X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animal Crossing


Svar
BalleBalleSkrevet 28/09-03 19:00 
Nogen der kan forklare mig hvad Animal Crossing er for et spil? er det ikke udgiovet i Europa?
/Balle
APHAPHSkrevet 28/09-03 19:02, rettet 28/09-03 19:03 
...

EDIT: Nej det er ikke udgivet i EU

Tryk på mig
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BobbeBobbeSkrevet 28/09-03 19:03, rettet 28/09-03 19:04 
Hvis du vil vide noget om AC, så se de gamle tråde, eller www.animal-crossing.com . Og det er ikke udgivet i Europa.

Edit: Paasch, du var lidt hurtigere :)
Spiller nu: Wii
StriferStriferSkrevet 28/09-03 19:09 
(OT)....... Hvis du vil købe det, kontakt mig via besked:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
bootsbootsSkrevet 28/09-03 19:45, rettet 28/09-03 19:57 
Balle >
Nogen der kan forklare mig hvad Animal Crossing er for et spil? er det ikke udgiovet i Europa?

Spillet kan forudbestilles i PAL udgave hos DVDCrave.com i Australien. Udkommer 17/10-03. Pris ca. 336,- + porto, som ikke er særlig dyr (ca. 25,- tror jeg...). Du skal bare være opmærksom på, at det risikerer at blive taget i tolden, og så bliver det dyrere... Jeg bestilte The Sims tidligere på året, og det gik glat igennem. Det tog 5 hverdage fra bestilling til levering.
Iøvrigt er der vel en rimelig chance for at spillet kommer til Danmark, nu hvor det ER konverteret til PAL.... Tror dog ikke det er helt sikkert endnu; men der er blevet snakket meget om en Europæisk version...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 28/09-03 20:01 
Hvad er forskellem på PAL-versionen og US-versionen?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
bootsbootsSkrevet 28/09-03 20:07, rettet 28/09-03 20:27 
Jeg tror ikke der er nogen forskel på dén PAL-version der kommer i Australien og US-versionen; men ved det ikke helt sikkert. Der har været snak om en speciel version til Europa; men det er nok ikke dén Australien har fået...
Ellers er der vel kun dén forskel, at du skal bruge en freeloader til US-versionen.
Freeloaderen koster iøvrigt kun kr. 179,- (gratis porto) på coolshop.dk.
BobbeBobbeSkrevet 28/09-03 20:46 
Så vidt jeg ved, så er det vinter i Australien, når det er sommer her, og omvendt. For det ville dag være surt at modtage julegaver i høj solskin :). Men jeg ved ikke om de har taget det med i spillet.
Spiller nu: Wii
majjohamajjohaSkrevet 28/09-03 20:51 
Man kan da indstille cuben...
bootsbootsSkrevet 28/09-03 21:03 
Bobbe >
Så vidt jeg ved, så er det vinter i Australien, når det er sommer her, og omvendt. For det ville dag være surt at modtage julegaver i høj solskin :). Men jeg ved ikke om de har taget det med i spillet.

Jeg tror ikke det er en speciel Australsk udgave. Det er nok bare samme spil som US-versionen...
tue hazukitue hazukiSkrevet 17/10-03 10:44, rettet 17/10-03 10:45 
cd-wow har AC som pal! (release 31 okt.)

Det er vel ægte pal, ik???

lige her!
»You'll never walk alone«
SideshowSideshowSkrevet 17/10-03 13:17 
Nej, det er falsk pal. Har du aldrig hørt om alle de falske pal spil der er i omløb? Damn de er falske. Uha da da.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
tue hazukitue hazukiSkrevet 25/10-03 14:59 
tja... det kunne jo godt være det var en fejl fra cdwow's side!
Men tak for hjælpen ;)
»You'll never walk alone«
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig