X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFL - hvilket spil er bedst?


Svar
GuffyGuffySkrevet 22/09-03 12:23 
Nu er jeg jo stor fan af NFL, og har set næste alle de kampe som Zulu viser de sidste 4 år, men hvilket spil er at fortrække til ens xbox, om der er live i gør ikke så meget.
Det mest vigtige er at singelplayer delen bare er go - Fever eller Madden?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KoludaKoludaSkrevet 22/09-03 12:34 
Hvis du overvejer at købe et af dem, så har jeg dem begge til salg på min side.... :)

Link...
olmeolmeSkrevet 22/09-03 12:45 
Der er 2 spil der deler tronen, Madden og ESPN (Sega 2k4).
Jeg har selv spillet Madden 2003, hvilke var en meget fin oplevelse.
ComradeComradeSkrevet 22/09-03 13:23 
Begge spil er meget fede og forskellen bliver mindre og mindre for hvert år der går.

I de tidligere udgaver af Fever har det været ret arcadepræget, hvor Madden har været mere realistisk.

I NFL Fever 2004 har man skruet en tand op for realismen så forskellen er nu væsentlig mindre.

Hvis du har Live, skal du helt klart vælge Fever - Uden tvivl! Fever 2004 introducerer også XSN Sports, som giver dig mulighed for at lave dine egne ligaer og turneringer på nettet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RebelheartRebelheartSkrevet 22/09-03 22:33, rettet 22/09-03 22:35 
Jeg har bestilt Fever 2004 til kun 305 kr!

Madden ville jeg ikke røre med en ildtang. Der står jo EA på det!

ESPN NFL Football 2K4 fra Sega ville jeg først have købt, men pga online fejlen med digital lyd enabled, har jeg pt. fravalgt det, selv om det skulle være en del bedre en Fever.
JimPPJimPPSkrevet 22/09-03 22:51 
Rebelheart >
Madden ville jeg ikke røre med en ildtang. Der står jo EA på det!

Spøjs grund til at fra vælge et ellers rigtigt godt spil.

Anyways Jeg vil sige Madden 2004 eller ESPN 2K4 (hvis det bare er halvt så godt som 2K3 så er det en sikker vinder ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
GuffyGuffySkrevet 22/09-03 23:24 
At der så står EA på et spil, det er ikke nogen grund for mig til ikke at købe det, men efter hvad jeg har læst mig frem til, så skulle Madden stadig være det bedste når man snakker NFL uden live.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
APHAPHSkrevet 22/09-03 23:32 
Hvis man ikke har Live er ESPN NFL formenligt det bedste valg, hvorimod FEVER udnytter Live bedre end ESPN.

At der står EA på et europæisk xbox spil, burde få alle til at gå en stor bue uden om sådan en udgivelse.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
juventus champjuventus champSkrevet 23/09-03 06:15 
Jeg har lige fået nfl fever 2004.Utroligt flot spil.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
RitesRitesSkrevet 23/09-03 06:40 
Jim: Kan være at han har et problem med bogstaverne E og A? ;)
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 23/09-03 06:52 
Det er en mulighed jeg slet ikke har overvejet :P
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RebelheartRebelheartSkrevet 24/09-03 00:20, rettet 24/09-03 00:27 
JimPP >
Rebelheart >
Madden ville jeg ikke røre med en ildtang. Der står jo EA på det!

Spøjs grund til at fra vælge et ellers rigtigt godt spil.

Hvis man interesserer sig for online gaming, så er det faktisk et godt valg, da EA jo ikke understøtter Live!
Det er vel ikke så svært at forstå? ;-)
RebelheartRebelheartSkrevet 24/09-03 00:22 
Rites >
Jim: Kan være at han har et problem med bogstaverne E og A? ;)

Så så, ikke drille! ;-)
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 00:23, rettet 28/09-03 12:40 
Lad venligst være med at lave komplet unødvendige tomme linjer i jeres indlæg.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JimPPJimPPSkrevet 24/09-03 15:39 
Rebelheart >
Hvis man interesserer sig for online gaming, så er det faktisk et godt valg, da EA jo ikke understøtter Live!
Det er vel ikke så svært at forstå? ;-)

Jo faktisk - for selv om man ikke kan lege med det online, så er der rigtig god udfordring i spillets AI.

Ellers så vent på ESPN - så fremt at det bliver bug-fri.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
CronossCronossSkrevet 24/09-03 15:42 
Der er ingen tvivl om at Madden 2004 og ESPN NFL er længder bedre end Fever 2004.
Specielt animationerne er langt mere gennemførte i begge spil, specielt naturligvis i ESPN NFL.

Madden 2004 er faktisk et fremragende spil, men NFL 2K3 var det bedste footballspil ever så jeg tør godt sige at ESPN NFL bliver det klart bedste valg.
Madden vinder på realismen, ESPN på de klart bedre animationer, samt den rene spilleglæde.

Fever er blot et glimrende spil.
RebelheartRebelheartSkrevet 25/09-03 00:08, rettet 25/09-03 00:09 
JimPP >
Jo faktisk - for selv om man ikke kan lege med det online, så er der rigtig god udfordring i spillets AI.

Det kan godt være, at det bare er mig, som er mærkelig, men jeg forstår ikke, hvordan man kan få sig selv til at støtte et så arrogant firma som EA, som skider på os Xbox ejere. Manglen på Live understøttelse i deres spil og det faktum at EA åbenbart ikke endnu er blevet klar over, at der er noget, som hedder PAL 60, er nok til, at jeg ikke køber flere EA spil!
At mange af EA's spil så samtidig også lider af den frygtede DDE bug, gør altså ikke sagen bedre!

JimPP >
Ellers så vent på ESPN - så fremt at det bliver bug-fri.

Hvis det bliver bug-fri, så køber jeg det, da det uden tvivl er det bedste NFL spil til Xbox. Jeg tror dog ikke, at Sega får rettet fejlen i PAL udgaven, men jeg kan jo heldigvis tage fejl!
DamienDamienSkrevet 28/09-03 12:22 
Rebelheart >
Jeg har bestilt Fever 2004 til kun 305 kr!

hvor er det lige du har gjort det?? jeg er også på udkig efter spillet, men har ike fundet det så billigt nogen steder!!! hvor er det??
APHAPHSkrevet 28/09-03 12:43 
DvdCrave
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GuffyGuffySkrevet 28/09-03 16:02 
Fik købt NFL Madden 2004.
Kan se der virkeligt er noget at gå igang med.
Men det jeg indtil vidre har fået spillet, så lover det virkeligt godt.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
olmeolmeSkrevet 28/09-03 16:07 
ign har en virkelig god guide til spillet. Den forklarer også det mere grundlæggende.
DamienDamienSkrevet 05/10-03 14:13, rettet 05/10-03 14:19 
efter hvad jeg kan se, ligger DvDCrave i Australien, og så er det så jeg tænker, kører de med PAL maskiner der nede??? hvis de ikke gør, er der jo ingen ide i at købe NFL Fever der fra...

har fundet ud af det, der stod et sted at spillet var PAL
APHAPHSkrevet 05/10-03 14:16 
Australien er også PAL region
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DamienDamienSkrevet 05/10-03 14:20 
så er det bestilt, glæder mig til at spille online mod nogle danske NFL fanatikere
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig