X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantasy Star Online


Svar
RafRafSkrevet 22/09-03 20:54 
Hej alle Dreamcast fans. Er der nogen er jer der har stiftet bekendtskab med dette spil? Eller prøvet det online. Jeg har knokklet lidt rundt, men det ser ud til at man ikke kan komme online med Dreamcasten i Dreamcast (jeg ved at alle serwere er lukket undtagens PSO serweren). Er der nogen der har været online med DC'en?
NaieraNaieraSkrevet 22/09-03 21:04 
Ja, det er vi temmeligt mange der har været ;)

Det hedder i øvrigt SERVER :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 22/09-03 21:05, rettet 22/09-03 21:11 
Det er der vist rigtigt mange af os der har. Quake III Arena online "ødelagde" en hel jul for mig. Den sidste PSO server er vist lukket ned for nylig, eller bliver det inden for de næste par måneder. Jeg spillede det konstant i 3 stive måneder for nogle år tilbage, ligesom et par andre her fra Playright.

Dreamcast online festen er desværre ret slut. Alle stolene er sat op, askebægrene er tømte, og bartenderen står ovre i hjørnet og kaster peanuts op i luften i et forsøg på at gribe dem i munden.

Skal du rigtigt opleve PSO nu, skal du have fat i Gamecube eller Xbox versionerne, og du skal sikkert ikke vente alt for længe.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/09-03 03:39 
Mener at have læst et sted at der er nogle der enten vil lave en underskriftsindsamling om at den bliver åben noget længere, har også hørt at man selv kan sætte serere op til bla. Q3 på DC, men jeg ved ikke hvordan med PSO til gengæld.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 11:55 
Den sidste PSO server bliver lukket ned den 30/10, så der er ikke så mange dage tilbage...medmindre en underskriftsindsamling, som Danny skriver, kan gøre noget ved den dato.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/09-03 18:34 
Tror jeg næppe det kan. Sega har jo også givet mulighed for samme online-spil på GC, så de svarer nok bare, at muligheden er der, bare til et andet format.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/09-03 20:51 
Men hvis jeg ringer og taler med chefen, personligt, så får vi lov at komme online med det forever(jeg er nemlig begrebet af Yakuza) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig