X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFS: Underground....ja tak!


Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/09-03 20:56 
Jeg har lige set film fra NFS: Underground :-)

60 FPS....sådan.

Selv PS2 udgaven ser temmelig lækker ud.

Jeg glæder mig meget!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dpldplSkrevet 18/09-03 21:12 
Jeg synes faktisk også at det ser fedt ud.
ahhhh, den lækker supra.... (Sorry. begyndt at dagdrømme)

Nå men jeg synes nu stadig den sidste udgave af i serie, var dårligt. Sååå jeg ved ikke om jeg vil købe det. Men de screens ser faktisk gode ud (argh, Nu dagdrømme jeg om den supra screenshot igen).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JAAJAASkrevet 18/09-03 21:31 
Underground har bestemt også min opmærksomhed. 60fps formindsker bestemt ikke interessen. Spørgsmålet er så bare, om det er konstante 60fps.
OkottaOkottaSkrevet 18/09-03 21:34 
Hvis det er 60 fps, som det første PGR, så er jeg tændt.

Den dykkede lidt engang imellem i PGR, men ikke noget at bekymre sig om.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dpldplSkrevet 18/09-03 21:48 
Okay nu har jeg lige set et par af de nye movies fra IGN.

Tro sgu måske jeg alligevel skal have det. Er det kun mig der synes det ser ud til at de køre lidt halv hurtigt i det spil??

Men det med man kan give bilerne et andet look er sgu da fedt.

PS. på en måde minder det mig om filmen "The Fast and furious"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Per SPer SSkrevet 18/09-03 22:26, rettet 18/09-03 22:34 
Det var muligt at spille på en demo af Underground på X03, og grafikken (til Xbox) var ihvertfald kraftigt hæmmet af en fæl omgang jaggies. Det bliver forhåbentligt rettet i den færdige kode.

- ellers lignede det den sædvanlige popsmarte blanding af streetracing og ulovligheder som er så populære. Og jo! Man racer rundt i en bil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 18/09-03 22:38 
Per S >
Og jo! Man racer rundt i en bil.

Hvad de ikke finder på nutildags.
KTCKTCSkrevet 19/09-03 00:46 
Bare det ikke skuffer ligesom stinkeren NFS: Hot Pursuit 2...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
APHAPHSkrevet 19/09-03 06:27, rettet 19/09-03 06:29 
Per S >
Det var muligt at spille på en demo af Underground på X03, og grafikken (til Xbox) var ihvertfald kraftigt hæmmet af en fæl omgang jaggies.

Så uderstøtter spillet vel formenligt heller ikke PAL 60, ligesom alle andre EA spil til xbox ikke gør?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 19/09-03 15:50, rettet 19/09-03 15:50 
Det tror jeg ikke, du skal regne med!
EA er jo store Sony fanboys!
APHAPHSkrevet 19/09-03 19:04 
Det regner jeg heller ikke med, men jeg er sådan set også ret ligeglad om spillet kommer til at understøtte PAL 60 eller ej, da det alligelvel højst sansynligt kommer til at skuffe fælt. Det ligner mest af alt, en popsmart streetracer i bedste Midnight club stil(ikke et kompliment til spillet)

...og hvornår er der sidst kommet et ordenligt NFS spil? er der kommet et siden NFS II Speciel edition?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RitesRitesSkrevet 20/09-03 00:12 
Jeg prøvede det lige idag og syntes ikke, at der var noget grafisk at kimse over. Tværtimod.
» a winner is you «
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/09-03 00:43, rettet 20/09-03 00:44 
Jeg har lige set film fra NFS: Underground :-)

60 FPS....sådan.

Hvorfor er det lige, at folk vælger et spil ud fra frameraten? Hvad med gamemodes, styring, online modes, gameplay, dybde og evt. nye ideer til genren?

Er frameraten ikke bare en teknisk ting som bør være i orden ligesom grafikken, lyden og styringen bør være i orden? Hvornår er framerate blevet et købsparameter? Skal udvikerne til at skrive "60 FPS" på forsiden af boksen i en stor gul stjerne??

Jeg er med på, at 60FPS er at foretrække, men et spil med gode gamemodes og timers underholding i forskellige career modes, men i 30FPS, er da at foretrække - eller?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 20/09-03 00:53 
Hvis jeg skal købe en racer, som kører 30 fps, så skal spillet nærmest ha' 10/10 i Edge, og ALLE store spil-sites skal være enige om, at DETTE spil er det bedste racer spil NOGENSINDE.

Er de kriterier ikke opfyldt, så venter jeg på en racer som kører 60 fps, og som "bare" er rigtig god.

Dette er grunden til, at jeg formentlig vælger NFS: Underground, istedetfor PGR 2 - jeg gider ikke inferiøre framerates i mine racer spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 20/09-03 01:03 
PalleJensen >
Skal udvikerne til at skrive "60 FPS" på forsiden af boksen i en stor gul stjerne??

Mon ikke vi i stedet kunne indføre en slags framerate-censur? Så spil fik nogle straf-agtige påmærkninger, hvis de IKKE kører 60 fps?

I'm for that :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 20/09-03 10:19 
Jeg syntes sgu det kommer an på hvor overfladisk man er.

Ja, at alt var perfekt i et spil, er klart at foretrække. Men når man som det første ved et nyt spil, checker framerate, så er det ihvertfald ikke dybden i spillet man går efter!
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 20/09-03 10:30 
60hz er for mig en god indikator for om udviklerne tager deres eget spil seriøst, eller om de bare laver spil der skal appelere til de jævne masser med farver og billige effekter.

Der ligger mere i 60hz end bare opdateringshastighed.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
APHAPHSkrevet 20/09-03 12:28 
PalleJensen >
Jeg er med på, at 60FPS er at foretrække, men et spil med gode gamemodes og timers underholding i forskellige career modes, men i 30FPS, er da at foretrække - eller?

Jeg kan kun være ening med dig. Jeg vil til hver en tid vælge et spil, med et dybt gameplay, selvom det muligvis kun kører i 30fps, fremfor et tilfældigt spil i 60fps..og det gælder ikke kun i racer genren. Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt kan sætte mig ind i folks tankegang, hvis de vælger framerate frem for gameplay.

(havde allerede svaret på palles indlæg, men kom til at slette det, istædet for at rette indlæget:/ )
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KTCKTCSkrevet 22/09-03 08:16, rettet 22/09-03 12:43 
Jeg går ikke direkte efter frameraten, men derfor vil jeg give folk ret i, at det er en god indikator, for se et spil som NFS: Hot Purtsuit 2 til Xbox. Det er jo ikke sjovt når det hakker sådan og generelt er sløvt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 22/09-03 12:42 
Okotta >
Jeg har lige set film fra NFS: Underground :-)

60 FPS....sådan.

Imponerende hvis det holder - det bliver vist det første EA bilspil med stabil framerate...
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-03 17:00, rettet 23/09-03 09:05 
KTC >
Bare det ikke skuffer ligesom stinkeren NFS: Hot Pursuit 2...

JA NFS:HP2 var dårligt, men kun til GC og Xbox. Hvad var det for nogen(har nævnt det før)latterlige udgaver af PS2 versionen? De manglede både bander, Framerate og den samme grafik og gameplay som i PS2 udgaven. Du fik EN bøde så var du Gameover, mod PS2´s 1-2-3 du ude system. Jeg spørg bare?
Heldigvis er det det samme hold som står for alle versioner af NFS:U. Så de skulle være rimelige ens dog minus online play på Xbox.
JAAJAASkrevet 22/09-03 17:29 
Gameplayet er absolut det vigtigste, og selv om 60fps absolut er at foretrække, så fnyser jeg ikke hånligt af solide 30fps.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig