X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sidescrolling beat 'em up til SNES


Svar Sortering
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/09-03 17:02 
Jeg har før spurgt om det til Saturn, men nu kunne jeg godt tænke mig at vide om i kender nogen gode til SNES :) Det eneste jeg lige umiddelbart kan komme i tanker om er Final Fight (og måske Battle Toads, hvis det tæller)
RJKRJKSkrevet 21/09-03 17:29 
Der er SNES-konverteringer af mange af Capcoms CPS-arcadespil, herunder beat em ups som Knigts Of The Round og King Of Dragons - så vidt jeg husker. Alle sammen i fantasy-settings, men i praksis bare Final Fight med anden grafik (groft sagt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/09-03 17:30 
Hvis du skulle anbefale et par, hvilke skulle det så være? Hvis der altså er nogle af dem der er værd at anbefale :)
RJKRJKSkrevet 21/09-03 17:33 
Jeg har kun spillet arcadeversionerne, så jeg skal ikke udtale mig ;) SNES'en kan i hvert fald ikke trække dem perfekt, så der er sikkert en del kompromisser her og der...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 21/09-03 17:37 
Double Dragon IV
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/09-03 17:46 
Turtles IV - Turtles in time

det synes jeg personligt godt om.
SephirothSephirothSkrevet 21/09-03 19:58 
Nårh ja, selvfølgelig! Et af mine all time favorite SNES-spil!!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/10-03 02:48 
Turtles in Time var tider. En bedre 2-player beat 'em up skal man lede længe efter. Det var jo også i perioden, hvor Konami som firma så langt anderledes ud end i dag. Konami og Treasure var ét. Kunne man ønske sig noget bedre end Turtles in Time, Super Castlevania IV og Tiny Toons (SNES) dengang...niks, det var toppen af holdbar SNES-gaming.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/10-03 07:39 
ninja warriors
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 08/01-12 01:29 
Åbner lige den her gamle tråd op igen. Da jeg har brug for at finde ud af noget med hensyn til spillet Undercover Cops. Jeg kan se i intro og demo'en som vil køre hvis man ikke trykker start, at man kan lave en form for SUPERS ligesom i Golden Axe! Jeg har simplethen prøvet ALT, men kan ikke finde ud af hvordan de udføres, og der er ikke meget hjælp at hente om den slags andre steder :-/

Så hvis nogen skulle ligge inde med den viden så fortæl det gerne til mig. Jeg tror det er en ret så gældende fakta i gameplay da spillet faktisk virker ret så voldsomt svært hen ad vejen uden at kunne bruge det.
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 08/01-12 02:48 
Utroligt at ingen har nævnt Batman Returns endnu, et af de fedeste beat em up til Snes efter min mening.

Mega fed musik, det er et af de bedste sidescolling beat em up jeg nogensiden har spillet.. Det er naturligvis fra Sunsoft

Dog ligger Double Dragon til Arcade meget tæt på..

Batman Returns
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/01-12 04:04 
@Neros: Jeg ved ikke om det virker, men har du prøvet hadouken og shoryuken moves, ligesom man kan bruge i Aliens vs Predator? (Hvilket for øvrigt også er et fantastisk spil)
solid snakesolid snakeSkrevet 08/01-12 05:29 
neros>
Åbner lige den her gamle tråd op igen. Da jeg har brug for at finde ud af noget med hensyn til spillet Undercover Cops. Jeg kan se i intro og demo'en som vil køre hvis man ikke trykker start, at man kan lave en form for SUPERS ligesom i Golden Axe! Jeg har simplethen prøvet ALT, men kan ikke finde ud af hvordan de udføres, og der er ikke meget hjælp at hente om den slags andre steder :-/

Så hvis nogen skulle ligge inde med den viden så fortæl det gerne til mig. Jeg tror det er en ret så gældende fakta i gameplay da spillet faktisk virker ret så voldsomt svært hen ad vejen uden at kunne bruge det.

Fundet på linket, håber det virker...
The Controls for Undercover Cops

(A) Button- Extra Joy Number 1. A special attack that takes away some of your
health. See character information for each person's specific one.

(L) Button- Extra Joy Number 2. Standard with all characters, pressing it makes
you dash forward. *NOTE: You _must_ activate this at the Options Screen before you
can use this.*

Gamefaqs
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
nerosnerosSkrevet 08/01-12 10:07, rettet 08/01-12 10:11 
solid snake>
(A) Button- Extra Joy Number 1. A special attack that takes away some of your
health. See character information for each person's specific one.

(L) Button- Extra Joy Number 2. Standard with all characters, pressing it makes
you dash forward. *NOTE: You _must_ activate this at the Options Screen before you
can use this.*

Jeg har været inde på gamefaqs og læse det der også, men jeg kan ikke få det til at passe med beskrivelsen? De to moves der kan jeg godt lave. Jeg må prøve at finde et link med en video som beskriver det bedre.

Jeg har også prøvet hadouken og shoryuken moves uden held..!

Edit: Her er et link som viser det helt i starten:
http://www.youtube.com/watch?v=uPnlYZysY7w

Jeg troede det havde noget med de der stjerner at gøre som man får samlet sammen øverst oppe i højre hjørne, men det ser ikke sådan ud heller?
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 08/01-12 13:40 
Ah okay, er der ikke et sted på nettet, man kan finde en online manual til spil.?
Så man kan måske finde svaret der..

Jeg kan se at der åbenbart er et Snes spil jeg skal købe nu. Fedt at opdage :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
nerosnerosSkrevet 08/01-12 18:36, rettet 08/01-12 20:10 
solid snake>
Ah okay, er der ikke et sted på nettet, man kan finde en online manual til spil.?

Tjah jeg ved det faktisk ikke? Det er lykkedes mig at gøre det op til tre gange undervejs i spillet nu, men jeg fatter ikke hvordan jeg gjorde det? Det kan da ikke være så svært og hemmeligt? Men det kan selvfølgelig også være et spil som mange ikke ved eksistere!
I arkadeversionen tror jeg ikke man kan lave de der Super Special Moves heller. Så det er sikkert kun noget der findes i SFC versionen.

Noget andet er at Batman Returns skal købes på et tidspunkt det ser ret solidt ud. Min personlige favorit er Ninja Warriors Again som det hedder i den japanske version. Det er et møg fedt spil!
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 09/01-12 00:58 
Så blev der lige tilføjet endnu et spil til ønskeliste :D

Det med at finde manualerne på nettet til gamle spil, jeg mener der har været snak om det før på Play Right, så måske man kan finde tråden igen.. :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KalicolaKalicolaSkrevet 09/01-12 10:25 
Turtles in time, og super double dragon
For The Love Of The Game
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/01-12 16:50 
the Peace Keepers :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig