X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Læsehesten Aalborg


Svar
RJKRJKSkrevet 21/09-03 00:56 
Én der frekventerer denne butik?

Send mig en besked...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The BruceThe BruceSkrevet 21/09-03 14:05 
Det er ved at være et stykke tid siden, men i visse perioder lever jeg praktisk talt derinde ;-)

Jeg ved også at Born2Play har været derinde en gang eller to og fået afsat nogle af sine spil (som fordi de er i Mint-condition også bliver solgt derefter af den diabolske ejer ;-)

Hvad med dig dChang- bor du ikke i Aalborg?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dchangdchangSkrevet 21/09-03 14:06 
Jo jeg gør. Men jeg køber/bytter kun i Læsehesten. Skal sgu ikke sælge noget til den knold. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/09-03 14:17 
Meget afhænger af hans (ejerens) dagsform (læs:humør) Det er dog kun film jeg har byttet/solgt derinde.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
The BruceThe BruceSkrevet 21/09-03 14:20 
dchang >

Jo jeg gør. Men jeg køber/bytter kun i Læsehesten. Skal sgu ikke sælge noget til den knold. :-)

Jeg har heller alrig solgt noget til ham- hvis han ikke vil give mere end han gør (til trods for han ofte sælger spillene som var de nye!!), så vil jeg 10-x hellere beholde dem!

dchang- har du haft gode erfaringer med at bytte spil derinde- kan det betale sig?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dchangdchangSkrevet 21/09-03 14:36 
Ja det kan godt betale sig at bytte. Jeg bytter tit derinde. Du kan fx bytte 2 dårlige Nes-spil til 2 gode, og så give en halvtredser oveni. Det kan jeg ihvertfald. Men som Søster Salsa siger, det kommer ofte an på ejerens humør.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 14:41 
Ja - Lars' Luner er ikke til at spøge med! ;-)

Engang fik jeg en absurd god pris for nogle gamle PC spil, men senere fik jeg latterlige priser for DVD film og konsolspil.

Go figure..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 21/09-03 15:08 
Det skal lige siges at jeg har fået (masser af) hjælp.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fuzionfuzionSkrevet 21/09-03 17:36, rettet 21/09-03 17:38 
Den i Aalborg giver mig gåsehud... jeg har godt nok ikke set den anden, men ham indehaveren er lige til at skide i bukserne over......! H a n ka' sgu blive sur! :) Men på den anden side er det eddermame nederen at komme ud af butikken uden noget i coveret.... >:(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig