X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Biohazard 4 movie DL


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 26/09-03 12:38 
En ny video fra spillet

Direct dl
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
psychomantispsychomantisSkrevet 26/09-03 13:25 
Damn! Det ser lækkert ud! Kan næsten ikke vente...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-03 14:07 
Et af de flotteste spil jeg længe har set.
Jeg kan dog ikke li at der står 200X til sidst :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Star SoldierStar SoldierSkrevet 30/03-04 16:40 
OMFG! :) (inc. Killer 7 og Panic Maker).

72mb 8:29min (zipped)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KalicolaKalicolaSkrevet 30/03-04 17:58 
linket virker ikke :-(
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 18:10 
For satan da! Jeg er fuldstændig mundlam, kæft hvor er det flot. Og der hvor han bliver ædt ved speedbåden... Det er sq alt for nice!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 30/03-04 18:48 
Kan kun tilslutte mig skaren af fascinerede folk :) Det ser sgu godt ud... can't wait 'till it's released :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
OkottaOkottaSkrevet 30/03-04 18:57 
Resident Evil 4 og Killer 7 - jeg er glad for at en Cube kun kan blive billigere at erhverve sig, for jeg skal ha' én når de to spil bliver udgivet.

RE 4 ser simpelthen for lækkert ud, og Killer 7 ser anderledes og interessant ud - og jeg nægter at tro, at spillet bliver dårligt.

Iøvrigt illustrerer RE 4 filmen ret godt, hvorfor det er en ATI grafik chip der sidder i Cuben - selv på denne film, som ikke engang er i super duper highres, kan man se at Nvidia's ditto chip halter bagefter; Der er den der crispness over grafikken, som jeg er så vild med, i de flotteste Cube spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CoreCoreSkrevet 30/03-04 19:52 
WOW, det ser Niiiiice ud :-D
Er det bare mig eller lugter Killer 7 lidt af Fear Effect ? (ikke fordi at det er en dårlig ting)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RonaldoSanRonaldoSanSkrevet 30/03-04 20:06 
Jeg ser frem til Resident Evil 4. Udover at det er en grafisk perle, hvis man ser bort fra de simple skygger, så er dette præcist hvad serien har brug for. Den geografiske placering og plottet er positive ændringer, men det dynamiske miljø og gameplay er nærmest en revolution inden for genren.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-04 20:12 
Helt enig ;-)

Jeg tror det bliver en helt ny oplevelse for horror fans.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 30/03-04 20:24 
Der er nok ingen tvivl om, at jeg køber RE4, når det udkommer, men jeg er dog stadig lidt skuffet over, at Capcom flytter serien væk fra rødderne og laver serien om til, hvad der ligner en 3rd-person-shooter. Det kan være, at jeg bliver glædeligt overrasket...

Grafikken ser flot ud, men der mangler desværre dynamic shadows. Dette kan selvfølgelig nå at ændre sig, inden spillet udkommer.

En anden ting. Hvorfor udgiver Capcom ikke remakes af RE2 og RE3? Se det ville have været en lækker ting.
What is the Matrix?
AsseAsseSkrevet 30/03-04 20:39 
De burde ha opdateret grafikken osv, men de er jo faktisk blevet genudgivet til GC.
The BruceThe BruceSkrevet 30/03-04 23:11 
Kære Brevkasse!!!

Jeg har lige downloadet HELE filmen, men den ville ikke afspilles i min WMP...! ...så opdaterede jeg WMP, men stadig INTET!!! Jeg kan høre lyden, men ikke se videoen...!
Hvad skal jeg stille op?

Med Kærlig hilsen
"Den fortvivlede Løve"
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Star SoldierStar SoldierSkrevet 30/03-04 23:15, rettet 30/03-04 23:15 
Installer DivX, hjælper nok...

Codec
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
enfenenfenSkrevet 31/03-04 07:49 
Mr.Good>
De burde ha opdateret grafikken osv, men de er jo faktisk blevet genudgivet til GC.

Ja de udgav en næsten direkte port af de gamle PS1 spil. Det jeg håbede på, var to udgaver i stil med RE:Remake.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig