X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Border Down


Svar
dRxLdRxLSkrevet 29/09-03 11:28 
Jeg har det, har ikke spillet det endnu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 29/09-03 11:34, rettet 29/09-03 11:37 
så må du jo lige give et mini review af spillet når du får prøvet det. evt også lidt om hvordan våbensystemet virker.

edit: er det derfor du ikke svaret på min besked vedr idag :-)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 29/09-03 11:40 
Det ser ret interessant ud. Ligner noget du burde have spillet forlængst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 29/09-03 11:49 
Men det kunne han jo ikke...?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 29/09-03 12:26 
jammen jeg har svaret på den, tror jeg nok (pis besked system). Kunne heller ikke forstå at du ikke svarede mig ;-)
Jeg har prøvet det en gang før hvor jeg sendte en besked til RJK som han aldrig svarede på, og jeg kunne så heller ikke finde den i "sendte."

Men bare for at være helt sikker, jeg vil gerne mødes med dig og Le Roof i dag for at spille noget 2D fighter (er det okay hvis jeg tager subjekt med? ;-)) og tager også 3of19 med =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 29/09-03 12:27 
Og nu må jeg så vist hellere få prøvet det spil =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 29/09-03 12:34 
dRxL >
jammen jeg har svaret på den, tror jeg nok (pis besked system).

Hvad er mon mest sandsynligt. At du har glemt det eller der er en fejl i beskedsystemet, der sletter nogle af dine beskeder, men ikke andres...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 29/09-03 12:38 
dRxL, er det så Special Edition eller "bare" den normale?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 29/09-03 12:54 
RJK>Jeg har ikke glemt det, jeg kan tydeligt huske hvad jeg skrev, men jeg har da lige siddet og overvejet om jeg evt. er kommet til at trykke "opdater" i stedet for send...

Naiera> Special Edition.

Jeg har lige spillet det en enkelt gang, og er ganske overvældet. Spillet virker lige gennemført som en våd drøm der går i opfyldelse. Med valgbare ruter igennem banerne (der så vidt jeg kan se både har noget med sværhedsgrad og beløning for hvor godt man klarer sig) og et "practice" system der tillader én at spole frem og tilbage mellem de forskellige sekvenser i en bane. Grafikken er meget lækker og varieret.

Jeg er godt nok glad for at jeg købte det her =) Ærgerligt at jeg ikke har tid til at nyde det...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 29/09-03 12:58 
RJK >
dRxL >
jammen jeg har svaret på den, tror jeg nok (pis besked system).

Hvad er mon mest sandsynligt. At du har glemt det eller der er en fejl i beskedsystemet, der sletter nogle af dine beskeder, men ikke andres...?

har det nogen betydning om der er titel på beskederne eller ej?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
RJKRJKSkrevet 29/09-03 13:02 
Man kan ikke sende en besked uden titel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 29/09-03 14:46, rettet 29/09-03 14:52 
ang. routerne, så er ser det ud til at der er tre skibe der samtidigt prøver at komme igennem banen til bossen.
De tre router er grøn (nem), gul (mellem) og rød (svær). Dør man (Border Down), bliver man nødt til at overtage det næste skib; starter man med at vælge grøn, får man således lov til at forsøge med gul og til sidst rød. Dør man på den røde route, er det game over. Starter man på den røde route, har man kun ét liv.
Til gengæld ser det ud til at man får extra bonus hvis man tager den svære route fra starten.
dRxLdRxLSkrevet 01/10-03 11:23 
Fuck hvor er det godt. Sandsynligvis bedste shooter til DC =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 01/10-03 12:48, rettet 01/10-03 12:49 
dRxL: det mener du da ikke.. virkelig bedre end ikaruga? jeg har kun læst en ting om border down som var rimelig venlig ved spillet.. men virkelig bedre end ikaruga!? Wow

edit: semi-offtopic: men selvfølgelig ikke bedre end FINAL?
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 01/10-03 12:56 
Har ikke spillet R-type Final. Man kunne dog være fristet til at købe en PS2 pga. det og Gradius V (sidescrollers har været mine foretrukne siden R-type på master system).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 01/10-03 12:58 
Nogen andre der har det? Nu kan jeg ikke finde ud af om dRxL har tænkt sig at komme til PR3.3/PR4.1 eller ej, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne prøve det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 01/10-03 13:02 
Naiera har det svjv også på bestilling og han ejer jo ikke evnen til at sige nej til et PR, såe...

Men jeg regner i øvrigt med at holde en række mindre eftermiddags arrangementer for københavnere i løbet af efteråret hvor man koncentrere sig om på forhånd aftalte spil. Ca. hver 14. dag startende den 22 eller 23 oktober.

Jeg er nok bare færdig med at skubbe på PR. vognen...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/10-03 13:04 
Jeg har det, men har ikke haft en DC at spille det på (pt), jeg regner med at tage ud til en buddy later for at teste spillet.

Jeg har nu spillet omkring 10 timer R-type final og jeg må sige at den er tæt på at være min favorit, før i tiden var det Pulstar, men nu ved jeg ikke rigtigt, det spil er ultra godt.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/10-03 13:13 
Det skulle også være hastigt på vej herover vest på.

Selvom den gode Daniel er stolt af sin DC samling, er der vist ikke meget (interessant) vi andre ikke i fællesskab kan støve sammen ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 02/10-03 13:21, rettet 02/10-03 13:21 
Så fik jeg spillet det og lad mig sige det på en blød måde; jeg tror nok at det er dig (dRxL) som er mest vild med det spil ;) , jeg fik dog kun spillet de 2 første baner (kom ikke langt fordi det er da hammer svært hvis man kun får de 3 liv man har), musikken var ikke lige min stil men grafikken var da okay, jeg kan godt følge dig, men min fejl er nok at jeg har spillet så meget FINAL på det sidste....

Jeg vil gerne høre om der er andre som har samme mening eller om jeg er helt forkert på den.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
dRxLdRxLSkrevet 02/10-03 13:22 
Husk at jeg ikke har spillet Final. BD, er nok heller ikke perfekt, men det er dæleme godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 09/10-03 18:36 
Findes Border Down kun i Jap udgave?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 09/10-03 19:04 
jep
Hvad sker der?
msxtrdmsxtrdSkrevet 09/10-03 21:45 
Jep
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/10-03 21:47 
Et Border Down review:

her!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/10-03 16:17 
dRxL >
Har ikke spillet R-type Final. Man kunne dog være fristet til at købe en PS2 pga. det og Gradius V (sidescrollers har været mine foretrukne siden R-type på master system).

Nu vil jeg tale på alle inkarnerede shmup-tilhængeres vegne - eller dem, der anser sig selv for at være det. I burde allerede have erhvervet en PS2, da Silpheed udkom. De her hov-måske-skulle-man-alligevel-after-thoughts virker lidt kiksede... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 16/10-03 18:09 
Silpheed er da overhovedet ikke grund nok til at købe en PS2.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig