X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lortespil som I alligevel spillede?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/09-03 13:54 
Vi kender det vel allesammen; Man køber et spil, og så finder man pludseligt ud af, at det da vist slet ikke er særligt godt, men da man nu har købt det, så vil man sgu osse ha' fuld valuta for pengene, og så bliver man ved at spille det - velvidende at det er det rene lort (eller tæt på)

Måske kommer det endda der til, at spillet faktisk er så fantastisk elendigt, at man lige pludse... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
77 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/09-03 13:54 
Vi kender det vel allesammen; Man køber et spil, og så finder man pludseligt ud af, at det da vist slet ikke er særligt godt, men da man nu har købt det, så vil man sgu osse ha' fuld valuta for pengene, og så bliver man ved at spille det - velvidende at det er det rene lort (eller tæt på)

Måske kommer det endda der til, at spillet faktisk er så fantastisk elendigt, at man lige pludseligt nyder at spille det, udelukkende fordi man prøver at overbevise sig selv om "at det nok slet ikke er så slemt, som jeg sidder og gør det til", og "jeg skal nok bare bruge lidt mere tid på det, og så bliver det bedre".

Men nej, ligemeget hjælper det - spillet ER dårligt, og det bliver kun dårligere af, at man sidder og spiller det, og jo mere man prøver at overbevise sig selv om, at "jeg har ihvertfald prøvet dårligere spil end det her", jo værre bliver det bare.

Jeg kan pludseligt huske hvordan jeg havde det, da jeg købte Blood Wake til min Xbox - spillet havde (næsten) alt, troede jeg: Lækker action, lækker grafik, lækre vandeffekter, lækre store maskin-gevær's udstyrede motorbåde. Men man kunne næsten ikke spille det ordentligt. Der var ingen steder at gemme sig på vandet, og man døde bare lige pludseligt, når ens båd blev ramt af vildfarene kugler. Der var ingen strategi i spillet!

Absolut et lortespil af rang.

Jeg har flere eksempler, men jeg skal lige tænke over, hvilke spil det var. Jeg har jo gået og fortrængt dem :-)

Hvad med jer? Har I nogle bizarre eksempler på seriøse turds?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AndyAndySkrevet 16/09-03 13:59 
Jeg har RIGTIG RIGTIG MANGE eksempler på det.
Jeg orker bare ikke at skrive dem!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 16/09-03 14:00 
Fifa 2003.
Det er faktisk det næstdårligste Fifa spil (2002 gad jeg overhovedet ikke prøve på...), og det skuffede mig virkeligt.
Generelt er livet som anmelder sådan at jeg SKAL spille en helvedes masse lort igennem (Tak Jim, Gnotterne var virkeligt godt :p).
WehnerWehnerSkrevet 16/09-03 14:01 
Jeps - Xenogears. Jeg var, dengang det kom frem, meget vild med Squares spil - både turnbased (FF-serien) og action rpg'erne såsom Mana og Brave Fencer Musashi. Så jeg så vildt frem til Xenogears.

Min kæreste og jeg morede os umiddelbart kongeligt, men så de "de" spillets fra os. Der kom så meget tekst, at det fatter man slet ikke. En times ren tekst eller to efter hver spillet passage bliver altså hurtigt hård kost, og når så historien bliver mere og mere usammenhængende, gør det det ikke bedre. Men det var jo Square, og jeg havde læst meget godt om det. Så vi blev ved. Og ved. Og ved...Først efter 84 stive timer gav vi op - uden at have gennemført det. Arrrgh...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 14:04 
Udover spil jeg skulle anmelde, så tror jeg faktisk ikke der har været en VIRKELIG stinker jeg har spillet for sjov. Jeg er udmærket godt klar over hvad jeg gider spille, og selvom der er tilføjet et par genrer til listen over ting jeg nyder "privat" i det seneste år, så er jeg stadigvæk god til at vælge præcis hvad jeg vil spille, og det er sjældent mindre end bare "godt". Det tætteste vi kommer på et dårligt spil jeg har brugt meget tid på er nok Street Hoops, men det er stadigvæk kun et spil der er "mindre en godt". Bestemt ikke en stinker. Jeg må forresten have spillet tilføjet til samlingen igen, snart...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 16/09-03 14:05 
det eneste spil jeg kan komme i tanke om, som har skuffet mig er msr til dc. jeg kom aldrig forbi chapter 2 lige hvor mange gange jeg forsøgte, startede enda forfra flere gange, når andres fortællinger om spillet gjorde at jeg fik fornyet lyst til at spille det igen og give det et nyt forsøg,

men hver gang endte jeg med at sidde fast i samme kapitel, gjorde at jeg hadede spillet mere og mere, til nu hvor jeg ikke gider spille det igen. nogensinde
Mortal Kombat the mother of all fighting games
APHAPHSkrevet 16/09-03 14:05, rettet 16/09-03 14:27 
Jeg har tvunget mig selv til at spille Metal Gear Solid 2 og Zelda TWW...i mere end de 5 min, hvor spillene rent faktisk var interesante.
Dengang de to spil udkom, roste næsten alle dem til skyerne, men selvom jeg brugte +6-7 timer på spillene, formåede historierne aldrig at fange mig - overhoved - de virkede alt for utroværdige og ikke specielt gemmentænkte.

EDIT: Den største stinker, jeg har brugt min kostbare tid på, er uden tvivl Timesplitters 2 (Crapsplitters)

EDIT(igen igen): Jeg kom også i tanke om Rallisport Challange. RSC er den mest overratet racer jeg nogensinde har prøvet. Det fejler på næsten alle punkter der gør en racer god...men alligevel gennemførte jeg spillet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 14:06 
Wehner >
Jeps - Xenogears.

Øhh, de fleste kendere har nok Xenogears på deres top fem, eller måske endda tre, over RPG'er nogensinde...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 16/09-03 14:14 
Okotta >
Jeg kan pludseligt huske hvordan jeg havde det, da jeg købte Blood Wake til min Xbox - spillet havde (næsten) alt, troede jeg: Lækker action, lækker grafik, lækre vandeffekter, lækre store maskin-gevær's udstyrede motorbåde. Men man kunne næsten ikke spille det ordentligt. Der var ingen steder at gemme sig på vandet, og man døde bare lige pludseligt, når ens båd blev ramt af vildfarene kugler. Der var ingen strategi i spillet!

Absolut et lortespil af rang.

Jeg har flere eksempler, men jeg skal lige tænke over, hvilke spil det var. Jeg har jo gået og fortrængt dem :-)

Hvad med jer? Har I nogle bizarre eksempler på seriøse turds?


Det eneste der irreterede mig ved spillet var det høje sværhedsgrad, men jeg synes spillet var virkeligt lækkert og godt når man første kom godt ind i det.
MP var faktisk også ret sjovt.
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 14:30 
Brute Force
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JimPPJimPPSkrevet 16/09-03 14:37 
Cronoss >
(Tak Jim, Gnotterne var virkeligt godt :p).

Se det på den lyse side - jeg står i evig gæld til dig ;)

Jeg har det med at have det vildt fedt med at spille "lorte" spil - Så jeg kender ikke rigtigt til problemmet.

BTW Rites -> Diablo ejer alle - kanon gameplay! :P
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 14:41 
Paasch >
EDIT: Den største stinker, jeg har brugt min kostbare tid på, er uden tvivl Timesplitters 2 (Crapsplitters)

Er du fuld ;-)

Jeg elsker det spil!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
APHAPHSkrevet 16/09-03 14:47 
Born2Play >
Er du fuld ;-)

Jaa..og?

Jeg kan ihvertfald regne ud, at det ikke er xbox versionen af spillet du har prøvet. Styringen er af uforklarige grunde helt hen i hegnet.. samlignet med ps2 og gc versionen. Hvis du havde prøvet den version vil du også give mig ret i at spillet er en stinker :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Le RoofLe RoofSkrevet 16/09-03 14:53, rettet 16/09-03 15:50 
SMS
Alex Kidd and the Lost Stars
Fantasy Zone III: The Maze

MD
Bonanza Brothers
James Pond 2: Robocod
Last Battle
Shining in the Darkness
Super Thunderblade
World Cup Italia ’90

MCD
Road Avenger

SS
Shining Wisdom

SNES
Illusion of Gaia/Time
Secret of Evermore

Jeg er forlængst holdt op med at gennemføre crap spil som jeg ikke gider at spille. Det er mit liv sgu' for kort til...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 14:54, rettet 16/09-03 14:54 
Paasch >
Hvis du havde prøvet den version vil du også give mig ret i at spillet er en stinker :)

Så fordi styringen sutter på Xbox, er spillet, som er kommet til alle tre formater, en stinker?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 16/09-03 14:54, rettet 16/09-03 14:58 
Stuntman til PS2'eren havde et så irriterende gameplay, at jeg endte med at spille det igennem bare for at spillet ikke skulle "vinde" over mig.

Jeg kan blive helt gal bare ved at tænke på det spil!

Mine sofapuder har sjældent fået så mange tæsk, som da jeg skulle gennemføre Stuntman - Stuntcrap!

Spillet havde da nogle enkelte lyspunkter, men jeg har hverken før eller siden oplevet et spil der kunne få mit pis så meget i kog!
KTCKTCSkrevet 16/09-03 15:16 
Paasch >
Jeg kan ihvertfald regne ud, at det ikke er xbox versionen af spillet du har prøvet. Styringen er af uforklarige grunde helt hen i hegnet.. samlignet med ps2 og gc versionen. Hvis du havde prøvet den version vil du også give mig ret i at spillet er en stinker :)
Øh, nej... Jeg har købt og gennemført spillet, og der var ingen nævneværdige problemer med styringen...

Og RalliSport. Det kan du da ikke mene! Jeg elsker det spil...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 15:25 
Jeg har Timesplitters 2 til Xbox.

Styringen er fed nok i single-player (synes jeg), Men det er elendigt i multiplayer sjovt nok?

Heldigvis findes der en Cube udgave :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JmogJmogSkrevet 16/09-03 15:28 
Hvad er forskellen på styringen i single- og multiplayer?
dRxLdRxLSkrevet 16/09-03 15:29 
Jeg mener kun at RSC er godt i multiplayer. I single player har jeg kedet mig bravt (og kun spillet for at få banerne unlockede).

Men Skies of Arcadia er det raveste skod jeg nogensinde har gennemført. Jeg havde lidt den der følelse: spillet skal ikke vinde over mig med sin usselhed.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/09-03 15:37 
Jeg må nok sige at State Of Emergency til ps2 er den værste gang bæ jeg nogensinde har investeret i, så ligegyldigt kedeligt et spil har jeg aldrig spillet!

Jeg tror dog tit og ofte at størrelsen på en evt. skuffelse over et spils kvalitet, i høj grad afhænger af ens personlige forventning af det givne spil!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 15:39 
Jmog >
Hvad er forskellen på styringen i single- og multiplayer?

Ved det ikke? Måske er det fast-paced mutultiplayer, der virkelig viser styringens svagheder? Eller også er mit eget joypad (Som jeg ikke bruger til multiplayer) kørt godt til, og derved kompenserer for den følsomme styring?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
APHAPHSkrevet 16/09-03 15:51 
Born2Play >
Styringen er fed nok i single-player (synes jeg), Men det er elendigt i multiplayer sjovt nok?

Præcis sådan har jeg det også. Spillets styring er acceptabel i SP (dog ikke ligeså god, som i de fleste andre FPS til xbox), men af uforklarige grunde, var styringen mildest talt elendig i MP.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AndyAndySkrevet 16/09-03 16:03 
Le Roof >
James Pond 2: Robocod

Hved godt det ikke har noget at gøre med emnet MEN min far er MEGET interesseret i James Pond 2: Robocod vil du sælge?????

OGSÅ TILBAGE TIL EMNET!:O)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Le RoofLe RoofSkrevet 16/09-03 16:07 
Har allerede solgt det...for ca. 10 år siden ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 16/09-03 16:10 
Sjovt du nævner Robocod som et skodspil, da det er et af dem jeg var gladest for på amigaen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AndyAndySkrevet 16/09-03 16:19 
Ja, jeg har det også selv, men min far har MEGET brug for det
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KTCKTCSkrevet 16/09-03 16:45 
Robocod er en klassiker :)
Har selvfølgelig også gennemført det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 16/09-03 17:56, rettet 16/09-03 18:50 
Rocket Ranger på Amiga'en. - Det var jo egentlig et håbløst trivielt og overfladisk spil, blot med suveræn grafik.
Men jeg kunne bare ikke slippe det. Jeg VILLE stoppe Nazismen's invasion, og spillede det i en uendelighed.

Cinemaware lavede egentlig flere af den slags 'film-spil'. Det var sjældendt mesterværker hvad angik gameplay, og havde en uendelig lang loadetid, når man spillede dem direkte fra disketterne. Alligevel spillede jeg dem meget ivrigt.
The medium is the message.
EulogyEulogySkrevet 16/09-03 17:59 
dRxL >
Sjovt du nævner Robocod som et skodspil, da det er et af dem jeg var gladest for på amigaen.

ja for dælen da jeg har ikke tal på alle timer jeg har brugt på det spil til amiga'en. Wow det var fedt dengang (og er det garentere stadi)
'Hi super nintendo Chalmers'
enfenenfenSkrevet 16/09-03 18:21 
Okotta >
Jeg kan pludseligt huske hvordan jeg havde det, da jeg købte Blood Wake til min Xbox - spillet havde (næsten) alt, troede jeg: Lækker action, lækker grafik, lækre vandeffekter, lækre store maskin-gevær's udstyrede motorbåde. Men man kunne næsten ikke spille det ordentligt. Der var ingen steder at gemme sig på vandet, og man døde bare lige pludseligt, når ens båd blev ramt af vildfarene kugler. Der var ingen strategi i spillet!

Absolut et lortespil af rang.

Jeg ved ikke om Bloodwake er det dårligste spil, som jeg har spillet, men det er i hvert fald dårligt. Eksplosioner og vandeffekterne er pæne, men spillet lider af for meget stutter, hvilket ikke gjorde spiloplevelsen særligt god.

Det var faktisk af Okotta, jeg købte spillet af, lige da jeg havde købt min Xbox - købte det sammen med PGR og DOA3. Jeg havde set spillet i aktion, men ville gerne have det med, da Okotta ikke forlangte for meget for det :)
What is the Matrix?
FanboyFanboySkrevet 16/09-03 18:27 
Starfox Adventures
ChronoChronoSkrevet 16/09-03 18:29 
Naiera >
Øhh, de fleste kendere har nok Xenogears på deres top fem, eller måske endda tre, over RPG'er nogensinde...

Det er ihvertfald ikke på min. Cd 2 er næsten udelukkende tekst, og virker som om den er bikset sammen 10 min. før deadline. Men indtil jeg nåede til cd 2 var det måske nok på en top 5. Historien er dog helt sikkert i top, og måske endda den bedste i noget rpg jeg har spillet. (Har vi ikke diskuteret det spil før?)

Faktisk kan jeg umiddelbart ikke komme i tanke om noget spil der har skuffet mig mere. Måske Grand Theft Auto 3. Det fangede mig aldrig som de gamle udgaver til PC gjorde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 16/09-03 19:15 
Final Fantasy 8

Nå, ja, og Diablo 2.
Føj for den...!
» a winner is you «
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 16/09-03 19:37 
Maniac Mansion til NES
jeg har aldrig i mit liv spillet noget der sutter så meget.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
dchangdchangSkrevet 16/09-03 19:44 
Counterstrike...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 16/09-03 19:48, rettet 16/09-03 20:05 
Godt eksempel, uanset hvor dårligt CS var, dengang jeg spillede det, havde jeg meget svært ved at slippe det.
Heldigvis kom jeg over det:)
Spiller nu: Halo 3
dchangdchangSkrevet 16/09-03 19:51 
Samme her. Thank god for Ravenshield. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RebelheartRebelheartSkrevet 16/09-03 20:18, rettet 16/09-03 20:41 
Til GameCube:

Resident Evil
Star Wars: Rogue Leader

Til Xbox:

Hitman 2
MechAssault
StriferStriferSkrevet 16/09-03 21:17 
Til PS2:

GTA Vice City
XBL Gamertag: ZeNtiX
PapandPapandSkrevet 16/09-03 21:23 
Final Fantasy X
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
APHAPHSkrevet 16/09-03 21:23 
MartinM--> Det kan jeg godt skrive under på...VC ER en stinker:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JAAJAASkrevet 16/09-03 21:35, rettet 16/09-03 21:41 
Jeg har mange eksempler, men det seneste må være GBA udgaven af Lunar. Spillet er latterligt let .. nej .. det er så let, at et selvdødt føl kunne gennemføre det med alle hove bundet på ryggen. Historien er heller ikke noget særligt. Alligevel gennemførte jeg det for at have en Lunar titel under bæltet.

Jeg gør den slags af og til, fordi jeg som skribent ser det som nødvendigt at have stiftet mere end overfladisk bekendtskab med titler eller serier som historisk, salgsmæssigt eller på anden måde anses som vigtige.

Lunar: SSS står stadig på hylden efter 4-5 timers dødssygt spil engang for 2 år siden. Jeg sender det af og til et olmt blik. Det Samme gælder Valkyrie Profile, som jeg dog kun har spillet et par timer og derfor vil give en ordentlig chance på et eller andet tidspunkt.

Final Fantasy 8! Hvordan kunne jeg dog glemme det. To gange har jeg kæmpet mig omkring 30 timer ind i spillet, før jeg simpelthen ikke magtede mere. To gange, fordi jeg anden gang ville spille spillet på den måde, som "kendere" påstår er den eneste rigtige, og som skulle gøre spillet godt. Det viste sig at være spild af tid, og næsten lige så trivielt som at spille det med summons.

Final Fantasy X. Gud hvor jeg dog hadede at skifte karakterer ud og ind under kamp. Gud hvor jeg dog hadede ikke at have en world map før spillet praktisk talt var forbi (på hvilket tidspunkt det sidste jeg havde lyst til var at se mere til spillet, det skulle bare gøres færdigt). Gud hvor jeg dog hadede de elendige stemmer. Heldigvis havde spillet en så tilpas god historie, interface og fantastisk grafik, at det stadig var til at gennemføre, og så var klosterprøverne helt geniale.

R-Type skal også nævnes. Ikke fordi spillet er dårligt, tvært i mod, men fordi det hen mod slutningen var så forbandet svært, at den eneste grund til at jeg fik det gennemført var, at det SKULLE gøres. En dag får jeg vel også taget mig sammen til at gøre det med Delta *neglebiden*.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/09-03 21:40 
Final Fantasy X
The Getaway
Red Faction
(...)
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 22:34, rettet 16/09-03 22:34 
JAA >
Final Fantasy X. Gud hvor jeg dog hadede at skifte karakterer ud og ind under kamp. Gud hvor jeg dog hadede ikke at have en world map før spillet praktisk talt var forbi (på hvilket tidspunkt det sidste jeg havde lyst til var at se mere til spillet, det skulle bare gøres færdigt). Gud hvor jeg dog hadede de elendige stemmer. Heldigvis havde spillet en så tilpas god historie, interface og fantastisk grafik, at det stadig var til at gennemføre, og så var klosterprøverne helt geniale.

Så FFX var altså et "lortespil af rang", og en "seriøs turd"?? Skulle man ikke nævne, at det ikke var et spil man HADEDE seriøst, men at det bare var en skuffelse? Med god historie, godt interface, fantastisk grafik og geniale klosterprøver, er det så stadigvæk et lortespil af rang?

Jeg synes det er nogle lidt sjove titler der nævnes. VC, FFX, Xenogears osv. Man har lov til ikke at kunne lide et spil, men mon ikke bare man skal indrømme at spilsmagen ikke lige passer med spillets genre, når spillet man nævner nu, mere eller mindre i hvert fald, er anerkendt som fremragende så godt som over alt?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 16/09-03 22:39 
Det klart gralleste eksempel på et - efter min mening - dårligt spil, som jeg alligevel gennemførte, må være Final Fantasy VIII.

Efter at have spillet FFVII og derpå ventet et ½-1 år på FFVIII, var mine forventninger på bristepunktet, og hvad mødte mig - irriterende gameplay grænsende til det dårlige og en historie der på ingen måde indeholdt de kvaliteter, som jeg oplevede i det sublime FFVII.
元気ですか。
RJKRJKSkrevet 16/09-03 22:49 
Den her tråd er vist kørt helt af sporet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 22:50 
Lige mine ord ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 16/09-03 22:54, rettet 16/09-03 22:59 
RPG'er og racing er mine favoritgenrer (for 117'ende gang).

Jeg ved ikke, hvor du får "lortespil af rang" og "en seriøs turd" fra, men det er i hvert fald ikke noget, jeg har sagt. De dele, jeg sagde jeg hadede, dem hadede jeg seriøst. De dele, jeg sagde jeg syntes om, syntes jeg rigtigt godt om.

Tråden handler i grove træk om at tvinge sig selv til at spille igennem et spil. Det var for mit vedkommende tilfældet i gennem store dele af FFX.

Mere svar end det burde ikke være nødvendigt.
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 22:58 
Læs Okottas indlæg. Han snakker om "lortespil af rang" og "seriøse turds". Emnet hedder "Lortespil du alligevel spillede". Du fik ikke sagt at FFX ikke var på din all time top crap 5.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
77 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig