X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

?=Griffin Bounty Hunter


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/09-03 18:31 
Så blev det den 26...

er der nogen som har købt Mace Griffin Bounty Hunter og lige kan fortælle hvor godt det er?

I behøver ikke at skrive om diverse trailers osv.. Jeg vil høre om first impression så jeg kan bestæmme mig om jeg skal købe det på mandag eller engang i næste uge
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 04:45, rettet 11/10-03 06:58 
Nu kommer min umiddelbare vudering sikkert lidt for sent til at hjælpe dig med at beslutte dig.

Jeg har været igang i ca. 6 timer og har så småt dannet mig et rimeligt overblik over spillet.

Spillet åbner med en noget gnidret intro film når man sætter discen i, men alting bliver straks af en bedre kvalitet når man kommer ind i spillet. Det er flot, flydende(60 fps)og alting er glat, skinnende og til tider bumbmapped. Der er dog nu og da noget tearing. Særligt når man skyder med maskingeværet, men også andre steder optræder det. Det er lidt irriterende og desværre ved at være set i lidt for mange Xbox spil.

En anden sjov ting er, at selv om spillet kører 60 fps for det meste, så er der enkelte steder(bl.a. en sektion på mineplaneten)hvor frameraten er låst på 30. Her snakker jeg ikke om slowdown, men om at det virker enkelte steder som en helt anden engine. Jeg har kun sjældent set den slags før. 30 fps er selvfølgelig iorden, men det føles underligt når spillet lige har kørt det dobbelte.

Spillet er udemærket når det bliver taget som en simpel shooter. AIen er ikke for god, men det er ikke så skæmmende, da spillet mest handler om at smadre alt. Der er ikke mange store scriptede events og når nogle enkelte endelig forkommer, så kan man ikke gribe ind i dem. I start missionen bliver en af folkene på din side truet med en pistol og når spilleren går inden for en vis afstand af manden bliver han skudt. Fint nok. Men prøver man at skyde sin egen mand sker der intet. Det ødelægger illusionen lidt.

Warthog sankkede også meget om hvor "seamless" Mace ville blive, men det må have været noget de har drømt, for der optræder nu og da loadepauser som i Half-life eller Red Faction 2. Når man nu har spillet Halo, er det svært at vænne sig til.

Men alt i alt har jeg det ok med Mace. Jeg spiller det sideløbende med Deus Ex og de to spil komplementerer hinanden udemærket. Jeg hælder til 6/10, men vil lige vente men den endelige dom til jeg er igennem det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig