X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Sega Nomad


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/09-03 23:19 
Er der nogle af jer som ved hvor meget sådan en sjover er værd? Jeg har fået tilbudt én til 600 kr. Der er 5 spil, og det eneste jeg ved er at ét af spillene er et sonic spil. Der følger også en adaptor med.

Er den det værd?
NaieraNaieraSkrevet 25/09-03 23:21 
JA!!!!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 25/09-03 23:23 
Nej, det er da en skodpris.

Sæt mig lige i kontakt med sælger... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/09-03 23:29, rettet 25/09-03 23:30 
Oooookaaaay... jeg tror jeg nupper den ;)

fandt også ud af at der følger en power converter med så jeg kan smide den i stik kontakten og spille direkte derfra uden batteri..
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/09-03 00:02 
Man er nok født under en heldig stjerne! Jeg mindes et vis PD Saga, som jeg også nappede foran næsen på en vis anden herinde til særpris...se, det var tider! Rune du snart komme andre i forkøbet - det har du fortjent... >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Le RoofLe RoofSkrevet 26/09-03 00:14 
SkyblazeR >
Jeg mindes et vis PD Saga, som jeg også nappede foran næsen på en vis anden herinde til særpris...se, det var tider!

...og jeg mindes en som endnu ikke har fået det spillet ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig