X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell intet problem for GC


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 12/03-03 13:18 
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=3857

GC versionen er en direkte port, med andre ord er den identisk med Xbox versionen, udover de extra features som de har lagt ind.

Hvornår viser Xbox noget som GC ikke kan håndtere?
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 11:43 
Rites >
Småting?

Hmmm... Altså, bortset fra værende det flotteste konsolspil på markedet lige nu... Er du så måske ikke lidt mere til PC en konsoller?

Jeg er dybt uenig, jeg synts SC er langt fra det flotteste spil. Det eneste som er pænt i det spil er nogle af effekterne, lys og skygger, men igen er de ikke så imponerende når man har set Doom III køre, og det er bare en meget tidlig beta version. Har du spillet den scene i Resident Evil Zero hvor man skal op på taget af toget? SC ligner jo hundemad i forhold til. Jeg synts Zelda er pænere kunstnerisk set, bare kig på animationerne. Jeg synts også MGS2 er pænere, men det er jo stadig smag og behag. SC virker bare som en billig action-blockbuster-sequel med 90% blærerøvs grafik der ikke er revolutionerende.
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 11:46 
I RE Zero's tilfælde er det jo temmeligt billig grafik. De der baggrunde er altså ikk' så vilde igen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 11:48 
Rites >
Hmmm... Altså, bortset fra værende det flotteste konsolspil på markedet lige nu...

Er jeg den eneste, der ikke synes det er vildt pænt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 14/03-03 12:05 
Okay. Men så nævn fuldt 3D spil som er flottere.
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 12:35 
Hold nu op med de der dårlige argumenter med "pre-rendered backgrounds er billig grafik", det er nærmest en cliche efterhånden. Præcis ligesom hvordan folk slog så hårdt ned på Zelda pågrund af cellshading, men da de så det køre sagde de ik så meget. Det er resultatet som er gældende; fremtidens "livagtige" grafik bliver nok med ikke lavet/renderet på samme måde som det bliver gjort i dag. Jeg går udfra i har set Devil May Cry 2 traileren, med Dante der kommer flyvende ned igennem sådan en skakt ting. Den grafik in-game ville kræve en helt del, og produktionen af sådan et spil med samme kvalitet over det hele (monsterne,omgivelserne,banerne...), ville måske tage 5 år hvis de startede i dag.
RJKRJKSkrevet 14/03-03 12:57, rettet 14/03-03 12:58 
Det er dig, der skal holde op.

Fra et teknisk synspunkt er en prerendered baggrund altid bare en prerendered baggrund og det kræver ingenting.

Det er urimeligt at sammenling 50% grafikkraft på én person (Resident Evil) mod 5% grafikkraft på én person (Splinter Cell).

Det er direkte fjollet at rage cell shading ind i dette...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 13:24 
Rites >
Okay. Men så nævn fuldt 3D spil som er flottere.

Det er stadig smag og behag, imho er MGS2 flottere end SC, og et langt bedre spil, men det er ikke det vi snakker om.

Spil som er imponerende grafisk er f.eks. Metroid Prime. Finpudset og så kører det 60fps stabilt, hvor SC kører 25fps ustabilt; ikke altid men det kan ses rundt omkring.

SC har de kedligste character design, de badguys er jo så standard og så ukreative(?) at selv rambo synts de er kedlige.

SC har flotte effekter og detaljeret modeller, men grafikken er bare så kedlig. Det lugter langt væk af Rainbow Six.
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 13:42 
RJK >
Det er dig, der skal holde op.

Fra et teknisk synspunkt er en prerendered baggrund altid bare en prerendered baggrund og det kræver ingenting.

Det er urimeligt at sammenling 50% grafikkraft på én person (Resident Evil) mod 5% grafikkraft på én person (Splinter Cell).

Det er stadig resultat der gælder, præcis som i film. Der var jo heller ingen som kom ud af bio, og brokkede sig over Gollum fordi han ikke var en rigtig dukke. (okay vildt dårligt eksempel...)

Det er direkte fjollet at rage cell shading ind i dette...

Det er ikke det samme, men det med Zelda var jo at folk brokkede sig over det udelukket pågrund af cellshading. Folk tænkte ikke; at bare fordi det er anderledes grafik, så kan det stadig se fantastisk ud (som det gør).
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 13:49, rettet 14/03-03 13:49 
FreddiE >
SC har de kedligste character design, de badguys er jo så standard og så ukreative(?) at selv rambo synts de er kedlige.

Ja, men nu gik SC efter lidt realisme, og bad-guys plejer jo ikke ligefrem at klæde sig ud...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:49 
FreddiE >
Det er stadig resultat der gælder, præcis som i film.

I sidste ende, ja, men nu var det konkret det tekniske aspekt vi snakkede om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 13:51 
FreddiE >
(som det gør).

Der er jeg så uenig. Jeg syntes ikke om Celdas grafik.

Og det er jo nok ikke så underligt, at SC stinker af Rainbow Six, hvis man lige tænker over det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 14:34 
Naiera >
Der er jeg så uenig. Jeg syntes ikke om Celdas grafik.

Jeg tror du skifter mening når du har spillet det.

Og det er jo nok ikke så underligt, at SC stinker af Rainbow Six, hvis man lige tænker over det...

Nej, men behøves deres spil at være SÅ identiske? Jeg har set expansion packs der giver mere variation end hvad deres spil tilsammen har gjort igennem de sidste 5 år. (måske en smule overdrevet...)
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 14:41 
FreddiE >
Jeg tror du skifter mening når du har spillet det.

Giver du mig det? Jeg gider ikke skyde 400-500 kr. i et Zelda spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 14/03-03 14:44, rettet 14/03-03 14:45 
Der findes jo andre måder at "prøve" et spil på, nogle mennesker har venner, nogle mennesker ved at der findes demo-stande som man kan prøve. Så mon ikke chancen dukker op?
RitesRitesSkrevet 14/03-03 17:26 
Naiera er desværre ret anti-Zelda :(
» a winner is you «
Per SPer SSkrevet 14/03-03 19:45 
Emnet er stadigvæk Splinter Cell. Ikke hvem der kan lide Zelda eller ej. Hold jer til emnet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-03 00:43 
Nå... ja tilbage til SC, jeg har hørt at GC og GBA'en skulle kunne bruges sammen på en eller anden måde i SC, nogen der kan bekræfte dette?
Og så syntes jeg helt ærligt ikke at Splinter Cell er et særligt godt spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 17/03-03 07:11 
Det er muligt og man vil bl.a. kunne bruge sin tilsluttede GBA som kort på sin PDA.
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-03 10:11 
Lyder da fedt nok!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 02/04-03 09:49 
Vil lige bidrage lidt til diskussionen.

Personligt synes jeg grafikken i Splinter Cell har sine helt klare højdepunkter, men noget mesterværk er det nu ikke i mine øjne.

Nogle af de spil, der i mine øjne har den mest imponerende grafik er Dead Or Alive 3 og Dead Or ALive Xtreme Beach Volleyball. Team Ninja kan nogle tricks!

Jeg er dog tilbøjelig til at lade Panzer Dragoon Orta true denne position, da grafikken her er vildt flydende og gennemført smuk at se på.

Og så det med GC versionen af SC, så tror jeg vi kan forvente en mellemting af Xbox og PS2 versionerne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig