X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp ps2 online


Svar
HNHNSkrevet 16/09-03 13:25 
Jeg har problemer med at komme online med min ps2, kan det værer p.g.a jeg har chip i?
olmeolmeSkrevet 16/09-03 13:29 
Iflg. andre brugere skulle det kunne lade sig gøre med en chip i. Ellers vil jeg foreslå dk.playstation.com eller www.brookfresh.co.uk, hvor du skulle kunne finde hjælp.
HNHNSkrevet 16/09-03 14:50 
Når man laver den test og den kommer til den sidste gule lampe sker der ikke mere?

Der står Authenticating DNAS data har i et bud hvad der kan være galt?
SquareSquareSkrevet 16/09-03 14:56, rettet 16/09-03 14:57 
Ja, det er fordi du har chip i din maskine. DNAS tjekker for chips og andre ulovligheder. Jeg har dog aldrig hørt om et tilfælde før hvor det rent faktisk har virket. Hvis du starter maskinen uden at have chippen tændt, burde burde der dog ikke være nogen problemer.

Ellers så tjek www.brookfresh.co.uk De kan i hvert fald hjælpe dig.
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 14:57, rettet 16/09-03 14:58 
Og hvis man ikke kan slukke for chippen?

Jeg har i øvrigt kigget på siden, og den hjælper sq ikk' særligt meget... Siden er i øvrigt noget lort. Hvorfor SKAL man have et mega-lamt vindue med siden smækket i hovedet?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
juventus champjuventus champSkrevet 16/09-03 16:28 
Har du åbnet din mac adresse?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SquareSquareSkrevet 16/09-03 17:56, rettet 17/09-03 14:05 
Naiera, det behøver du da heller ikke. Det er kun når man surfer på siden med sin ps2 man skal gå ind ad ps2 vejen.

Hvis man ikke kan slukke for chippen har man så nok et problem. Jeg har dog hørt om mange der har kunne gå online uden at have deres chip slukket.
It's only a state of mind.
juventus champjuventus champSkrevet 17/09-03 06:19, rettet 17/09-03 06:19 
Jeg skulle åbne min mac adresse,bang så var den igang.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SquareSquareSkrevet 17/09-03 14:07 
Skal lige siges jeg talte med fyren der ejer Brookfresh.co.uk og fik ham til at fjerne den side med de to indgange. Hvis i har problemer med at komme online, og ikke har noget imod at skrive på engelsk, vil jeg råde jer til at spørge brugerne på Brookfresh forummet. De hjælper altid, og er meget hurtige.
It's only a state of mind.
HNHNSkrevet 17/09-03 15:55 
Jeg fandt ud af det var fordi esenet som jeg har kun vil acceptere at man tilslutter to enheder og jeg har i forvejen min com og min bærbar tilsluttet.

Så det er mega øv, hvad skal man så undvære???
KTCKTCSkrevet 17/09-03 16:12 
Du kan lave internetdeling i computeren.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig