X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke konsoller er mest stabile?


Svar
bootsbootsSkrevet 18/09-03 09:09 
Jeg har aldrig haft problemer med nogen af mine konsoller, hverken Nintendo eller Sony; men kan jeg regne med at få problemer?
Hvad er jeres erfaring? Jeg har investeret i en ekstra PS1, N64 og GCN; men er det egentlig nødvendigt? Det er mest GCN vi slider på i øjeblikket. Nogen der har oplevet problemer med GCN?
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:19 
Jeps, det er plastictandhjul, og dem kan du faktisk også se, hvis du kigger under skuffen, når den er åben.

NES-connectorer bliver også sløve med tiden, så i den sidste ende kan man vel regne med naturligt slid i alle maskiner?

Forresten har jeg en CD32 stående, som har problemer med cd-drevet. Jeg har prøvet at skille den ad, og det ser ud som om mekanikken er slidt, så det hjælper ikke at bruge toploader...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 22/09-03 12:29 
Jeg mindes ikke at der har været en revision update af GameCube. Jeg holder stadig på at det er en af de mest gennemtænkte maskiner til dato.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:33 
Nu har de jo heller ikke haft de store problemer med at folk hackede dem. Det har de så nu, så mon ikke der kommer nye revisioner.

Måske kan det også være, at Nintendo er ligeglad med de små-fejl, som den sikkert indeholder?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 22/09-03 12:47 
Der har altid været region-moddet, men pt. er det stadig ikke muligt at afvikle pirat-spil på maskinen. Det er vel success i sig selv. Jeg vil heller ikke kalde det for fejl, fordi der findes ikke ubrydelig sikkerhed. Det er bare et spørgsmål om tid.

Sony har udelukket bygget deres maskiner op omkring selve mediet. Det er logisk nok i sig selv da de har været med til at udvikle mediet, men når teknologien er så udbredt og udnyttet, så giver det et kæmpe sikkerhedshul.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:49 
De har så fundet en måde at afvikle pirat-spil på den nu...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 22/09-03 12:52 
KTC >
Forresten har jeg en CD32 stående, som har problemer med cd-drevet. Jeg har prøvet at skille den ad, og det ser ud som om mekanikken er slidt, så det hjælper ikke at bruge toploader...

Men slipper da for at skuffen knækker af...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 22/09-03 12:52 
Danny Salling >
DC - super stabil

Det er forhåbentligt din egen konklusion og ikke en generel vurdering ;) DC'en har jo kendte problemer både med sit drev og med strømtilgangen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 22/09-03 12:55 
Jeg vil gerne have et link der beviser din påstand, jeg er ret overbevist om at de stadig kun kan rippe selve spillene for data, men ikke afvikle dem.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:55 
RJK >
Men slipper da for at skuffen knækker af...

Det gør man også hvis man lader være med at jokke på den ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 22/09-03 12:57 
FreddiE >
Jeg vil gerne have et link der beviser din påstand, jeg er ret overbevist om at de stadig kun kan rippe selve spillene for data, men ikke afvikle dem.

Der er begyndt at dukke diverse releases op i underverdenen, og hvorfor skulle de det, hvis de ikke havde fået maskiner til at køre med det? Vi er stadig enige om, at de specielle mini-dvd'er sætter en naturlig grænse for mange...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 22/09-03 12:59 
KTC >
Det gør man også hvis man lader være med at jokke på den ;)

Nej, det gjorde man så ikke... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 22/09-03 13:16, rettet 22/09-03 13:16 
KTC >
Der er begyndt at dukke diverse releases op i underverdenen, og hvorfor skulle de det, hvis de ikke havde fået maskiner til at køre med det? Vi er stadig enige om, at de specielle mini-dvd'er sætter en naturlig grænse for mange...

Det er for at hacke krypteringsnøglen der ligger i hvert spil, og så også for fremtidig brug. Der er dog et hul i PSO (nice job Sega!) som gør at du kan køre hjemmelavet kode på under 2MB, men det er såmænd det. Så det er stadig ikke muligt, men når det sker hører vi nok alle om det.
valiantvaliantSkrevet 24/09-03 20:57 
Har En Gamecube købt i 5 md. til rep. kunne ikke læse spillene.
Cardridge maskinerne er de mest stabile, lige med undtagelse af Nes, Spillene skal blot holdes frie for støv.
Danny Salling:
Tror at du har glemt at skrive Super Sega Fan under dit indlæg, sådan læser jeg det ihvertfald.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/09-03 23:26 
Mine Saturne er klart de bedste konsoller ever! Ingen problemer der.

Min Xbox ver. 1,0 er helt død hvad angår drevet, så jeg købte en ny.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 25/09-03 09:02 
jeg har aldrig haft problemer med mine konsoller (Heldigvis):

Xbox'en kører som en drøm

Psx'en har der aldrig været problemer med selvom den er røget på gulvet nogle gange(der er lige lidt med schart kablet men ikke moget der ikke kan ordnes selv)

Ps2'en: fejlfri (dengang jeg havde en)

jeg har måske bare været heldig...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/09-03 14:52 
RJK >
Danny Salling >
DC - super stabil

Det er forhåbentligt din egen konklusion og ikke en generel vurdering ;) DC'en har jo kendte problemer både med sit drev og med strømtilgangen.


Min har ikke haft andet end at mit laserhoved var beskidt :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/09-03 17:54 
Har udskiftet laser-enhed på min PSX én enkelt gang. Xbox og PS2 har jeg kun haft problemer med hvad angår DVD-afspilning, hvor en 800 kroners 'United' afspiller meget mere stabilt og viser et bedre billede. Tror sågar 400 kroners modellen afspiller bedre end konsollerne...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/10-03 19:03 
De PS2'ere jeg har haft fingre i har alle været super. Jeg kan faktisk overhovedet ikke mindes, noget der bare lignede problemer.

Rent designmæssigt hader jeg dog skuffens udformning. Lægger op til en god omgang scratchcity (Animatrix; The Bruce).

Min Xbox er ond(som tidligere nævnt).

Skystrider - Jeg fangede det ikke med det samme (velkommen tilbage - Hvis du har været væk :-).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/10-03 19:05 
Min xbox,ps2 har heller ikk fejlet noget og min ps2 er lidt over 2 år gammel. (og fra tyskland)

begge kører uden problmer 100%
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MarcusMarcusSkrevet 06/10-03 19:15 
Har også haft lidt problemer med Nessen men ikke det store. Har lidt problemer med SNES af og til også. Men det er nok mere spillenes skyld. Min PSX læser ikke spil ordentligt mere....nogen kan den slet ikke køre :( og ikke alle pga. cd'erne. N64'en har vi ikke brugt meget men den har kørt helt fint :)

Og ja Danny Salling er sikkert Super Sega Fan :)

Super Nintendo Fan - Det er mig :)
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig