellem 60 og 30 fps. (eller 15fps når det er rigigt slemt) hvis der er problemer med at få framen renderet færdig til tiden.

Hvis man slår vsync fra, tillader man at at opdateringen af en ny frame starter midt i en gammel. Det er det der giver de underlige overrivninger eller forskydninger af billedet i visse spil.
Til gengæld får man mulighed for glidende framerate fald, hvor spillet f.eks. går ned til 56.3 fps. i en kort periode.
Det er noget som mange xbox spil bruger. De to mest iøjenfaldene er nok Splintercell og Serious Sam, men mange andre bruger også "tricket".
Born to kill space
T.REXT.REXSkrevet 12/10-03 19:01 
Nu har jeg fået demo disken, endelig. De for den først den 10 her i byen. Mit første indtryk af JAK II er at det ligner det gamle en del, men bare en ny historie. De andre har jeg ikke rigtigt prøvet endnu;)
One PS2 to rule them all
BobbeBobbeSkrevet 12/10-03 19:20 
Den 10.? Næh... du er bare for langsom :P
Spiller nu: Wii
jaesjaesSkrevet 12/10-03 19:44 
Zzap! >
Det er noget som mange xbox spil bruger. De to mest iøjenfaldene er nok Splintercell og Serious Sam, men mange andre bruger også "tricket".

Aha, jeg havde godt lagt mærke til, at grafikken i en del Xbox-spil ser lidt underlig ud når man drejer spilfiguren eller lign.
Det er ikke altid at det ligner tearing på samme måde som i PC-spil. Måske prøver de fleste udviklere at skjule det med lidt motion blur eller andet gøgl. Nok derfor at jeg ikke har tænkt på det før...

Kan det ikke passe, at det også er slået fra i Midtown Madness 3?
RJKRJKSkrevet 12/10-03 19:58 
Zzap! >
Det er noget som mange xbox spil bruger. De to mest iøjenfaldene er nok Splintercell og Serious Sam, men mange andre bruger også "tricket".

Really? Jeg har kun lagt mærke til det i ét konsolspil: Jedi Outcast til GameCube.

Det ser forfærdeligt ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
T.REXT.REXSkrevet 13/10-03 12:07 
Bobbe >
Den 10.? Næh... du er bare for langsom :P

Jeppe de sagde at de først fik den d. 10 i blockbuster;)
One PS2 to rule them all
BobbeBobbeSkrevet 13/10-03 13:54 
Men Morten, de havde den før :P
Spiller nu: Wii
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/10-03 14:20 
Zzap! >
Vsync er en funktion, der når den er slået til, sørger for at renderingsfrekvensen bliver synkroniseret helt præcist med fjernsynets (RAMDACens) opdateringsfrekvens.

Hvilken effekt har det i praksis? Hvordan ser det ud?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 14:26 
RJK >
Really? Jeg har kun lagt mærke til det i ét konsolspil: Jedi Outcast til GameCube.

Har du ikke lagt mærke til tearing i Splinter Cell og Serious Sam til Xbox!?

Man behøver ikke engang kigge særligt godt efter for at se det - det er ikke synderligt pænt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 13/10-03 14:37 
Jeg har aldrig set Serious Sam til Xbox og Splinter Cell kun løst. Det undrer mig MEGET at jeg ikke har lagt mærke til det i sidstnævnte.

Til gengæld sidder jeg så lige nu med ZOE2 og der har de faktisk gjort det samme. Det er dog meget sjældent man lægger mærke til det, da det næsten kører 50 fps hele tiden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 13/10-03 14:42 
Born2Play >
Hvilken effekt har det i praksis? Hvordan ser det ud?

Der er vertikal synkronisering i 99% af alle konsolspil. Det ser bare "rigtigt ud". Uden, gør det som Zzap! beskriver. Altså hvor man tit oplever at billedet "knækker" på midten. Vist nok et ret udbredt fænomen i pc-spil, men utroligt sjældent i konsolspil (nu spiller jeg ikke så mange Xbox-pc-konverteringer, så...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 14/10-03 20:34 
Endelig fik jeg fat i det! Umiddelbart synes jeg det virker som om at der er mange ting Jak ikke bare såen lige løber over, det er min opfattelse at Jak tit og ofte står næsten helt stille hvis han løber over et eller andet eller står på en skråning!

Jeg ved ikke om det bare er mig, men kan det måske ha noget at gøre med demoen? hvor gammel er den version?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 03:10 
RJK >
Vist nok et ret udbredt fænomen i pc-spil, men utroligt sjældent i konsolspil (nu spiller jeg ikke så mange Xbox-pc-konverteringer, så...).

Det optræder desværre lidt for ofte i Xbox spil. Tror snildt jeg kunne nævne 30+ titler som har det...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 17/10-03 10:53, rettet 17/10-03 10:53 
Ja, det var så ikke mig, der sagde det (altså pc-sammenligning med Xbox)... ;)

Jeg holder fast i, at jeg i hundredvis af PS2- og GameCube-spil kun har oplevet det 1-2 gange. Min Xbox-samling er mest Sega-titler og der husker jeg bestemt ikke at have set det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/10-03 12:51 
GameReactor i Merlin havde i hvert fald ikke bonus-discen. Hvor finder i den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 17/10-03 13:26 
Jeg fik den i Electric City i Tilst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/10-03 14:17 
Bog Og Ide i Aalborg og EB-games ligeledes i Aalborg har begge Gamereactor inkl. demodiscen!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-03 14:20, rettet 17/10-03 14:21 
Sumez >
GameReactor i Merlin havde i hvert fald ikke bonus-discen. Hvor finder i den?

Hvis alt andet kikser, kan jeg tage min demo (jeg har ikke noget at bruge den til?)og sende Jak-off til din adresse?

Jeg kunne ikke modstå ordspillet (undskyld).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 14:31 
RJK >
Jeg holder fast i, at jeg i hundredvis af PS2- og GameCube-spil kun har oplevet det 1-2 gange. Min Xbox-samling er mest Sega-titler og der husker jeg bestemt ikke at have set det.

Det er også et meget større problem på Xboxen. Der burde blive snakket om det lige så meget som man snakkede om antialiasing på PS2.

Det optræder dog næsten aldrig i Segas spil. Men jeg spillede Toejam & Earl i knap 10 timer igår, og jeg garanterer, at det er der i.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 17/10-03 14:55, rettet 17/10-03 14:56 
Nu er TJ&E3 (som jeg så mangler i samlingen) jo heller ikke en intern Sega-produktion, men fra en selvstændig -amerikansk- udvikler ;)

Hvis du lige nævner de 30+ titler, så vil jeg godt kigge nærmere på et par af dem for at vurdere problemet fra min synsvinkel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 15:26 
Det er klart. TJ&E3 er fra VC.

Der er mange Xbox spil der har tearing problemer. For at nævne nogle stykker:

Dead or Alive XBV
Serious Sam(helt ekstremt)
Splinter Cell
Blinx
Transworld Snowboarding
Tony Hawk 4
Racing Evoluzione
Toejam & Earl 3
Brute Force
Chase HS
Dead to Rights
Freedom Fighters
Furious Karting
Mace Griffin Bounty hunter
Metal Gear Solid 2 Substance
New Legends
Outlaw volleyball
Pulse Racer(kun set en film)
Red Faction 2
Jedi Knight 2:Jedi Outcast
Voodoo Vince(har kun set demo)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/10-03 16:14 
Born2Play >
Hvis alt andet kikser, kan jeg tage min demo (jeg har ikke noget at bruge den til?)og sende Jak-off til din adresse?

Det er vist ikke nødvendigt. Så vild er jeg ikke efter at prøve den demo :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig