X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fast IP med Stofanet?


Svar
PoulPoulSkrevet 12/03-03 15:11 
Nogle som har fået sig en fast IP til deres stofanet forbindelse? Jeg bestemte mig forleden for at investere i en, så jeg kunne blive fri for at skulle ændre IP'en på min X-Box hele tiden, men det kunne åbenbart ikke lige lade sig gøre, da der er mangel på IP'er i området. Jeg er nu blevet sat på en venteliste og ville lige høre om der er nogen som har erfaring med hvor lang tid der går inden man kan få en fast IP hos dem??
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/03-03 15:39 
Er du sikker på at du skal ændre IP hele tiden på din Xbox?

Jeg har ADSL hos Tiscali, og såvidt jeg ved, har jeg egentlig også en skiftende IP adresse.
Faktisk en dynamisk tildelt IP adresse.
PC'en / Xboxen "snakker" lidt med ADSL routeren hver gang man starter op, og på den måde får de en IP adresse.

Grunden til at jeg ved, at der er noget, der ændrer sig hver gang, er at jeg en dag tændte for Xboxen og Live, før jeg tændt min computer.
Da jeg så startede min PC, fik jeg en meddelelse om at der var en anden der brugte netværkstildelingerne (eller lignende)
Det vil sige at min Xbox altså kan "stjæle" den plads i mit lille lokal netværk, som PC'en normalt bruger.
Hvis den gør det, checker den åbenbart indstillingerne hver gang man logger ind på Live.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
quadquadSkrevet 12/03-03 15:42 
Jeg bruger et ekstra netkort til at smide inernet hen til min Xbox, så jeg bruger ICS (Find om det på xboxlive.com) og lader computeren og windows starte INDEN jeg tænder min Xbox. Dette løser problemet med ikke fast IP, da windows deler din forbindelse med kun 1 IP.

Der er guide til ICS (staveplade?) på xboxlive.com under support.
PoulPoulSkrevet 12/03-03 15:53 
Bruger du Stofanet Wagner? Jeg har nemlig indtil videre ikke kunne få det til at virke med 2 netkort og ICS.
quadquadSkrevet 12/03-03 16:57 
Jeg bruger ikke Stofanet nej, har du prøvet at lade være med at slukke dit modem (Altså IKKE slukke for power?) Og så lad windows starte op og få forbindelse til nettet først. Så burde det køre.
PoulPoulSkrevet 12/03-03 17:41 
Jeg slukker normalt aldrig for mit modem. Mit problem er at selvom jeg har sat stikket fra X-Boxen til Netkortet i, siger Windows 2K altid at der IKKE er tilsluttet noget stik til netkortet. What do i do??
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/03-03 10:37 
Jeg ville mene at når du går direkte fra netkort til xbox, så skal man bruge et krydset netværkskabel!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 13/03-03 11:05 
Selvfølgelig, det er jo computer til computer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PoulPoulSkrevet 13/03-03 11:14 
Lige til orientering, så er det også et krydset kabel jeg bruger, så det er ikke der problemet ligger.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig