X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Twin Snakes trailer


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 26/09-03 17:16, rettet 26/09-03 17:37 
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs_tts/mgstts_tgs2k3_e.wmv

Bedste remake nogensinde!

EDIT: Serveren er meget overbelasted og det kan tage sin tid at komme til, men farten er udemærket.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-03 17:25 
Tak!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FanboyFanboySkrevet 26/09-03 17:35 
Hmm.. Jeg kan ikke se den. Serveren er mega ustabil!
RonaldoRonaldoSkrevet 26/09-03 17:36 
De nye cut-scenes er directed af Kitamura (http://www.imdb.com/name/nm0457565/) og er bestemt i en klasse for sig. Kojima gjorde det godt, men det her er bare et par klasser over. Selvfølgelig skal man ikke sammenligne med Kojima's evner fra den gang, og det han gør med MGS3 kan ikke matches andre steder i industrien.

Jeg synts stadig at MGS1 er et af de bedste spil til dato, og det her kan meget vel blive endnu bedre.
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-03 23:43 
Prøv gametrailers.com


Men er du gal... Yes yes yes.... Genialiteten bag MGS1 kommer tilage i min hjerne.

Men hvad der for musikken?:( Det lyder som MGS2 - Som jo også var rigtig god, men bl.a den der opera agtige musik i introen var noget der gav MGS et utroligt fedt feel - En epic spion historie!

Men wauww... Jeg er så spændt! Det her skal nok få solgt cubes! Godt gået Ninty, Konami, Hideo, Silicon og Shigeru!
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 27/09-03 16:25 
For satan det ser fedt ud.

Film sekvenser ser godt nok rå ud.
De fangede mig - det spil er lige rykket op på min liste over spil, som jeg ser frem til ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/03-04 13:00 
Jeg har modtaget mit (eller rettere sagt en vens) Twin snakes, jeg har dog pt valgt at skippe den (tager liiiige en game breaker), men jeg blev overrasket over prisen, 300,- tilsendt er ikke så galt (salgspris er omkring $40, $10 billigere end normalt), så endnu en grund til at importere et spil fra the land of plenty ;/.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
FanboyFanboySkrevet 16/03-04 13:09 
Skynd dig at komme med din mening Star soldier!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/03-04 15:04 
The land of plenty, Bornholm det så er?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig