X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdom Hearts 2 goodies


Svar
SumezSumezSkrevet 26/09-03 03:04, rettet 26/09-03 03:05 
Tænkte at man måske burde dele det her med jer :)
Skulle lige til at sige "flere" af slagsen, men det er faktisk det første man har set til spillet indtil videre.

Helt som ventet (fra min side i hvert fald), ligner spillet stadig sig selv uden at være hoppet over i nogen form for "dyster" tilstand i stil med den man ser i især den vildt fede Deep Dive video ... Se hele indlægget


To indscannede sider med screenshots fra RPGamer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 26/09-03 03:04, rettet 26/09-03 03:05 
Tænkte at man måske burde dele det her med jer :)
Skulle lige til at sige "flere" af slagsen, men det er faktisk det første man har set til spillet indtil videre.

Helt som ventet (fra min side i hvert fald), ligner spillet stadig sig selv uden at være hoppet over i nogen form for "dyster" tilstand i stil med den man ser i især den vildt fede Deep Dive video fra Final Mix. Der ser dog ud til at være masser af fedt Squaredom i spillet, se bare ham den seje readhed på en af siderne :)
Sora's nye outfit er lidt so-so, men om ikke andet ser han ud til at være blevet en tand ældre, hvilket er helt fint med mig. Og man kan allerede nu se at der (naturligvis) vil blive kastet mere lys på de såkaldte "unknowns". Jeg spekulerer allerede over hvad Mickey Mouse laver i en af de kutter ;)

Og til min kæmpestore fornøjelse, har Square også gang i et KH spil til GBA! Jeg har slet ikke kunnet få fødderne ned siden jeg hørte den nyhed. Jeg håber at spildesignerne fra de "store" KH titler er med her, og sørger for et solidt spil med sin egen rolle i serien, og altså ikke en ligegyldig sidequest. Allerbedst ville det selvfølgelig være hvis det er Yoko Shimomura, der også står for musikken her.

To indscannede sider med screenshots fra RPGamer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 26/09-03 06:56 
Nu ser han faktisk ret så sej ud hvad angår hans tidligere look. Glæder mig til spillet bliver udgivet og nogle flere screenshots kommer ud.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
ChronoChronoSkrevet 26/09-03 07:04 
Kan i kende nogle nye disney verdener? Jeg kan se et sted med nogle højhuse, og en anden by ved en solnedgang. Men jeg kan ikke se hvilken film de skulle være fra.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 26/09-03 07:12 
Umiddelbart så ligner GBA spillet en remake af det originale Kingdom Hearts gør det ikke? Jeg kan kende både Coliseum, Wonderland og Atlantica på billederne.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-03 09:27 
Chrono >
Kan i kende nogle nye disney verdener? Jeg kan se et sted med nogle højhuse, og en anden by ved en solnedgang. Men jeg kan ikke se hvilken film de skulle være fra.

Oliver er lige den eneste Disneyfilm, jeg kan huske, der foregår i bymiljø.......men der er mange at vælge imellem af nye verdener

Bernard & Bianca I & II
Mesterdetektiven Basilmus
Mads & Mikkel
Aristocats
Tornerose
Toy Story I & II
Peter & Dragen Elliot
Mulan (jeg ku i hvert flad godt tænke mig lidt mere end bare Mushu)

Men lige hvad det er for en med solnedgangen er jeg ikke sikker på. Der er noget i venstre side af billedet og det kunne for mig godt ligne noget kinesisk pynt af en eller anden art,,,,, så måske en lille landsby i mulan, tør man mon håbe?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-03 09:33 
Det ser kick-ass ud! Jeg skal have en PS2 igen!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 26/09-03 10:04 
Palsgaard >
Oliver er lige den eneste Disneyfilm, jeg kan huske, der foregår i bymiljø.......men der er mange at vælge imellem af nye verdener


Hvad med Klokkeren fra Notre Dame? Helt klart en film, som ville passe ind (jeg kunne i al fald sagtens se den i 1eren)
Men disse højhuse kan jo også være noget a´la Travese Town. Måske endda denne by?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-03 12:03 
Søster Salsa >

Hvad med Klokkeren fra Notre Dame? Helt klart en film, som ville passe ind (jeg kunne i al fald sagtens se den i 1eren)
Men disse højhuse kan jo også være noget a´la Travese Town. Måske endda denne by?



Helt klart klokkeren! den er fed men hvor vidt den er illustreret på en af billederne er jeg nok lidt i tvivl om! jeg tror stadig jeg støtter mig til Oliver og Mulan.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 26/09-03 12:11 
Kan også være jeg ser, hvad jeg gerne vil se ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-03 12:19 
jeg gør nok præcist det samme hvad Mulan angår ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
T.REXT.REXSkrevet 26/09-03 13:28, rettet 26/09-03 13:28 
Han har helt klart fået et sejere look. Er der nogen rygter om hvornår det kommer?
One PS2 to rule them all
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/09-03 14:25, rettet 26/09-03 14:27 
Yes, et GBA-spil! Hold kæft, det bliver dælme fedt!
Forestiller mig GS med personerne fra KH - det kan kun blive godt :)

Men hvor finder i billeder fra GBA-versionen?

EDIT: Er fundet...

...her! :)
SumezSumezSkrevet 26/09-03 15:38 
Palsgaard >
Oliver er lige den eneste Disneyfilm, jeg kan huske, der foregår i bymiljø.......men der er mange at vælge imellem af nye verdener

Det kom faktisk bag på mig at Oliver egentlig var en helt udmærket film (dog stadig ikke vildt god), men jeg vil helst ikke se den i KH. Den passer faktisk slet ikke ind i KH's "magiske" setting. Desuden ligner billedet med "skyskraberne" heller ikke ligefrem New York. Mere en fiktionel fremtidsverden. Evt. den by man ser i ASAS og Deep Dive.
Jeg må også sige jeg er lidt uenig med de film du gerne vil se. Basil Mus og Mads & Mikkel, osv.. ikke lige "Kingdom Heartsable" hvis du spørger mig.
Selv ville jeg gerne se storfilm som Løvernes Konge, Mulan, Bambi, Askepot, måske Junglebogen, og, ja, det kommer i hvert fald nok til at halte lidt med gode film at tage fra i 3'eren, men jeg både tror og håber at 2'eren vil have flere originale Square verdener. Som jeg har sagt før, kan det sagtens lade sig gøre at lave et KH spil helt uden Disney verdener, men det vil nok være lidt svært at skrive i hvert fald Mickey Mouse ud af serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-03 15:43 
Det var overhovedet ikke ment som værende titler jeg gerne så i KH! Jeg vil personligt også hellere så junglebogen, Mulan, Snehvide, Askepot osv..... end jeg vil se mads og mikkel. Jeg nævnte dem bare for at illustrere at disneyværker er der nok af, også af dem som man måske ikke lige tænker på i forbindelse med det oprindelige KH :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SumezSumezSkrevet 26/09-03 15:46 
Ok, syntes også det var lidt underligt at nævne lige de titler.

Chrono >
Umiddelbart så ligner GBA spillet en remake af det originale Kingdom Hearts gør det ikke? Jeg kan kende både Coliseum, Wonderland og Atlantica på billederne.

Ja, du har ret.. I hvert fald Wonderland er der da ingen tvivl om. Men jeg håber alligevel at du tager fejl. Jeg vil ikke spises af med en sølle port. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 26/09-03 16:01 
Hvis billedet med ham den rødhårede gut er real time, så er der sku tale om nogle pænt frække partikel effekter, som jeg MÅ se in motion!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 26/09-03 16:11 
Det må vi vel så konkludere at der er. For en FMV i Kingdom Hearts må forventes at se betydeligt bedre ud end det billede. Der var desværre ikke mange af dem i 1'eren, men er du vimmer de var fedt lavet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/09-03 16:31 
Okay, med udgangspunkt i, at vi igen får otte Disney-baserede verdener, hvilke ville I så foretrække i et Kingdom Hearts 2?

Mine bud:

1. The Black Cauldron

Ja, jeg ved godt den ikke er så god, men jeg elskede bøgerne som barn og er derfor også glad for tegnefilmen. Plus at den passer perfekt til spil med sin fantasy-setting.

2. Robin Hood

Igen måske ikke så god, men min favorittegnefilm som barn. Og Sir Hiss er et fantastisk komisk element.

3. Mulan

Den bedste Disney-tegnefilm i nyere tid og på flere punkter velegnet.

4. Silly Symphonies

En verden baseret på de klassiske abstrakte musik-tegnefilm kunne være interessant.

5. Snow White

Den ultimative klassiker, som vel skal være med.

6. The Sword In The Stone

Alene tanken om en ekstrem magisk duel boss-battle gør den værd at have med.

7. The Hunchback Of Notre Dame

Hvis stemningen fra tegnefilmen kan overføres, samtidig med at der luges ud i de platte elementer, kunne det være godt.

8. The Nightmare Before Christmas

Jeg ved det godt... Men jeg vil så gerne se Jack Skellington igen... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/09-03 16:48 
RJK >
1. The Black Cauldron

Den ville egentlig passe nogenlunde ind i KH, men nej.. den er simpelthen ikke klassisk nok for Disney..

2. Robin Hood

Jeg nød den også som barn, men det ER trodsalt en af Disney's discountproduktioner, og ikke noget jeg ville bryde mig om at se i KH. Figurerne ville dog passe godt nok ind i stemningen.

4. Silly Symphonies

Tror ikke det ville fungere så godt som en hel verden. Jeg kunne til gengæld godt tænke mig at se endnu en reference til Fantasia. Bossen fra A Night on Bald Mountain (er det ikke det, den hedder?) var et rigtig fedt, overraskende element i KH.

8. The Nightmare Before Christmas

Også klart min yndlingsverden fra 1'eren. Jeg elsker Tim Burton's film. Men nu laver Capcom jo et spil over den film, og det ligner umiddelbart KH verdenen meget.
Men der er egentlig mange andre gode disney licenserede film at tage fra. Senest Pirates of the Caribbean, der jo ER baseret på en meget klassisk Disneyland attraktion (før set "spilmatiseret" i Monkey Island).

Mulan, Snehvide og Sværdet i Stenen er jeg så enig med dig i. Sidstnævnte vil dog nok ikke helt gå, da Merlin i forvejen har en stor rolle i 1'eren. Men what the heck, han kan da godt være med igen.
Notre Dame har jeg aldrig set, men historien er jo klassisk, og passer helt sikkert godt ind i KH.

Askepot har jeg også nævnt, og Løvernes Konge. Så mangler jeg bare en. Ja, Skønheden og Udyret fik jo desværre udslettet deres verden i 1'eren, og de havde begge en mindre rolle i det spil, men den ville jeg sådan set også meget gerne se.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 26/09-03 17:01 
Jeg syntes klart, at Mulan ville være et fremragende valg til en ny verden i Kingdom Hearts. Men de huse på det billede ser da ikke særligt kinesiske ud.

Min top 8 over nye verdener:

1. Mulan
Måske min yndlings disney film, den skal da med. Og så vil den også passe rigtigt godt ind.

2. The Hunchback Of Notre Dame
Filmen har nogle utroligt flotte baggrunde og scenerier som det ville være fantastisk at springe rundt i.

3. Gummi Bears (Bubbi Bjørnene)
Supersaft! Og hvor skulle gummi-blocks ellers komme fra?

4. The Sword In The Stone
Merlin er ganske vist allerede med, men jeg kunne godt forestille mig at Arthur ville være en nyttig allieret med sit sværd.

5. Tale Spin (Luftens helte)
En luftduel mod Baloo ville være rigtig fedt. Det samme ville dogfights i gummiships være.

6. Basil The Great Mouse Detective
Måske en mission med knap så meget action, og masser af gådeløsning og mysterier.

7. Lion King
En af de bedste Disney film, den skal simpelthen med. Scar ville være en ond boss, og hyænerne et morsomt indslag.

8. Robin Hood
Vi skal da også have lov at skyde med bue og pil i Kingdom Hearts. Ville være god afveksling fra de sædvanlige sværd/nøgle kampe.

Ellers så vil jeg gerne se Onkel Joachim og hans mange penge financere Sora's overforbrug af potions.

Toy Story vil jeg gerne være fri for - den ville da slet ikke passe ind.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-03 17:21 
Min førsteprioritet er helt klart Mulan, men følgende vil jeg også gerne se:

1 - Mulan:
Min Favorit, aldrig har jeg grint så meget!

2 - Robin Hood:
Den savnede jeg virklig i det første KH

3 - Snehvide Og De Syv Små Dværge:
Klassikeren over dem alle, og dværgene vile jeg elske et gensyn med!

4 - Bubbi Bjørnene:
Uha de timer jeg brugte som barn foran skærmen.....

5 - Sværdet I Stenen:
Et minigame på hesteryg og med lancen i hånden....uha uha...

6 - Løvernes Konge:
Jeg synes klart den fortjener en plads, og så ville det fryde mig at gense Zazoo (sikkert staves forkert)

7 - Ander And & Rip, Rap og Rup: (den med snekampen de sender hver jul)/Chip & Chap mod Pluto (Den hvor de henter Juletræ)
De bedste af de mindre tegnefil disney nogensinde har lavet!

8 - Bernard og Bianca:
Klassisk men noget overset disneyfilm, synes jeg.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at se Dragon Elliot (fra Peter og Dragen Elliot) i spillet, Plus et måske meget mærkeligt ønske?.... Fulton fra Disney's spillefilm Champions.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KTCKTCSkrevet 26/09-03 18:02 
Sumez: Argh, kunne du ikke lige have advaret imod spoilers? :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 26/09-03 18:06, rettet 26/09-03 18:13 
Mht. Cinderella så kan jeg slet ikke se det fungere. Hvilke fjender skal der være? Hvilken boss? Derudover er Askepot jo ikke ligefrem den store actionhelt og ville passe ret ringe ind i ens party. Så ville Sleeping Beauty svjv passe bedre (omend jeg ikke har set den).

EDIT: Ellers er jeg iøvrigt enig med Sumez i, at det bør være de klassiske verdener der bruges som udgangspunkt og ikke de her tv-serier som Tale Spin og Gummi Bears (selvom sidstnævnte nu ville passe ret godt). Man kan så diskutere hvornår filmene er klassiske - os der er opvokset i 80'erne betragter vel også de "mindre gode" Disney-film der var i den periode som klassiske...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 26/09-03 18:29 
Der er jeg uenig. Jeg synes bestemt at verdener taget fra tv-serier ville være mindst ligeså gode. Verdenerne er tit større, og beskrevet mere detaljeret i kraft af at der er så mange afsnit. Og bare fordi der ikke er lavet en lang tegnefilm over historien, kan den jo sagtens være god.

Men okay, Darkwing Duck og Fedtmule og Søn ville nok ikke være så gode.

Jeg vil smadre grumlinger og drikke supersaft :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 26/09-03 21:42 
--SPOILER ADVARSEL--

Hej KTC :) Kig væk.. nu!

RJK >
Så ville Sleeping Beauty svjv passe bedre (omend jeg ikke har set den).

Bortset fra at den eneste velegnede boss fra den film (men til gengæld en af de fedeste, man kunne forestille sig) allerede har været brugt i 1'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/09-03 21:43 
Og så lige en herlig tidbit fra GameSpot:

The Game Boy Advance game, called Kingdom Hearts: Chain of Memories, will pick up shortly after the end of the original Kingdom Hearts and attempt to clear up the mysteries left by the end of that game. Judging from the clips of gameplay shown, Kingdom Hearts: Chain of Memories will feature 2D graphics and use a similar combat system to the PlayStation 2 game. The characters in the game are made up of large sprites while the world makes use of an isometric perspective. Conversation screens make use of animated headshots of the character's speaking.

I en anden nyhedsartikel afslører de desuden at det også bliver Nomura, der designer GBA spillet. Så der bliver også noget at gå efter her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 27/09-03 08:02 
Det er gode nyheder :)

Jeg var begyndt at frygte en remake af originalen, eller af 2'eren. Jeg læste et sted at spillet ville blive produceret af nogle andre end Square Enix, men nu har jeg selvfølgelig glemt af hvem og hvor jeg læste det.. Men godt at Nomura holder øje med dem så.

Nu skal de så bare sørge for at få GBA spillet ud først.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 28/09-03 16:02 
En anden (Square) figur som kunne være fed at medtage i KH2 er Crono, men chancerne er nok desværre ikke så store :(
Men under alle omstændigheder bliver det spændende at se, hvilke Square figurer vi får i 2eren. I 1eren var det, efter min mening, helt klart Cid Highwind og Cloud som var skrevet bedst ind i historien.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ChronoChronoSkrevet 28/09-03 19:35 
Så er der endelig kommet lidt mere nyt. Der er et par film som ikke rigtigt viser noget, og så et scan hvor det ses at Cloud også er med i KH:CoM.

Link
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 28/09-03 22:11 
Søster Salsa >
Men under alle omstændigheder bliver det spændende at se, hvilke Square figurer vi får i 2eren.

Det bliver næppe andet end Nomura's egne figurer, så MIN spænding kan sagtens begrænses ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 28/09-03 22:27, rettet 28/09-03 22:27 
Chrono >
og så et scan hvor det ses at Cloud også er med i KH:CoM.

Uuuh, tal frækt til mig :D Det spil ser mere og mere lækkert ud (og jeg hader ellers Cloud som figur). Umiddelbart synes jeg det ser ud som om han er en summon (bemærk at hans ansigt vises der hvor det valgte angreb vises på de andre billeder)
Den Darkside Heartless ser godt nok også godt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 30/09-03 08:59, rettet 30/09-03 09:01 
Der er kommet en længere film fra spillet på den side jeg linkede til sidst, men det kører alt for langsomt lige nu.


*** SPOILER ***

Sumez >
Ja, Skønheden og Udyret fik jo desværre udslettet deres verden i 1'eren

Men det ser nu alligevel ud til at Hollow Bastion stadig er med.

High-res billede af Sora i Hollow Bastion
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 03/05-05 08:37 
Hele Udyrets slot er vist med. Men indtil videre er den eneste nye Disney-verden, jeg har bemærket, Mulan. Nightmare Before Christmas ser ud til at få et kærkomment gensyn sammen med Agrabah og vist også Olympus.
Ny 3:40 minutter trailer på GAF. Ser hammerlækkert ud. Især gummiship-delen er peppet op:

Ny Kingdom Hearts II trailer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 03/05-05 09:50 
Den ser godt nok laber ud, den video. Gummiskibsdelen ligner lidt en kombination af F-Zero og WipeOut, hvilket er positivt i min bog.

Det skal være sagt med det samme, jeg elskede 1eren, selvom den havde et træls kamerasystem. Det ser heldigvis ud som om at KH2 bibeholder magien og charmen der gjorde 1eren så fed. (Og så ser man en ung Selphie i skolepige-agtig dragt. Hehe..:P)
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 01/06-05 11:27 
Ja, så kom der en ny verden. Og det er ikke en tegnefilm.

Det var vel næsten ventet..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/06-05 11:58 
Jeg er seriøst imponeret over hvor flot det er.

Hvornår kommer det herhjemme?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/06-05 12:04 
RJK>
Okay, med udgangspunkt i, at vi igen får otte Disney-baserede verdener, hvilke ville I så foretrække i et Kingdom Hearts 2?

Mine bud:

1. The Black Cauldron

Ja, jeg ved godt den ikke er så god, men jeg elskede bøgerne som barn og er derfor også glad for tegnefilmen. Plus at den passer perfekt til spil med sin fantasy-setting.

Enig! The Horned King i Black Cauldron, ville være en rigtig cool boss og i den grad add'e til den mere dystre stemning.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 05/06-05 19:05, rettet 05/06-05 19:06 
"Robin Hood"s, og "Taran og den magiske gryde"s (the black cauldron) verden kunne gå an, men de fleste bi personer så jeg helst som "hjemløse" i eks. Traverse Town (hvis den er med igen). Det virker lidt meget med hele verdener da der skal så meget ind.

Det kan så være pga. den måde jeg forestiller mig en hel verden med det på er filmen og så Sora ind :)

Edit: Aaargh - PoC håber jeg virkeligt de får lavet ordentligt, for lige nu synes jeg ikke det passer så godt ind (set ud fra billederne).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/06-05 23:22 
Har Disney ikke filmrettighederne til Chronicles of Narnia? Det ville være et oplagt valg til KH3.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 08/09-05 10:13 
En Steamboat Willie-verden. Jeg er solgt!

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/10-05 21:17 
Så er der mere nyt fra GAF. Final-Fantasy-verden, Lion King og mere Nightmare Before Christmas.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/11-05 17:35 
Voice cast:

Haley Joel Osment .... Sora (voice)
David Gallagher .... Riku (voice)
Eddie Carroll .... Jiminy Cricket (voice)
Wayne Allwine .... Mickey Mouse (voice)
Jim Cummings .... Pete/Winnie The Pooh/Tigger (voice)
Hayden Panettiere .... Kairi (voice)
David Boreanaz .... Squall Leonhart (voice)
Mandy Moore .... Aerith Gainsborough (voice)
Christy Carlson Romano .... Yuffie Kisaragi (voice)
Sean Astin .... Hercules (voice)
Susan Egan .... Megara (voice)
Robert Costanzo .... Philoctetes (voice)
James Woods .... Hades (voice)
Matt Frewer .... Panic (voice)
Bob Goldthwait .... Pain (voice)
Robby Benson .... Beast (voice)
Paige O'Hara .... Belle (voice)
David Ogden Stiers .... Cogsworth (voice)
Angela Lansbury .... Mrs. Potts (voice)
Bradley Pierce .... Chip (voice)
Jonathan Freeman .... Jafar (voice)
Ming-Na .... Mulan (voice)
Mark Moseley .... Mushu (voice)
B.D. Wong .... Shang (voice)
Gedde Watanabe .... Ling (voice)
Jerry Tondo .... Chien-Po (voice)
Miguel Ferrer .... Shan-Yu (voice)
Kath Soucie .... Shock (voice)
Jeff Bennett .... Barrel (voice)
Johnny Depp .... Captain Jack Sparrow (voice)
Keira Knightley .... Elizabeth Swann (voice)
Orlando Bloom .... William Turner (voice)
Geoffrey Rush .... Captain Barbossa (voice)
Jodi Benson .... Ariel (voice)
Rob Paulsen .... Eric (voice)
Kenneth Mars .... King Triton (voice)
Pat Carroll .... Ursula (voice)
Kevin Michael Richardson .... Sebastian (voice)
Eli Russell Linnetz .... Flounder (voice)
Corey Burton .... Floatsen/Jetsem (voice)
Billy Zane .... Ansem/DiZ (voice)

linky.
Well crucify the insincere tonight...
KilroyKilroySkrevet 02/11-05 19:10 
Dejligt at se Johnny Depp og vennerne dukke op i Pirates of the etc-verdenen.
Og ligeledes godt at se Squall vende tilbage med David Boreanaz's stemme, men så vidt jeg ved skulle Cloud da være med igen? Synd hvis han mangler, det glædede en gammel Finfal Fantasy 7-fanboy:)
Kilroy Was Here
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 02/11-05 20:11 
Herligt at se, at de i så høj grad har formået at få de oprindelige/rigtige personer til at ligge stemmer til på trods af de mange år, der er gået siden nogle af filmene. Glæder mig til at se Beast's slot. "If it ain't baroque, don't fix it." ;P
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 03/11-05 00:53 
OuroborosSlayer>
Herligt at se, at de i så høj grad har formået at få de oprindelige/rigtige personer til at ligge stemmer til på trods af de mange år, der er gået siden nogle af filmene. Glæder mig til at se Beast's slot. "If it ain't baroque, don't fix it." ;P

Samme som med etteren. ;)

Valkyrie>
Billy Zane .... Ansem/DiZ (voice)

Håber virkelig ikke at det var en spoiler....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 03/11-05 15:35 
Vil da lige tilføje at den liste da kun kan være midlertidig, da der mangler nogle oplysninger. Vi ved jo at Lion King vil være med, så hvor er de stemmer?
Cloud og Sephiroth vender sikkert tilbage:)
Kilroy Was Here
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 03/11-05 15:50 
Sumez>
OuroborosSlayer>
Herligt at se, at de i så høj grad har formået at få de oprindelige/rigtige personer til at ligge stemmer til på trods af de mange år, der er gået siden nogle af filmene. Glæder mig til at se Beast's slot. "If it ain't baroque, don't fix it." ;P

Samme som med etteren. ;)

Skal det nu forhindre mig i at glæde mig over, at det også er lykkes med de nye personer i to'eren? ;)
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 10/11-05 19:17 
Mere nyt! Jeg er næsten sikker på at i ikke kan gætte hvad den sidste nye verden er...

Kig, kig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/11-05 19:56 
Det er noget der varmer en gammel Tron fan.
Jeg glæder mig mer´ og mer´ til det spil. Er der kommet noget bud på hvornår det kommer på disse bredegrader?
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/11-05 21:42 
Du har ret, Morten - det havde jeg aldrig gættet på!

Glæder mig også mere og mere. Da det lader til at udkomme i Nordamerika i foråret, mon ikke det så rammer vores længdegrader sommeren 2006 - eller med andre ord: Om alt for lang tid ;P
元気ですか。
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig