X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EvoX 3921


Svar
GuffyGuffySkrevet 21/09-03 13:21 
Nu er der jo så kommet ny EvoX, men undersøttes der så diske over 137 gb eller ej, nogle steder står der at det understøttes, og andre steder står det at det ikke understøttes.

KTC - det må du lige være nørden der ved...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 22/09-03 08:50 
Jeps, det er jeg også.
+137GB kræver en eller to ting, alt efter hvilket setup man vælger. Lad mig prøve at forklare det...

Det første og vigtigste er, at man bruger en BIOS med +137GB support. Her er forskellige modeller, som hver har deres fordele/ulemper.

1: Harddisken bliver delt op i en partition mere, kaldet G:. Denne model kræver at softwaren er skrevet til at udnytte G: (EvoX f.eks.), og så kan man konvertere harddisken uden at skulle formatere hele F: om.

2: Harddiskens overskydende plads bliver tildelt F:. På denne måde understøttes alt gammel software, men så skal F: formateres om.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GuffyGuffySkrevet 22/09-03 11:16 
Og hvad betyder det så for sådan en som mig?
Nu ved jeg jo ikke hvad chip du har sat i min box, så hvad burde jeg gøre hvis jeg ville havde større disk i - hvis man lige fik råd til det altså :)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:15 
Kontakte mig, så jeg kan fikse det hele for dig :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig