X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Perfect Dark 2 - En Xbox2 launch titel?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/09-03 10:43 
Fra The Magic box's forside:

"Microsoft mentioned that Perfect Dark Zero from Rareware will not be released until 2006."

Freaking bastards! Men det gode er, at vi får et spil bygget op fra bunden på X hardware.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 17/09-03 11:02 
Så må det da også blive udviklet til Xbox2.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 17/09-03 11:03 
Det var da godt nok lange udsigter. Så lange at man slet ikke kan forholde sig til det. Der er sikkert vildere konsoller på markedet på det tidspunkt. Skuffende :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Le RoofLe RoofSkrevet 17/09-03 11:10 
Og hvad har så lige ændret sig i forhold til udgivelsen af 1'eren???...det tog også en arm og et ben, men damn hvor var det tilgengæld også ventetiden værd :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/09-03 12:00 
Nu slipper vi da i det mindste for en GC emulation titel på vores Xbox.

Det er overall et godt valg. Det vil også kunne hype Xbox2 op allerede nu.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 17/09-03 12:35 
Det er vel egenligt meget smart, så behøver Halo2 og PDZ ikke at dele hypen;)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 17/09-03 12:37, rettet 17/09-03 16:24 
Nej, det er selvfølgelig rigtigt, men 2006...

PS: Glæd dig til du kommer på messenger igen, Playkid ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 17/09-03 12:44 
Jaaaa, pjække tid:D
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/09-03 13:14 
Men noget helt andet er, at udtalelsen overhovedet ikke kommer fra X03. Tror det er en hoax. CVG ville da have sagt noget i deres artikel? Der ikke nævnt et ord om PD0.

CVG
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 17/09-03 15:36 
Hmm - PDZ har været under udvikling siden 2001, hvor Rare fik Xbox developer kits, no? Der står intet om spillet på Rare's officielle hjemmeside. Der nævnes intet om spillet på X03, og der vises intet fra spillet på X03.

Det vi får fra Rare snart er, Grabbed by the Ghoulies (efter sigende et børnespil, for "younger gamers", som det hedder), Conker: Live and uncut (et remake af N64 udgaven + lidt multiplayer lir), samt Kameo (som først kommer "engang næste år", som det hedder)

Prøv lige at se Rare's portfolio, da de lavede Nintendo spil. Prøv bagefter at se på hvad der er i vente, i fremtiden, fra Rare: De 3 ovenstående spil, hvor et er et remake, og et andet er for "younger gamers" - og kender I børn, som interesserer sig for Xbox? Heller ikke mig.

Kameo ser bedre og bedre ud, hvergang jeg ser en video fra spillet - forstået, at grafikken er pæn, og spillet måske virker sjovt. Det tyder da osse på, at det er det spil Rare bruger mest tid på.

Undskyld hvis jeg strøer om mig med negativitet, men jeg forventede nok en del mere, for ca. 400 millioner dollars - eller hvad det nu var MS betalte for Rare - end et remake, et børnespil, og et potentielt godt og sjovt RPG/arkade adventure-whatever.

Åh - jeg må nok lige undskylde igen, så I ikke misforstår mig helt, men i det store hele, så rager de ovenstående spil mig personligt langsomt.

That's right. For min skyld kunne de spil lade være med at eksistere - det ENESTE jeg vil ha' fra Rare, og det ENESTE som jeg hellere vil spille på Xbox, end på Gamecube, er et nyt Perfect Dark fra Rare.

Sagen er, at jeg er ret glad for FPS spil, og GoldenEye + Perfect Dark, gjorde noget ved mig, som få spil har gjort. Derfor vil jeg spille et nyt og godt FPS fra Rare.

Problemet er bare, at det kommer jeg ikke til - ikke i år, ikke næste år, og sikkert heller ikke i 2005.

Rend mig Rare? Ja, lidt - de skyder for meget med spredehagl i øjeblikket, og jeg er bange for at de her 3 spil vil være derefter.

MEN, hvor håber jeg dog at jeg tager helt fejl.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 17/09-03 15:37, rettet 17/09-03 16:08 
2006 er sgu alt for sent at udgive denne stortitel i :( For min skyld, så måtte de godt droppe at udgive det til Xboxen og laver det til et af launch-titlerne til Xbox 2, hvis det skal tage så lang tid.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/09-03 16:07 
Grabbed by the Ghoulies glæder jeg mig faktisk en del til.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-03 21:51 
Fra mit synspunkt er det en katastrofe. PD er et af de allerbedste spil jeg har spillet og jeg har med længsel ventet på fortsættelsen. Rarenet rapporterede i for flere år siden, at fortsættelsen var under udvikling. MS annoncerede kort efter købet af Rare, at PD ville komme til Xbox. Flere steder (bl.a. Manual)har MS folk udtalt sig om hvor smukt spillet bliver.

Ja, det skal de sige, også selv om det bliver noget middelmådigt bras, men de skal ikke sige, at spillet kommer, hvis det ikke dukker op.

Jeg kan slet ikke udtrykke hvor skuffet jeg er. Der findes simpelthen ikke ord for det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-03 21:55 
Okotta >
Prøv lige at se Rare's portfolio, da de lavede Nintendo spil. Prøv bagefter at se på hvad der er i vente, i fremtiden, fra Rare: De 3 ovenstående spil, hvor et er et remake, og et andet er for "younger gamers" - og kender I børn, som interesserer sig for Xbox? Heller ikke mig.

Jeg er stadig, omend skuffet, optimistisk over for Rares fremtidige udgivelser. De skal som forventet lige have en omstillings periode. Derefter håber og tror jeg på, at deres output bliver så godt som før.

Ja, eller som deres bedste titler. For alt på N64 var heller ikke suværent(bl.a. Mickey Racing).

Deres output har forresten ofte været "børnespil" som du kalder det. Men de kan spilles af flere. Ghoulies ligner da ikke mere et børnespil end fx Banjo el Donkey Kong. Her udtaler jeg mig ikke om gameplayet, men om den visuelle stil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/09-03 21:58 
Vi er ganske enige, og jeg håber grumme, at jeg ta'r helt fejl, og bl.a Grabbed by the Ghoulies bliver et fremragende spil - folk siger jo at det er sjovt, ligeså snart man kommer igang med at spille det, så jeg håber stadig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 19/09-03 03:26 
Nej, det er ikke blevet bedre, nu hvor jeg har haft nogle timer til at fordøje nyheden. Jeg har det stadig utroligt dårligt med at PD først kommer i 2006. Det er næsten ikke til at bære.

Men der er et lille håb. Ja, jeg er desperat og i sorg, men alligevel...

Har nyheden vist sig noget andet sted end Magic Box. Altså på en af de store sites(Gamespot/IGN).
Sig nej. Sig nu nej...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SideshowSideshowSkrevet 19/09-03 06:24 
Hvad fanden laver Rareware så? Nogen gange så skulle man fandme tro, at de ikke lavede andet end at klø sig i røven.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig