X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Useriøse handler


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-03 21:19, rettet 28/09-03 21:22 
Det kan godt være at jeg måske er lidt gammeldags hvad angår handler. Men jeg har efterhånden været ude for en del uheldige oplevelser herinde.

For ikke lang tid siden havde jeg en mindre kamp med én som ikke havde tid til at overføre penge tilbage for en uheldig handel. Han havde vigtigere ting at se til. Senest har jeg budt på noget software og vedkommende skrev at hvis han ikke fik højere bud, var det mit. Der kom ingen (ifølge hans tråd) og nu efter en del dage, smider jeg en besked ind til ham og spørger om det stadig er mit. Han svarer "Jeg hørte ikke rigtig fra dig, så den blev solgt til XXX". Helt ærligt...Det er sku da sælgeren der må tage kontakt til køberen. Sidstnævnte kan da umuligt vide hvad sælger får af tilbud via mail, beskeder og hvad ved jeg.
Nu håber jeg ikke at dette er ved at blive standarden herinde, da jeg ellers er ret godt tilfreds på den måde den nu kører på.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
bootsbootsSkrevet 28/09-03 21:47 
Jeg sidder stadig og venter på svar fra Organic. Jeg købte nogen spil af ham den 15. september; men han har endnu ikke sendt noget..... Han har undskyldt flere gange; men stadig ikke sendt dem.... Og så er han tilmed ikke til at få fat i.... Det er r..irriterende.... Jeg sendte det meste af betalingen allerede den 15. og vi aftalte at resten skulle betales når spillene var modtaget... (-fordi vi aftalte at jeg skulle købe et par spil mere).
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-03 21:54 
Ja sjovt nok. Ham venter jeg også på :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 29/09-03 06:20 
Beklager og jeg tager da hele ansvaret, hvis du vil give mig en dårlig rating får det, så gør det.
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 29/09-03 06:59 
Nej. Rating'en bruger jeg kun når der er penge med i det. Om det er rigtigt eller forkert, ved jeg ikke.
Men det er, undskyld mit udtryk, fandme en slap holdning. Det er desværre sådan nogle ting der gør, at man overvejer hvem man tør stole på når man skal købe(som her), og hvem man gider bruge tid på at sælge til.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 29/09-03 07:16 
Slap holdning... Ved jeg nu ikke. Jeg havde fuldstændig glemt dig og det er for dårligt, men om det har noget med en holdning at gøre, tror jeg ikke.
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 29/09-03 07:32 
Det kan diskuteres og vi bliver nok ikke færdige idag. I bund og grund synes jeg bare at det er s.... irriterende at bruge en masse tid på useriøse handler. Hvis folk gerne vil købe/sælge, må de da blive på pinden indtil handlen er overstået.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 29/09-03 08:31 
Enig.
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 01/10-03 19:21 
..... og jeg venter STADIG på svar fra Organic.....
MarcusMarcusSkrevet 01/10-03 20:40 
(også sendt som brev)

Jeg kender Organic og var lige det oppe for nyligt hvor vi sammen kørte ned i byen med pakken :) Så den er på vej :) Var lige nød til at åbne og folde den Ms. Pac Man æske :)

Og ja forstår jer iøvrigt godt :) har lignende problemer på ebay......især når man betaler og sælger ikke svarer! :( om lige nu er tilfældet da jeg købte Castlevania I, II & III Komplette......
MarcusMarcusSkrevet 01/10-03 20:42 
Juggernaut >
Ja sjovt nok. Ham venter jeg også på :)

-Juggernaut

Med hensyn til hvad?....måske kan jeg lige spørge nemlig :)
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-03 21:09, rettet 01/10-03 21:10 
4 stk snes spil. Og giv ham lige et venligt spark bagi :)

-Juggernaut

Link til tråd
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
bootsbootsSkrevet 02/10-03 18:48 
Jeg venter staaadddiiiigggg....
MarcusMarcusSkrevet 02/10-03 18:50 
Tålmodighed er en dyd
bootsbootsSkrevet 03/10-03 17:33 
Helt ærligt.... Jeg betalte den 15/9, og idag har vi den 3/10..... Jeg har stadig ikke modtaget nogetsomhelst, og han har lovet mig igen og igen, at spillene ville blive afsendt "i morgen".....Pludselig hører jeg ikke noget fra ham mere..... Det har sgu' ikke noget med utålmodighed at gøre. Manden har lovet en masse og ikke holdt nogetsomhelst...
MarcusMarcusSkrevet 03/10-03 19:58 
hmmm - den burde være kommet idag.....ellers er der noget i vejen med det postsystem som iøvrigt er skyld i at tolden har taget mit Salamander II spil! :( :( :(
bootsbootsSkrevet 03/10-03 20:44, rettet 04/10-03 13:11 
Lad nu være med at skylde skylden på posten.... Det er for nemt.... Kan du ikke bede Organic om at kontakte mig? Jeg synes absolut ikke det her er spor sjovt længere....
Du sagde den blev sendt i tirsdags - som pakke.... Så skulle den faktisk have været her onsdag!!! Pakker går ud fra dag til dag - og jeg har aldrig oplevet andet indenfor Danmark's grænser..... Nu skal Organic's pakke jo ikke igennem tolden....!
EDIT: Er i dag kommet i dialog med Organic...
FourDFourDSkrevet 03/10-03 20:56 
HADER at vente på spil :P
engang ventede jeg en uge på at coolshop skule sende mit zelda: TWW (efter at havde ventet halvandet år på at det skulle komme), og så er jeg på lejrskole, og jeg venter forventningsfudt indtil jeg kommer hjem og finder ud af at det nok først kommer om en uge til...
DOH!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JuggernautJuggernautSkrevet 05/10-03 18:45 
Dette indlæg er lige præcis hvad jeg mener med useriøse handler.
Den 16/9 byder jeg 300,- for 4 snes spil. Organic som vil sælge, skriver som i kan se:
----
Juggernaut: de er allesammen rigtigt pæne (ingen knækkede nogetsomehelst) med kasse og manual! 300 + porto vil jeg gerne sælge for
----

Den 5/10 kl.0044 får jeg så dette svar fra Organic:
----
Jeps, du kan få dem for 350,-

Hvis jeg sælger for 300,- mister jeg på det, da jeg har fået højere enkeltbud på spillene.
----

Hvad fanden er så meningen med at man byder???

Jeg skrev en besked til ham efter jeg fik hans ovenstående svar:
----
Nu stopper du! Det tager en evighed inden du svarer på beskeder og nu ændrer du prisen til trods for at der står at du gerne vil sælge for 300,- plus fragt. Jeg er fuldstændig ligeglad med om du mister på det. Det burde du have tænkt over noget før. Dette er fuldstændigt unødvendigt men det er dig der har startet min arrighed. Tænk lige over det og skriv tilbage.
----

Nu afventer jeg så svar fra ham. Men der går jo sikkert en 10-15 dage inden han reagerer. Spillene betrager jeg som om at de er solgt til anden side, og det er egentligt også ligegyldigt nu. Jeg er helt oppe at ringe over den behandling man får og jeg håber på jeres forståelse. Måtte bare have det ud af kroppen.

-Juggernaut

bud på snes spil
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 05/10-03 19:18, rettet 05/10-03 19:20 
Boots>> Jeg ved den blev sendt....andet kan jeg ikke sige.....

Juggernaught>> Det må man da også selv bestemme.....det er et alternativt højeste bud....han må da selv vælge om han vil sælge til flere forskellige eller ej...

Når man byder tilbyder man at give 300kr. for de spil hvis han så kan få mere for dem et andet sted kan han da lige så godt sælge dem der. Det er ikke som ebay, qxl og så mange andre steder....

Men ang. svarene er det selvfølgelig irriterende....det forstår jeg godt...har da også budt på nogle arkader og havde højeste bud på det forum(KF.com) så svarede sælgeren så ikke i langt tid og har stadig ikke svaret...det er selvfølgelig lidt irriterende men jeg hader da ikke personen for det. Jeg havde også budt over hans mindste pris.

Og det med ændringen: ja det er selvfølgelig også irriterende....men personen må da alligevel selv bestemme. Han kan jo også sige at han ikke vil sælge hvis han har lyst....
JuggernautJuggernautSkrevet 05/10-03 19:33 
Læser du overhovedet hvad jeg har skrevet? Han skriver jo at han gerne vil sælge for de 300,- + porto. Hvad han fører af handler udenfor dette forum, aner jeg jo ikke. Hvis der kommer ændringer i hans salgsplaner, skal han da påføre det i tråden. Det er jo netop det den er til for. Jeg ved sku godt at dette ikke er ebay, qxl og hvad der ellers findes. Men hvis han finder prisen for lav, må han da skrive det i første omgang. I princippet kunne han lade tråden være åben indtil julen 2019. Der er spillene sikkert mere værd.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
bootsbootsSkrevet 05/10-03 20:02 
Mysterious: Jeg har hørt fra Organic....

Mht. at det her ikke er eBay eller QXL, så er en aftalt handel altså juridisk bindende. Uanset om det er på P:R eller eBay eller på en mail. Nu slæber man jo sjældent nogen i retten for sager af den slags; men teoretisk set er en aftale - mundtlig eller skriftlig - juridisk bindende.

Juggernaut: Du skulle nok have sørget for at afslutte handlen med det samme i pågældende tråd. Jeg kan godt forstå at du regnede med at handlen var afsluttet - og jeg kan ikke forstå at Organic ikke lige sikrede sig dette, inden han evt. solgte til anden side; men det er altid bedst at få afsluttet handlen i tråden eller via besked/email.
JuggernautJuggernautSkrevet 05/10-03 21:06 
Jeg har flere gange forsøgt at få handlen afsluttet via beskeder, men han har hele tiden udskudt det. Indtil nu. Jeg ser da også helst at man får afsluttet handlen i tråden, men i dette tilfælde ville tråden nok blive lang. Derfor har jeg holdt mig til beskederne :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 20:01, rettet 06/10-03 20:35 
juridisk bindende? en mundtlig aftale kan da ikke være bindende? Den kan jo ikke bevises?.....

Juggernaught>> Selvom en person siger at hun/han gerne vil sælge en ting til en pris så synes jeg da godt man kan lade være med at sælge den alligevel. Det er irriterende men alligevel.
Men i det indlæg er du jo totalt pissed og det er da lidt at overdrive. Hvis du er så irriteret så drop handlen...så enkelt er det. Desuden valgte han jo senere (efter hvad jeg troede) at acceptere dit bud alligevel. Det er da venligt efter min mening....tror jeg ikke jeg havde gjort men så ved du at du ikke skal købe af mig i hvert fald.....

Til gengæld vil både en mundtligt aftale og en skriftlig gå ud over rygte og ære og det er også vigtigt. Hvis man så ikke synes der er moralsk forkert så er det svært at stille noget op. Man skal jo skrive under på noget før det gælder juridisk...ikke?

Boots>> ja selvfølgelig har du hørt fra Organic....
MIKA-LMIKA-LSkrevet 06/10-03 20:14 
Mysterious >
Man skal jo skrive under på noget før det gælder juridisk...ikke?

Nej, en mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig - at den så er en helt del sværere at bevise er en helt anden sag.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-03 20:27 
Mysterious >
Desuden valgte han jo senere at acceptere dit bud alligevel.



Var den besked til mig? I så fald kender jeg intet til det. Det er da egentligt også mærkeligt så meget du beskytter ham. Jeg tror da sagtens selv han(Organic) kan svare på indlæggene...?

-Juggernaut

Desuden er en mundlig aftale lige så bindende som en skriftlig. Som vedkommende ovenover også har nævnt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 20:39, rettet 06/10-03 21:04 
Hvordan bindende egentlig? hvad er konsekvensen...hvis jeg nu har sagt at jeg vil give en person 9 smarties kan han sagsøge mig for det? Hvilken straf ville jeg få hvis han kunne bevise det? (ca.) (af ren interesse)

Juggernaught>>(skal det ikke staves sådan?) Ja han kan sagtens forsvare sig selv! Jeg er bare enig når jeg hører hans version af historien. Og desuden så foretrækker jeg positivitet :)

Hmm udover det er det svært at sige hvornår man så har en mundtlig aftale......jeg synes i princippet man lover noget hvis man siger "Jeg lover det" og ikke hvis man siger jeg gør det........lige meget om man siger jeg gør det 100% sikkert......

Forhåbentligt afhænger det af hvad man snakker om....i daglig tale siger man da tit man vil gøre noget og noget af det gør man så ikke.....hvis man så kunne blive sagsøgt og tabe en sag pga. det ville det jo være komplet latterligt...så skal man sige jeg regner med og sådan noget konstant :(

Udover det så går det også udover min loyalitet hvis boots ikke tror på pakken er sendt så er det også lidt blevet min sag :)
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-03 20:51 
Skal du købe bil f.eks. er en mundlig aftale det samme som en skriftlig. Det står i markedføringsloven. Om man så kan bevise det....

Juggernaught>>(skal det ikke staves sådan?)

Nej.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
bootsbootsSkrevet 06/10-03 21:30, rettet 06/10-03 22:10 
Tja, du sagde den blev sendt tirsdag.... Organic sagde den blev sendt mandag....og jeg har stadig ikke modtaget noget.... Men jeg venter spændt på at høre fra Organic... Kan se han har været herinde i eftermiddags; men der var ingen besked fra ham...

EDIT: Ved 22-tiden fik jeg en besked. Pakken er nu efterlyst... Han sender en scanning af efterlysningen...

Mht. mundtlig/skriftlig aftale. Begge dele er bindende; men den første kan være svær at bevise. I dette tilfælde vil det jo være en skriftlig aftale, og hvis Juggernaut har lyst - og råd - til at lægge sag an, så er han faktisk i sin gode ret.... Det er jo nok - desværre - de færreste der gør det, når det kun drejer sig om nogen spil; men hvis flere var klar over at en aftale - mundtlig som skriftlig - er bindende, kunne vi måske slippe for sager som Juggernaut's. Og hvis alle købere betalte med det samme - og alle sælgere sendte varen når pengene blev modtaget, ville denne tråd slet ikke have været her.....
bootsbootsSkrevet 07/10-03 23:46 
Jeg synes jeg skylder Organic, at fortælle resten af historien her...
Pakken ankom her til aften - den havde været en tur på returpostkontoret, da den var gået i stykker....
Desværre manglede der et spil og der var ét med, jeg ikke havde købt... Det bundede i en misforståelse fra Organic's side, som nu er opklaret ved hjælp af mails vi havde sendt til hinanden tidligere. Vi aftalte at Organic sender det manglende spil, og jeg beholder det ekstra spil, for et minimalt beløb. Alt i alt meget tilfredsstillende for mig, og jeg er ret sikker på, at Organic sender spillet meget hurtigt denne gang.... Det er nok én af de mest frustrerende sælgere jeg har været ude for; men alt ser da ud til at ende lykkeligt, så vi bagefter kan vælge zz med smil på.... ;) Om jeg vil handle med Organic en anden gang? Tjaa, hvis jeg har god tid....hehe
D.B.M.D.B.M.Skrevet 08/10-03 00:21, rettet 08/10-03 00:28 
Jeg ville bare lige kort fortælle, at jeg har haft en god og hurtig handel med Organic.

Den 2. oktober meddelte han mig, at han gerne ville købe mit Castlevania: Aria Of Sorrow til GBA og idag den 7. oktober røg pengene ind på min konto og spillet har jeg sendt til ham idag.

Jeg må indrømme, at jeg var lidt skeptisk efter at have læst lidt i denne tråd om hans måde at handle på, men jeg blev da meget positivt overrasket og handler gerne med ham igen ;o)

Jeg vil dog lige sige, at jeg kun kan give jer ret i, at det er rigtig træls når nogen enten trækker sig i en handel eller trækker handlen i langdrag ved ikke at betale eller afsende som aftalt. Det stinker!
MarcusMarcusSkrevet 08/10-03 07:48 
Eller hvis folk stolte på hinanden i stedet for at blive sure og oprette en tråd så ville den slags retsager heller ikke være nødvendige....

Men godt du har modtaget pakken da :) Jeg kunne ikke huske hvilken dag den var sendt...bare at det var langt tid siden :)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-03 14:13 
Mysterious >
Eller hvis folk stolte på hinanden i stedet for at blive sure og oprette en tråd så ville den slags retsager heller ikke være nødvendige....


Det er jo lige det med at stole på hinanden! Så vidt jeg er orienteret, kender du vist intet til de handler. Måske pr mund til mund, men det skulle også være det.
Nogle gange er den slags desværre nødvendigt. Du kender mig ikke, og vil derfor heller ikke kunne vide at jeg ikke har været sur. Bare møg-irriteret over at den slags ting overhovedet er opstået. Og jeg er åbenbart heller ikke den eneste det er gået ud over. Jeg har snakket med Organic og vi er kommet frem til en brugbar løsning.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 08/10-03 14:35 
ok, fred? thi det er det eneste rigtige :)
JuggernautJuggernautSkrevet 24/10-03 18:33 
Ja så er det sket. Jeg har givet min første "negative handel". Den heldige vinder er Organic. I torsdags (16/10)skrev han at han ville sende pakken med de 4 (tror jeg nok) snes spil. Mandag kommer der intet, tirsdag ligeså. Jeg fanger ham over Messenger og han siger at de er sendt. Jeg beder om et T&T nr. Men det har han ikke, da han har sendt som brev. Til trods for at han har fået penge til at sende som pakke. Nå, men jeg beder så om de 20kr sat tilbage på min konto. Dette er heller ikke sket endnu. Nu svarer han ikke på telefon, messenger mm. Han bliver ved med at udsætte, lyve og hvad der dertil hører.
Hold jer langt fra at handle med ham.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MadsMadsSkrevet 24/10-03 18:57 
Jeg har prøvet noget ligende med den pågældende bruger, for laaang tid siden. Det handlede om at han skulle købe to Xbox spil + controller af mig for 500,-

Jeg sendte, da jeg naivt stolede på ham, men ugerne gik.. tjaa.. og han blev også i dette tilfælde ved med at lyve med at nu var de overført osv. Men det var de altså ikke, da der så var gået lidt over en måned overførte han alligevel.

Det skal så siges at han overførte 600,- da der var gået så lang tid.

En umoden og useriøs bruger, jeg vil heller ikke anbefale ham.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JuggernautJuggernautSkrevet 24/10-03 19:07 
Ja, man lærer meget af en dårlig handel. Jeg vil da håbe for de andre brugere herinde, at de også læser dette og måske overvejer en ekstra gang, inden de overfører penge til hans konto.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 24/10-03 19:35, rettet 24/10-03 19:46 
Juggernaut>>

Tjah, sig hvad du vil, men jeg er uenig :)

Hvis han siger de er sendt så er de sendt, og er rimelig sikker på han ikke har taget ekstra penge for at sende dem også.

Teki>> Hmm skal ha' lidt beviser for at se at han har løjet før jeg tror på det. Umoden.....tjah..det ved jeg ikke. Så forklar hvad der gør en moden. Vil sige han er semi doven så det er nok derfor det kan tage langt tid nogle gange. Desuden har han temmelig travlt og sover ikke særlig meget. Bl.a. pga. en halv mystisk livs indstilling.

------------------------------------------------------------
Men bliv dog endelig ved med at beklage jer.

Har også selv en handel igang hvor jeg har betalt penge for rimelig langt tid siden, ca. 5 dage før ferien og så skrev vedkommende at han havde spillene og sendte dem straks et par dage efter. Dem har jeg stadig ikke fået. Og dette er ikke en klage hvor i skal ha' ondt af mig men bare for at sige at nogle af os er lidt gladere og optimistiske så vi kan tage lidt modgang af og til.
AmbyAmbySkrevet 24/10-03 19:53 
Juggernaut >
Ja så er det sket. Jeg har givet min første "negative handel".
(SNIP)
-Juggernaut

Hvad så med at give lidt positive handler ? *host* *host* :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JuggernautJuggernautSkrevet 24/10-03 23:55 

Vil sige han er semi doven så det er nok derfor det kan tage langt tid nogle gange. Desuden har han temmelig travlt og sover ikke særlig meget. Bl.a. pga. en halv mystisk livs indstilling.


Hvordan kan det være at du springer ind i emnet ligeså snart Organic bliver nævnt? Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan han lever sit liv. Han må bare stå inde for det han lover. Basta!

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MadsMadsSkrevet 25/10-03 03:54 
Mysterious >
Teki>> Hmm skal ha' lidt beviser for at se at han har løjet før jeg tror på det. Umoden.....tjah..det ved jeg ikke. Så forklar hvad der gør en moden. Vil sige han er semi doven så det er nok derfor det kan tage langt tid nogle gange. Desuden har han temmelig travlt og sover ikke særlig meget. Bl.a. pga. en halv mystisk livs indstilling.

Hvad vil du have beviser for!? Det er som sagt lang tid siden denne handel fandt sted, dengang det var DKF der blev skrevet på, der hed han også noget andet.

Jeg er desuden komplet ligeglad med hvordan han lever hans liv og hvor doven han er, vi havde en handel igang og han betalte ikke til tiden.

Hvorfor er det at du beskytter ham så meget, kan du ikke være ligeglad, eller blande dig uden om en diskusion hvor du slet ikke har noget at skulle have sagt?

Jeg beklager mig ikke, jeg siger bare jeg har haft et ligende tilfælde med den samme bruger = ergo, der må være noget om snakken.

At du er ligeglad med om du smider pengene ud af vinduet til en sælger der ikke sender spillene, behøver ikke være ens betydende med vi andre er. Jeg vil rent faktisk gerne have det jeg betaler for, eller penge for det jeg sælger. Det er faktisk noget af det mest uintelligente/ulogiske jeg længe har læst, at man skulle tro det var noget du skrev for at støtte din "ven" eller hvad han nu er for dig.

Jeg gider i hvert fald ikke tage det med et smil at jeg bliver røvrendt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MarcusMarcusSkrevet 26/10-03 14:38, rettet 28/10-03 17:19 
Teki>> hehe. Det er jo ikke ensbetydende med man bliver røvrendt. Det er bare ikke alle der er så perfektionistiske og er så meget ordensmennesker som jer.

Jeg mener bare at der sker noget uventet af og til og man bør kunne tackle det uden at lade det gå ud over ens humør.

Jeg overdriver måske med forsvaringen, men jeg vil også gerne ha' at folk ved at han også har handlet med folk som er helt tilfredse og at han ikke prøver at snyde folk.

Men hensyn til min egen handel: Ja fra dit synspunkt bliver jeg snydt fordi noget uventet sker. Men nej jeg får spillene. Bare vent :) Folk er generelt meget ens og de er også til at stole på.(For det meste og da jeg kender Organic ved jeg man kan stole på ham)


Juggernaut>> Enig i at man skal stå inde for hvad man lover Men jeg tror stadig ikke han lyver....

Begge>> Selvfølgelig begge 2 nogle uheldige oplevelser...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig