X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan jeg bruge et brugt live kit?


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-03 19:38 
Jeg har snakket med ts_ om at købe hans live kit. Men han har desværre allerede ringet og fået sig ud.
Vil jeg så kunne oprette et nyt gamertag med hans gamle?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 25/09-03 19:41 
Det tror jeg ikke, men du kan da lade ham prøve at oprette dig før du køber...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-03 20:01 
Vil det ikke koste så?
Desuden er jeg sq ikke meget for at oplyse mit visa kort nr til en jeg ikke kender.
Og kan han nu også det da han jo er banned fra live?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 25/09-03 20:11 
Det er vist ikke besværet værd så, tror jeg. Men jo, kontoen kan stadig bruges selvom Xboxen er blevet banned...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AkhenAkhenSkrevet 25/09-03 22:40 
Nej du ville ikke kunne oprette et nyt gamertag med hans Livekit, der skal du købe et nyt, du binder dit gamertag til den kode der står bagpå DVDen som medfølger hvor man kradser noget folie værk af, for at se sin kode. Det er helt klart et minus ved at købe et brugt Live Kit, at man ikke kan ændre Gamertag, der er nogen få spil hvor man kan create sit navn, og ikke nødvendigvis behøver at bruge det originale gamertag.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-03 22:44 
Ja... men han har afmeldt sig xbox live. Så han gav mig koden over messenger, men den skrev bare at den account allerde var i brug.
Spiller nu: Phantasy Star IV
juventus champjuventus champSkrevet 26/09-03 05:36 
Køb et nyt live-kit.Det er det bedste for dig.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
AkhenAkhenSkrevet 26/09-03 08:21 
Lige meget hvad, altså om han har afmeldt eller siger han har afmeldt, så ja det er ikke muligt at bruge den konto med et nyt gametag, dit/hans gametag er unikt, så det er ikke muligt, hvis jeg var dig ville jeg købe et nyt Livekit, Xbox Live er sq pengene værd, ville bare mene at udsigten til prisen om hvad det kommer til at koste i danmark er for dyr ind til videre. Jeg købte fek.s mit i sverige.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
KeenKeenSkrevet 26/09-03 08:45 
jeg har set en pris i electronic world på 598,-
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/09-03 09:17 
og det er jo netop for dyrt!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KeenKeenSkrevet 26/09-03 09:23, rettet 26/09-03 09:24 
exactly my point
JesperJesperSkrevet 26/09-03 09:57 
Akhen >
Nej du ville ikke kunne oprette et nyt gamertag med hans Livekit, der skal du købe et nyt, du binder dit gamertag til den kode der står bagpå DVDen som medfølger hvor man kradser noget folie værk af, for at se sin kode. Det er helt klart et minus ved at købe et brugt Live Kit, at man ikke kan ændre Gamertag, der er nogen få spil hvor man kan create sit navn, og ikke nødvendigvis behøver at bruge det originale gamertag.

Synes faktisk netop det er et stort plus, at man ikke sådan (på nogen måde) kan ændre et gamertag. Bordet fanger, og man er ikke så anonym som man er i eks. et pc spil - en ide jeg faktisk ret godt kan li.
KTCKTCSkrevet 26/09-03 12:21 
Ja og nej... Hvis du endelig vil der ud, så kan man jo bare købe et nyt Live-kit, hvis man gerne vil være anonym. Desuden skifter man navn engang imellem, og det burde der også være plads til!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-03 12:48 
Jesper >
Akhen >
Nej du ville ikke kunne oprette et nyt gamertag med hans Livekit, der skal du købe et nyt, du binder dit gamertag til den kode der står bagpå DVDen som medfølger hvor man kradser noget folie værk af, for at se sin kode. Det er helt klart et minus ved at købe et brugt Live Kit, at man ikke kan ændre Gamertag, der er nogen få spil hvor man kan create sit navn, og ikke nødvendigvis behøver at bruge det originale gamertag.

Synes faktisk netop det er et stort plus, at man ikke sådan (på nogen måde) kan ændre et gamertag. Bordet fanger, og man er ikke så anonym som man er i eks. et pc spil - en ide jeg faktisk ret godt kan li.

Så vidt jeg husker, var der ikke særligt meget anonymitet i Rtcw, da man ikke behøvede at bruge sit gamertag til at spille med.

Men jeg kan også selv godt lide at bordet fanger, så man kan blive husket som en god og seriøs spiller, eller en lille og forstyrende unge;)
Spiller nu: Halo 3
AkhenAkhenSkrevet 27/09-03 10:18 
Well Jesper jeg er helt enig der, men jeg mener i konsolkongens tilfælde, er det surt at man ikke kan overtage eller købe et brugt livekit grundet at man ikke kan ændre gametagget. Syntes også selv det er et godt princip, man bliver sq træt af PC og folk der lige ændrer deres nick, for at nulstille deres score i forskellige spil, samt også når folk laver Teamkills osv. det ødelægger en en hel del at folk kan komme ind med et nyt nick, så jeg er helt enig.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig