X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har I prøvet dette NTSC RGB kabel?


Svar
3of193of19Skrevet 12/03-03 10:14 
Wolfsoft har jo det dyre moddet fra component kabel, som skulle være fantasktisk, men også koster en bondegård (85€).
Er der nogen der har prøvet det har fra Lik-Sang til 15$?
Overvejer at hente det hjem, men ved ikke om det duer...

Lik Sang
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 10:18 
Hvis ikke, så lyver de jo direkte, men som Star Soldier har peget ud, ser det ikke ud som om det bruger den digitale port, og så er det jo egentlig sådan, at det skulle være umuligt at få RGB uden brug af den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 10:59, rettet 12/03-03 10:59 
En konvertering der bygger på det alm. composit-signal, bliver ikke bedre end composit-signalet!
Måske kan du få RGB fra din US/JAP GC på en lidt billigere måde! Tjek linket!

Lav kablet selv, vejledning
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 11:04 
Nej, men nu skriver Lik Sang jo som de gør, ikk'?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 11:10 
Naiera >
Nej, men nu skriver Lik Sang jo som de gør, ikk'?

Jaja, det er jo også løgn (som du selv sagde)! Det sagde jeg heller ikke, det ikke var!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 11:14 
Ja, det lyder som løgn, men ville de lyve direkte? Det ER en HK butik, men hvis der er en HK butik man kan stole på, så skulle det da lige være Lik Sang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 11:21 
Det som de skriver lyder som en produktbeskrivelse fra fabrikanten, det kunne det måske også godt være!
Det undrer mig bare at de ikke læser det rigtig igennem hvis det er tilfældet! For misvisende, dét er det bestemt!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 11:22, rettet 12/03-03 11:23 
Du kan jo ikke være helt 100 % sikker på, at de ikke har lavet et kabel der på en eller anden finurlig måde får RGB signalet igennem. Ja, det strider imod alt jeg har læst om emnet, men jeg vil altså gerne have muligheden for at prøve det en dag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 11:30 
Jamen det kan jo ikke lade sig gøre!
Hvis Nintendo havde lavet den analoge udgang med RGB, så ville de nok have lavet et RGB kabel også! Ligesom de har gjort med PAL Gamecuben!

Men det omtalte kabel konverterer signalet, og det kan også sagtens lade sig gøre, det bliver bare ikke meget bedre en composit-signalet, og derfor giver det ikke meget mening!
Medmindre at det TV der bliver brugt har en elendig composit konverter inden signalet når billedrøret! (Det bliver måske lidt for teknisk orienteret efterhånden, hehe :-])
Tricket er jo at et RGB signal ikke skal igennem alle mulige filtre og konvertere, og derfor får man et bedre billede!
Så måske kan billedet på skærmen, blive en smule bedre!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 11:36 
Azalon >
Hvis Nintendo havde lavet den analoge udgang med RGB, så ville de nok have lavet et RGB kabel også!

Du kan få RGB fra en NTSC PS2, men de har ikke lavet et officielt RGB kabel til andet end Europa, og nok også lige Down Under, der...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 11:52 
Naiera >
Du kan få RGB fra en NTSC PS2, men de har ikke lavet et officielt RGB kabel til andet end Europa, og nok også lige Down Under, der...

Det er jo det samme med Gamecuben, bort set fra at de u-officielle kabler tager RGB signalet fra den digitale udgang!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
3of193of19Skrevet 12/03-03 12:26 
Azalon >
En konvertering der bygger på det alm. composit-signal, bliver ikke bedre end composit-signalet!
Måske kan du få RGB fra din US/JAP GC på en lidt billigere måde! Tjek linket!

Nu er jeg idiot til at lodde, ellers lyder det som en fin ting. Component kablet koster 35$ hos Lik-Sang, det er jo kun det halve. Composhit kabel har jeg, og en SCART stik til at slagte burde nemt kunne findes.
Nogen der gad hjælpe med det?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/03-03 14:41 
3of19 >
Nu er jeg idiot til at lodde, ellers lyder det som en fin ting. Component kablet koster 35$ hos Lik-Sang, det er jo kun det halve. Composhit kabel har jeg, og en SCART stik til at slagte burde nemt kunne findes.
Nogen der gad hjælpe med det?

Ja, jeg kan godt hjælpe dig!
Måske kan du finde component-kablet i EU, så bliver det måske lidt billigere med fragt og told!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig