X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kender i ham "Per S"?


Svar
kooikkooikSkrevet 18/09-03 16:20, rettet 19/09-03 18:28 
Er der nogen herinde som har handlet med Per S???

Jeg havde solgt en Tv-tuner til ham, han lovede at overføre for ja noget der ligner 3 uger siden og der er ikke sket noget endnu.

Har skrevet til ham her på playright flere gange men han svare ikke og han har været på dagen efter de dage hvor jeg har handlet med ham.

Håber i vil hjælpe mig med, om hvordan jer... Se hele indlægget
61 emne(r).
1 2 > »

Svar
kooikkooikSkrevet 18/09-03 16:20, rettet 19/09-03 18:28 
Er der nogen herinde som har handlet med Per S???

Jeg havde solgt en Tv-tuner til ham, han lovede at overføre for ja noget der ligner 3 uger siden og der er ikke sket noget endnu.

Har skrevet til ham her på playright flere gange men han svare ikke og han har været på dagen efter de dage hvor jeg har handlet med ham.

Håber i vil hjælpe mig med, om hvordan jeres oplevelser med ham er at handle med er.

På forhånd tak.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/09-03 16:22 
Det kan jeg så ikke forstå.... :S
Sælg mig en Xbox =)
kooikkooikSkrevet 18/09-03 16:27 
Hvad kan du ikke forstå???
RJKRJKSkrevet 18/09-03 16:30 
Uh, ja, ham dersens "Per S" han er en grimmer karl. Er det ikke ham der er moderator på Play:Right og chefredaktør på Gamers 2 Gamers? Han må være en krejler. Er det ikke også ham, der altid tager sine ultra-sjældne og dyre spil med og viser alle andre på konsoltræffene? Det er der noget muggent ved! Når han sidder og skriver reportager fra X03 i Frankrig, så er det garanteret bare et påskud, fordi han prøver at slippe udenom en eller anden handel! Det er det perfekte dække!

(Jeg står 100% inde for Per og det er vi mange, der gør. Det er uden tvivl en misforståelse, eller bare en langsom reaktionstid)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JesperJesperSkrevet 18/09-03 16:34 
3 uger uden at give lyd fra sig er alligevel meget langt tid - hvad end han så laver. Kan man ikke i det mindste give lyd fra sig? Ikke fordi jeg vil tage nogens parti.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/09-03 16:38 
I kan overhovedet ikke stole på den hersens Per S fætter *LOL*

;-)

Han er en travl mand - Det kan sagtens være "slippet" hans hoved.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/09-03 16:44 
Ingen problemer med Per, altid gode handler, og varene leveret som lovet til tiden. Så, jeg tror noget gik galt i kommunikationen mellem jer. Jeg vil snarrere ej handle med dig efter min sidste oplevelse med SMS'en, du købte af mig. Men det lader vi ligge da det ej har noget at gøre med Per ;).
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/09-03 17:06 
kooik >
Hvad kan du ikke forstå???



Læs det RJK siger... :S Han er nemlig en værre Cheate.....NOT.
Sælg mig en Xbox =)
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:12 
msxtrd: Hvad snakker du om??? Jeg kan ikke gøre for at du ikke sagde noget om en meget speciel adapter, så det kan man ikke bruge som grund til ikke at handle, og det havde jo ikke noget med penge at gøre for du fik dem jo inden du sendte, så jeg kan ikke se hvad du mener med at folk ikke skal handle med mig???? Begrund lige din grund igen tak???
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:23 
Handel blev aftalt d. 2003-08-29 15:16:24. Jeg hørte sidst fra Per S d. 2003-09-08 00:34:31 hvor han sagde at han havde givet besked til sin bank, men at der ikke var sket noget, så han ville selv gøre det, og efter som der ikke er sket noget, så er det for dårligt. Det kan godt være han moderator på Play:Right og chefredaktør på Gamers 2 Gamers, men så kan man ikke lade være med at svare på nogle mails man sender ham her på playrigt eller hvad? Eller hvis man ejer et firma, så kan man helle ikke være dårlig firma hvis man ikke sender til tiden?? Det holder ikke stik det du siger RJK, bare fordi man er moderator på Play:Right og chefredaktør på Gamers 2 Gamers, så kan man stadig godt være en dårlig køber samt overholde aftaler, eller det mener du ikke?????

Han kunne i det mindste have givet svar fra sig om, at han havde glemt det, eller havde meget travlt ikke???

Jeg mener bare det er for dårligt når man ikke giver lyd fra sig, når man har en aftale eller de mener i ikke (jer brugere på playright)???
KTCKTCSkrevet 18/09-03 17:30 
Om man så er dronning, så skal man stadig overholde aftaler, hvis du spørger mig. Men derfor kan folk jo godt nævne, at de har tiltro til, at der forelægger en misforståelse....
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:32 
Hvis jeg får en undskyldning fra ham, er det fint og jeg trækker mig med glæde tilbage, med det jeg har skrevet om ham, selv om jeg ikke har nedgjort ham eller skrevet noget ondt om ham.
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:33 
KTC >
Om man så er dronning, så skal man stadig overholde aftaler, hvis du spørger mig. Men derfor kan folk jo godt nævne, at de har tiltro til, at der forelægger en misforståelse....

Helt enig med dig KTC
TurricanTurricanSkrevet 18/09-03 17:34 
Selvfølgelig har du ret i at det er for dårligt at du ikke har hørt noget endnu. Om det så bunder i en misforståelse, eller at Per bare er ualmindeligt sløv. Vi er bare en hel del som har gode erfaringer med Per vedr. handler, så jeg er overbevist om at du nok også skal blive tilfreds, og at Per sikkert har en forklaring. Jeg er sikker på at du ikke bliver tørret ihvertfald.
The Gods pause for a moment...
AndyAndySkrevet 18/09-03 17:41 
Jeg har handlet engang med Per S før ikke så lang tid siden, jeg fik spillet hurtigt og i god stand;o)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
OkottaOkottaSkrevet 18/09-03 17:41 
Jeg har handlet med Per én gang, og det tog ualmindelig lang tid inden han fik overført pengene - men de kom da, og alt var i den skønneste orden.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 18/09-03 17:43 
Enig med RJK. Altså, at jeg sgu også står 100% ind for ham.
» a winner is you «
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:44 
Okotta:
Hvor lang tid er Ualmindlig Lang tid
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/09-03 17:45, rettet 18/09-03 17:52 
Hvis du nu mener at en standard SMS strøm adapter er så speciel, så lad den blive det (LOL! =)). Det er vel ikke pengene, men måden som du egentlig forlangte penge retur for en vare som var solgt as-it-is, altså uden PSU. Problemer med at finde den korrekte strøm forsyning (som giver KORREKT SPÆNDING kan jeg ej senere være ansvarlig for). Jeg føler mig derefter ej forpligtet hverken til at sende en af mine egne PSUer til test eller, returnere pengene når jeg ej kan få vide hvor mange volt/ampere de strømforsyninger du brugte havde. Pænt af dig at undskylde rodet efter du fandt en egnet strøm forsyning (fra GGear), men hele handlen efterlod mig bitter smag i munden, og det er bare min personlig mening. Slut herfra.
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:46 
Rites: Det er fair nok at folk står inde for en anden, men giv mig da ret i at man godt kan give lyd fra sig, eller mener du bare at man skal lade være, også tro det går sku nok???
OkottaOkottaSkrevet 18/09-03 17:48 
kooik >
Okotta:
Hvor lang tid er Ualmindlig Lang tid

Et par uger gik der vist.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:51 
msxtrd: Fair nok, vi har vær vores mening ang. vores handel men lad den ligge vi blev begge tilfreds.

Jeg mener bare at fordi der er opstået misforståelse meller hvilken adapter jeg skulle bruge, så kan jeg nu ikke forstå at du ikke mener folk skal handle med mig.
RitesRitesSkrevet 18/09-03 17:52 
Jeg kan kun sige, at der må være en misforståelse et eller andet sted.

Du indikerer at Per prøver at snyde dig eller lignende og det gør han ikke.
» a winner is you «
kooikkooikSkrevet 18/09-03 17:58 
Rites: Misforståelse???? Det kan næppe være på tale efter min mening. han har jo skrevet at han, kunne se at pengene ikke var blevet overført af banken, så han selv ville gøre det, så hvordan misforståelse?

Mener du så ikke at han burde have givet svar fra sig, om at han ikke havde overført pengene????
NaieraNaieraSkrevet 18/09-03 18:00 
Hvem siger det ikke er DIG, der har misforstået noget? Per S er ligså troværdig som de mest troværdige af os, og det har vi jo brugt hele tråden på at fortælle dig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 18/09-03 18:02 
Tror det er en misforståelse! Per S, er sq en fin gut.. ligner ikke ham at snyde!
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:04 
Naiera >
Hvem siger det ikke er DIG, der har misforstået noget? Per S er ligså troværdig som de mest troværdige af os, og det har vi jo brugt hele tråden på at fortælle dig.

Har på intet tidspunkt ikke sagt han er troværdig, men når han skriver at banken ikke har overført og at han selv ville gøre det. Så er det jeg ikke forstår at han ikke giver lyd fra sig om, at han ikke har nået det, eller hvad der nu er sket.

Ville du da bare have ladet det ligge og ikke svaret tilbage???
RJKRJKSkrevet 18/09-03 18:05 
kooik >
han holder ikke hvad han lover.

...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:05 
Sonic.dk: Han har ikke snydt mig har stadig min sega game gear tv-tuner som han skulle købe, så på ingen måder er jeg blevet snydt.
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:06 
RJK >
kooik >
han holder ikke hvad han lover.

...?

Hvad mener du med det du skrev RJK???????
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/09-03 18:12, rettet 18/09-03 18:12 
kooik >

Jeg mener bare at fordi der er opstået misforståelse meller hvilken adapter jeg skulle bruge, så kan jeg nu ikke forstå at du ikke mener folk skal handle med mig.

>>BB

Vel, læs hvad du skriver først. Jeg har kun sagt at JEG vil ej handle med dig efter oplevelsen med SMS'en. Jeg opfodrer IKKE, andre til at lade være med at handle med dig.
At jeg giver dig info omkring Volt/Ampere PSU'en skal have, er ren service fra min side. At du ikke kan fortolke det er en anden sag. Det kaldes mangel på viden og ikke misforståelse.

Du slynger selv køllen efter Per i første omgang, bare fordi du har haft selv et problem, og du opfodrer andre til ikke handle med ham.
NaieraNaieraSkrevet 18/09-03 18:13 
kooik >
Hvad mener du med det du skrev RJK???????

At du ikke forstår det, gør bare min mistanke om at det er dig der har misforstået noget, større...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 18/09-03 18:17 
Jeg synes det er lavt på denne måde at flame kooik, bare fordi han spørger til en handlende. Hvis der var en gut, der ikke havde betalt mig i tre uger, og specielt som ikke svarede på mine beskeder, så ville jeg nok også lige høre. Det er fint, at alle de faste brugere tydeligvis elsker Per S., som var han deres kød og blod, men det burde stadig ikke give anledning til nærmest at hænge kooik ud for utilbørlig optråden. Og ja - det kan også være ham, der har misforstået, men det gør ikke hans forespørgsel mindre rimelig (i og med, at man jo netop ikke er klar over misforståelser).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:17 
har slettet dette jeg har skrevet om Per S: Til dem der ikke har handlet med ham så lad vær for han holder ikke hvad han lover.

Jeg har været for hurtig ude med riven, om at folk ikke skal handle med ham. Jeg er syntes bare det er træls at han ikke har overført.

Har stadig ikke fået nogen forklaring fra ham, om hvad der er sket, men det får jeg nok.
Per SPer SSkrevet 18/09-03 18:20, rettet 18/09-03 18:20 
LOL! Lad ham nu bare komme af med frustrationerne, jeg har været alt for lang tid om at få smidt penge afsted til herren.

Når han så har afreageret lidt, så må han gerne finde ud af om han stadigvæk vil handle eller ej.

Nu har jeg desuden modtaget en stribe af mails og beskeder der advarer mod at handle med ham. Så hvis han stadigvæk vil sælge så send mig en mail.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:20 
Wehner: Takker for at du forstår mig.
Per SPer SSkrevet 18/09-03 18:24, rettet 18/09-03 18:27 
Måske lige værd at bemærke at jeg - ikke - har modtaget varen. Jeg skulle betale forud. Hvilket jeg så ikke har gjort - endnu.

Ellers må du jo give mig en sur smiley, det er det de skal bruges til.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DommergaardDommergaardSkrevet 18/09-03 18:29 
Det var præcist det jeg troede problemet var! Troede han havde sendt varen, men ikke modtaget penge!

Så er der jo ikke noget problem Kooik. Ingen grund til at tage sån' på vej over sådan en lille ting!

Det finder i 2 jo nok ud af... Held og lykke!
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:29 
Du får skam en glad smiley. Har skrevet til dig her på playright.
kooikkooikSkrevet 18/09-03 18:30 
Sonic.dk: som jeg skrev længere oppe i emnet så var jeg ikke blevet snydt da varen ikke var blevet sendt.
BlossomBlossomSkrevet 18/09-03 18:31, rettet 18/09-03 18:32 
Per S >

Nu har jeg desuden modtaget en stribe af mails og beskeder der advarer mod at handle med ham. Så hvis han stadigvæk vil sælge så send mig en mail.

Ok! Nu har de stort set alle givet til udtryk at Per S er noget af det pålideligste man kan finde. Dertil har jeg ingen erfaringer og derfor ingen kommentar, men tror dog på jer andre.
Men ang. Kooik skal det så lige siges, at jeg har handlet flere gange med ham, og det har været en god handel hver gang.
Bare lige min kommentar på vejen så folk ikke tror det værste om ham.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AndréAndréSkrevet 18/09-03 18:34 
Wehner >
Jeg synes det er lavt på denne måde at flame kooik, bare fordi han spørger til en handlende. Hvis der var en gut, der ikke havde betalt mig i tre uger, og specielt som ikke svarede på mine beskeder, så ville jeg nok også lige høre. Det er fint, at alle de faste brugere tydeligvis elsker Per S., som var han deres kød og blod, men det burde stadig ikke give anledning til nærmest at hænge kooik ud for utilbørlig optråden. Og ja - det kan også være ham, der har misforstået, men det gør ikke hans forespørgsel mindre rimelig (i og med, at man jo netop ikke er klar over misforståelser).
lige hvad jeg ville have skrevet, det er åbenbart "forbudt" at skrive om dårlige handler især hvis det er med en "over arcde freak" som alle de andre freaks(GEEKS) ser op til, min holning er at pengene skal falde som aftalt så er det ligemeget om det er per s, prins henrik ,eller andre.
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
AndréAndréSkrevet 18/09-03 18:37 
BTW. jeg har handlet flere gange med Kooik, det har gået fint hver gang
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
RJKRJKSkrevet 18/09-03 18:44, rettet 18/09-03 18:45 
Wehner >
Jeg synes det er lavt på denne måde at flame kooik, bare fordi han spørger til en handlende.

Nu var det jo så heller ikke ligefrem det han gjorde, vel? Desuden er kooik efter min mening ikke blevet "flamet". Per S har bare fået den opbakning, som han fortjener - nogle af os har trods alt kendt hinanden i årevis og ved godt, hvem man kan stole på... Hvilket ikke har et klap at gøre med at "se op til" folk...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 18/09-03 18:47 
Vi har lavet en glimrende aftale nu.

Så hvis i vil fortsætte med at diskutere så for min skyld ingen alarm. Den ringer kun hvis tonen bliver for personligt fra dem der ikke har noget med handlen at gøre.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KoludaKoludaSkrevet 18/09-03 19:49 
Havde også en handel med Per S , der tog en del tid.
(Manglende overførsel , mener det var godt 2 md.)
Men handler gerne med PER S igen :)

Som sagt manden har MEGET travlt og det kender jeg selv til.
Han er til at stole på , men det kan sikkert godt skræmme en del at pengene ikke kommer med det samme eller som aftalt, mange er jo blevet snydt på andre forum´s osv.

Men ellers alle herinde brug dog handel funktionen , og giv karakter som i syntes er fair.
Og kig lige folks handler igennem INDEN i handler med folk.
De er jo en god retningssnor om , om folk betaler sender varen osv.
PlaykidPlaykidSkrevet 18/09-03 20:10 
Jeg tænkte på det måske var muligt at udbygge handels funktionen, evt. ved at sætte stjerner, f.eks. 3 stjerner ud 5 mulige (eller bruge konsoller i stedet for stjerner;).
Eller at man kunne skrive hvad man handlede med, og hvordan den forløb.

Men det er bare et forslag:)
Spiller nu: Halo 3
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/09-03 20:18 
Eller evt bare gøre det muligt at tilknytte en kommentar til den positive eller negative handel? Det kan jo være at man har oplevet nogle mindre problemer, som er værd at gøre andre opmærksomme på, uden dog at det er nødvendigt at stemple det som en negativ handel

... Lidt ala Ebays feedback system måske?
MarcusMarcusSkrevet 18/09-03 20:22 
RJK >
(Jeg står 100% inde for Per og det er vi mange, der gør. Det er uden tvivl en misforståelse, eller bare en langsom reaktionstid)

Det kalder jeg en ualmindelig lang reaktionstid :) :) :)

Kender ikke Per S men stoler da på ham efter det læste og jeg stoler også klart på Kooik :)

Også enig med KTC
RJKRJKSkrevet 18/09-03 20:30 
Nogle folk har jo travlt ;)

Mht. omlægning af handelssystemet, så har vi overvejet forskellige ting, men for nu bliver det som det er. En del af pointen med det er jo, at man kan se HVEM der handlet med folk.

Så når nu fx kooik tvivler på Per S så var meningen jo, at han kunne trykke Handler på Per og se hvem der har handlet med med ham. Derfra kunne han så sende en besked til de enkelte, for at få disse uddybet, hvis han ønskede mere info. Og så ville den her slags irriterende tråde ikke opstå.

Jeg mener det er bedre at folk lige snakker med hinanden, end at der står en dum, generel kommentar, som 99% af dem på sites med lignende funktioner har.

Ligeledes ser jeg ikke fordelen ved at skulle have flere "karakterer" at vælge imellem. Enten var det tilfredsstillende handel eller det var ikke en tilfreds handel. På alt midt i mellem, kan man lade være med at bemærke noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
61 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig