X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 online med chip


Svar
DimZenDimZenSkrevet 17/09-03 10:58 
Hejsa

Jeg har søgt lidt her og på http://www.brookfresh.co.uk/, men har ikke kunne finde et svar.

Så vidt jeg kan læse mig til, kan der være problemer med at gå online med en chip.
Men hvis man gør, bliver PS2'en så udelukket, så man slet ikke kan komme online mere?

Er der ikke noget med at Xbox'en kan blive udelukket, hvis man går online med den, med chip i?

På forhånd tak :)
KTCKTCSkrevet 17/09-03 11:01 
Det med Xboxen er korrekt, men derfor må du ikke konkludere det samme med PS2...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DimZenDimZenSkrevet 17/09-03 11:10, rettet 17/09-03 11:14 
Gør jeg skam heller ikke, ville bare gerne vide om det var det samme.
Men det kan jeg så regne ud, det ikke er :o)

Har svært ved at finde ud af om det skal være Xbox eller PS2 :o)
SquareSquareSkrevet 17/09-03 14:05 
Nej, Sony udelukker ikke din ps2 fra at komme online senere. Hvis du har problemer med at komme online nu, og du har chip i maskinen, bliver du nok nødt til at få den fjernet eller på anden måde slukket for chippet.
It's only a state of mind.
DimZenDimZenSkrevet 17/09-03 19:12 
Jeg har skam hverken en PS2 eller Xbox endnu.
Jeg prøver bare at finde ud af hvilken af dem jeg vil købe :o)
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 22:31 
Jeg har lige registreret min adaptor/PS2 på Central Station uden problemer overhovdet. Det virkede som om det ragede den at der var chip i.

Er det mon noget der sker senere!? (at de fatter at man har chip og smider en af...)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SquareSquareSkrevet 24/09-03 22:36 
Tror ikke bare de smider en af for evigt hvis man har chip i sin Playstation 2. DNAS skulle jo tjekke det, men enten er den bare meget dårlig eller også er den ligeglad. Desuden tror jeg ikke Sony banner sine spillere permanentfor at have en chip installeret.
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 23:14 
Nej, det har du skrevet, men jeg undrer mig bare over hvorfor DNAS tjekket ikke fandt min chip...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DimZenDimZenSkrevet 25/09-03 08:57 
Hvilken chip har du? :o)
NaieraNaieraSkrevet 25/09-03 09:08 
Messiah
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig