X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overstock og faktura


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-03 17:21 
Er det normalt at man ikke får faktura med i købet fra Overstock? Har netop fået 2 Dreamcast + tilbehør, men ingen faktura. Har mailet til ham, men han svarer ikke...

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HardballerHardballerSkrevet 28/09-03 17:24 
Tror jeg nok.. En af mine venner (Mr.Good) købte derfra uden at få en..
JuggernautJuggernautSkrevet 28/09-03 17:25 
Skummelt. Jeg håber ski da at den bliver sendt..

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 28/09-03 23:44 
Det kan være at din mail-ordrebekræftelse er tænkt som din faktura. Den indeholder jo det samme info.
JuggernautJuggernautSkrevet 29/09-03 06:49 
Ja ok...Det havde jeg ikke lige tænkt over. Jeg mangler stadig et svar fra ham, så det kan være at han skriver dét i mailen.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FinnDFinnDSkrevet 30/09-03 00:17 
Jeg har også handlet der og skulle bruge en faktura, men det kunne de ikke klare (tog lidt tid inden jeg fik svar) tror det er en "Orange" forhandler da cvr nr. ikke fremgår på deres webside!!
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-03 06:57 
Jeg bliver nok nødt til at rykke ham, da jeg endnu ikke har hørt fra ham :-(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AsseAsseSkrevet 30/09-03 11:22 
Jeg mener faktisk han sagde et eller andet om at mailen fungerede som faktura..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-03 11:52 
Jeg bestilte over nettet og fik fakture med da pakken kom.
Spiller nu: Phantasy Star IV
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 30/09-03 11:54 
Nu har jeg ikke handlet hos Overstock.dk .. Mén hvis der er faktura via mail så skal det helt klart stå i mailen dvs. at foruden de alm. oplysninger så som firmanavn, adresse og CVR-nr. så skal ordet FAKTURA være på selve dokumentationen, derud over skal det helt klart fremgå hvad og hvor meget man har købt, samt pris (eksl. / inkl. moms)..

En odre-bekræftelse gælder ikke som faktura i det den ikke er andet end en bekræftelse på at firmaet har modtaget din ordre. (sjovt nok :) )

Én faktura/bon er det eneste "gyldige" købsbevis! Så hvis i ikke får en faktura/bon har i reelt ikke en chance for at kunne ophæve købet hvis sælger nægter!
notatplayright
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig