X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

G-con gøb-spil til PS2


Svar
millenniummillenniumSkrevet 28/09-03 15:13, rettet 28/09-03 15:15 
Er der andre end mig der syntes det er sjovt at stå med en G-Con2 potensforlænger og skyde mod skærmen? Det eneste jeg savner er dog lidt udvikling indenfor G-con spillene. Potentielt kunne spillene godt bestå af andet end en masse folk der løber ind på skærmen, for at blive pløkket til uigenkendelighed. Lidt handling, strategi og tænkning kunne tilføjes, men det ikke ud til at være tilfældet endnu.
TimeCrisis til PS1 spillede jeg dog meget. Det begyndte at blive en sjov udfordring at klare baner på den hurtigste tid.
Jeg har Virtua Cop Elite Edition, som godt nok er noget out-of-date, har noget kantet grafik og røv kedelig underlægningsmusik. På plus-siden har det dog ret mange baner og ruter.
Time Crisis 2 har jeg lånt nu, og det er noget mere gennemført end virtua cop. Tilgengæld ligner det en ret kort fornøjelse. Der mangler nogle extra options og lign.
Dino Stalker, Resident Evil og Ninja Assult har jeg ikke prøvet, men de har alle fået dårlig kritik.
Vampire Night, derimod... Er der nogen der har prøvet det? For det ser ud til at det er det G-con spil til PS2 der har høstet bedst kritik.

Ellers må man jo vente og se hvad Time Crisis 3 kan byde på....
The medium is the message.
T.REXT.REXSkrevet 28/09-03 19:59 
Jeg syntes Dino Crisis er sjovt, det er ikke den normale stå stille og skyd alle fjender. Nu kan man løbe frit imens man kigger sig over skulderen for dino attack´s!!!
One PS2 to rule them all
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/10-03 23:44 
Jeg er også stor fan af G-Con spil/lyspistolspil.

Vampire Night er ganske underholdende, og er gennemført i en lækker, stilsikker grafik. Det kan du roligt købe.

Dino Crisis er ikke lige min kop the. Jeg har kun haft det i maskinen et par gange, nu samler det bare støv (jeg gav heldigvis kun 249,- for det i sin tid - nu kan du vist få det til 219,- hos overstock).

Hvis du vil have top GCon underholdning, så kan jeg varmt anbefale Point Blank serien til PSX. Point Blank 2 og 3, har jeg selv, de er noget af det absolut bedste inden for genren. Køb. Køb. Køb.

Hvis du har en DC, så må du ikke snyde dig selv for The House Of The Dead 2, det er nok det lyspistolspil jeg har spillet mest overhovedet - top!.

Jeg har desuden spillet en del Time Crisis 3 [arcade], og det er meget lovende - en stor forbedring i forhold til 2'eren IMHO.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 04/10-03 00:14 
Blander folk ikke lige Dino Stalker og Dino Crisis lidt for meget sammen...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/10-03 00:26 
Sorry, lod mig rive med af stemningen... :-)
Dino Stalker it is. And it still sucks.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig