X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med Secret of Mana


Svar
StarmanStarmanSkrevet 15/09-03 19:28 
Er der nogen der har haft problemer med at spille secret of mana (US) med en fire konverter?

Når jeg starter den op med Mana is US slot og et pal spil i EU slot, skriver den at dette spil ikke er lavet til din Snes/SFC

Nogle ideer hvad problemet er?
RJKRJKSkrevet 15/09-03 19:30 
Jep. Efterhånden som den slags convertere kom ud, begyndte man at ændre spillene, så de ikke kunne køre med dem. Så lavede de nye convertere, ændrede spillene igen osv. osv.

Så vidt jeg husker plejer man at bruge Seiken Densetsu 3 til at checke hvor ny ens converter er, da det er noget af det sidste JAP-spil (som er værd at spille). Jeg havde fx to, hvoraf den ene kunne og den anden ikke.

Kan selvfølgelig også være andre ting, men...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StarmanStarmanSkrevet 15/09-03 20:07 
Det lyder fornuftigt.
StarmanStarmanSkrevet 15/09-03 20:24 
Hvis man konvertere maskinen burde den kunne spilles ikke?
NaieraNaieraSkrevet 15/09-03 20:53 
Jo, hvis du "konverterer" (modificerer) maskinen kan det godt spilles.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StarmanStarmanSkrevet 19/09-03 14:44 
Det har vist sig at selv en moddet maskine heller ikke kan køre den, maskinen er moddet ved at ben 4 på lock out chippen er løftet, kan man gøre andet der får den til at virke?
RJKRJKSkrevet 19/09-03 14:57 
Du skal formentligt have switches til både sprog og frekvens, før den accepterer det. Sådan er andre titler i hvert fald.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StarmanStarmanSkrevet 21/09-03 14:27 
ok har du et link til hvordan man gør det?
RJKRJKSkrevet 21/09-03 15:09 
Det er bare GamesX, som sædvanligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig