X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dc hos Overstock


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/09-03 18:03 
Hejsa.
For dem der endnu ikke ved det, så har Overstock endnu et parti Dreamcast på lager.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-03 18:13 
Jeg har lige bestilt... :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JuggernautJuggernautSkrevet 19/09-03 18:19 
Jeg nuppede også lige 2 stk i farten :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-03 18:26 
Hvordan fungerer bankoverførsel?

Skal jeg bare sætte pengene ind og så modtager jeg? Da jeg ikke har netbank må jeg gøre det fysisk.

Kunne ikke finde en efterkrav rubrik.

Vil du sælge mig nogen DC spil? ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MajorPMajorPSkrevet 19/09-03 18:26 
Hvor står de henne på siden?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dRxLdRxLSkrevet 19/09-03 18:26 
Jeg kan sq ikke finde dem derinde, kan I ikke lige smide et exact link? Hvad koster de i øvrigt?

Nogen der forresten nogen der kan fortælle mig hvad den her Guru Meditation betyder?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-03 18:28 
749,- og jeg snuppede den sidste (tror jeg?).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 19/09-03 19:02, rettet 19/09-03 19:02 
Aldrig haft en Amiga, Drxl ?

Guru Meditation
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 19/09-03 22:08 
Selvfølgelig har jeg det, men før jeg evt. køber en T-shirt vil jeg vide præcist hvad det der står på den betyder.

Spørgsmålet er altså: Hvilken undtagelse/fejl indikerer "Guru Meditation #00000025.65045338" ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/09-03 01:38 
RJK? Hvor er du? :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 20/09-03 01:49 
Som linket siger udgik Guru Meditation relativt tidligt (i hvert fald med OS2.0), så det har ikke været nødvendigt for mig at sætte mig ind i dem. Den eneste jeg kan er #800000000 eller deromkring, som svjh er RAM-fejl. Det var den, man altid fik.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/09-03 10:05 
er de væk eller hvad?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KTCKTCSkrevet 22/09-03 08:28 
Navnet blev så bare ændret til Software Failure, og jeg tror ikke umiddelbart du finder nogen, der kan forklare dig den eksakte betydning af det, dRxL...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 22/09-03 08:34 
Så vil jeg ikke have én. Jeg skal fandeme ikke gå rundt med noget der kan betyde "fejl 40" ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:08 
LOL! Hvis der nu ikke er nogen, der ved at det betyder "fejl 40", så kan det jo være ligemeget, kan det ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/09-03 12:21 
jeg kan ikke finde nogen dc på overstock, så jeg går ud fra at de er udsolgt...eller hvad?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/09-03 12:44 
*lol* fejl 40, den var fed *gg*
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/09-03 14:17 
NowhereMan1 >
jeg kan ikke finde nogen dc på overstock, så jeg går ud fra at de er udsolgt...eller hvad?

/NM1

Så vidt jeg har forstået, skulle de vist reserveres inden køb :( Men jeg er ikke sikker.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 22/09-03 14:38 
KTC >
LOL! Hvis der nu ikke er nogen, der ved at det betyder "fejl 40", så kan det jo være ligemeget, kan det ikke?

Nej, fordi så er der en der ved mere end mig, der har taget røven på mig, og tilmed fået mig til at betale ham for det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 22/09-03 15:06, rettet 22/09-03 15:35 
Fandt denne :

Kan dette mon hjælpe ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 22/09-03 15:33 
slet lige ' fra slutningen af linket så det kommer til at virke umiddelbart ;-)

Og nej, den var ikke beskrevet der. Måske er det bare én t-shirt tegneren har fundet på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 22/09-03 15:43 
Hvis jeg selv måtte vælge til en t-shirt blandt de meditationer du linker til DL, så ville det nok være enten 8400000E (Weird echo causing incomprehension) eller 81000008 (Semaphore Corupt). Nok den første, da den bærer de dybeste konnotationer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/09-03 16:45 
Juggernaut >
Så vidt jeg har forstået, skulle de vist reserveres inden køb :( Men jeg er ikke sikker.

hvordan fik du dine? du skriver længere oppe at du købte 2!?
det er måske det her du hentyder til?

http://www.overstock.dk/product.asp?product=653

men kan man så forudbestille de næste de får eller hvad?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/09-03 16:49 
Jeg mailede dem og spurgte om jeg kunne blive skrevet op til 2 stk maskiner når han fik dem igen, og det kunne jeg. Pludselig var der en mail i min inbox hvori der stod at nu var de på lager og jeg kunne bare bestille :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 22/09-03 16:51 
Jep. Det er det du linker til :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-03 18:01 
Jeg havde også forudbestilt - Men kom til at købe gennem den almindelige forside...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig