X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har lige spillet F-Zero og Rogue Strike


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 19:18 
Jeg har lige spillet lidt F-Zero og Rogue Strike på den nye Gamecube demo disc.

Tror nok at jeg skal ha' en Gamecube til November :-)

Det irriterer mig lidt, for jeg vil ikke ha' 3 konsoller stående..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SaturinoXSaturinoXSkrevet 15/09-03 19:20 
jeg har flere konsol'er stående..godt nok nogle lidt ældre..men de kan altid samle støv for mig... :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-03 19:21 
Kan du fortælle lidt om Rebel Strike? Var der on-foot sekvenser med på demoen og i så fald, var gameplay'et godt?
(...)
tastasSkrevet 15/09-03 19:29 
Det må næsten have været godt hvis de 2 spil overbevise ham til at købe en GC ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 19:33, rettet 15/09-03 19:34 
Der var on-foot + dogfight i X-Wing mod Tie Fighters, samt en sekvens hvor man styrede en kanon på jorden, og skulle skyde transport fly, som landsatte AT-ST walkers. Sidstnævnte sekvens, var lidt hurtigt overstået.

Gameplayet var godt, men først kunne jeg ikke finde ud af kontrollen, og trykkede på de forkerte knapper; Da jeg fandt ud af hvordan jeg styrede, så var det ret fedt.

Styringen af X-Wingen er stadig en smule twitchy, og det var lidt svært at ramme rigtigt - samme problem havde Rogue Leader osse, og det kunne jeg snildt spille og gennemføre; Jeg tror det er fordi jeg ikke har spillet Rogue Leader i lang tid, at jeg fandt styringen twitchy i Rogue Strike - er sikker på at det nok skal være lækkert at spille, når spillet udkommer.

EDIT : Styringen i F-Zero var endnu bedre; Den var lækker og ret præcis. Jeg forventer store ting af det spil. Det virker som et rigtigt arkade spil. Og grafikken og hastigheden i det spil - for fanden da !
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 15/09-03 20:48 
F-Zero er et enormt godt racerspil, men jeg må indrømme at det ikke ligefrem slog jorden væk under fødderne på mig. Jeg havde nok håbet på at det ville skille sig lidt mere ud fra de racere man er vandt til i forvejen. Banerne er temmelig kedelige, og hvor meget hjælper det er man kører sindssygt hurtigt, når banerne alligevel er designet til at passe til den hastighed. Dvs. der er meget få steder hvor man virkelig mærker presset fra den høje hastighed (som på f.eks. banen med alle 90º svingene, både vandret og lodret, den var ret fed).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/09-03 21:33 
Elsker også fartfornæmmelsen i F-Zero. Grafikken kører genialt, og styringen er perfekt.
Glæder mig til at prøve spillet med mit nykøbte RGB-kabel, i forhold til da jeg så det med det traditionelle kabel.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 22:43 
Hehe ja! kan du huske den der bane hvor man kører uden på et rør? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 26/09-03 19:37 
Okotta >
Jeg har lige spillet lidt F-Zero og Rogue Strike på den nye Gamecube demo disc.

Hvor fik du fat i den demo disc henne?

Det kunne være meget rart have en demo disc, så jeg kunne teste min nye Cube :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 26/09-03 20:39 
Jeg spillede demodisc'en i Bog & Idé, på deres demostander.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 26/09-03 20:48, rettet 26/09-03 20:48 
Ok

Kunne ellers have været godt, hvis man kunne få fat i den, lige som demo disc'en til XBox.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-03 22:19 
Prøvede også den demo disc idag da jeg var i EB. Men jeg prøvede ikke PN03 og Vievtiful joe der også var spilbare:(

Rebel Strike - Som jeg havde ventet! Prøvet kun at styre luke på fødderne i Hoth kampen. Han kunne hoppe ekstremt højt, og kameraet sad underligt nede på jorden, og den auto aim der er til at nakke stromtroppers er jeg heller ikke så vildt med, men OMG..... Syg grafik... Seriøst, grafikken er så tro mod de gamle film som det overhovdet kan være!!

F-Zero - Sygt hurtigt.. Det har udviklet sig siden F-Zero X... Men mit indtryk af de andre racere var at de kørte meget ensformigt.... Jeg havde håbet lidt at der var plads til lidt naughty driving ved at banke ind i hinanden som i SNES versionen, men det kan også bare være mig. Det gik hurtigt og kørte utroligt fyldende.... Det er så pænt at se på at man ønsker at den dumme hud(speedmeter, health etc) bare skulle væk, så man bare kunne få ren eyecandy:)
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 26/09-03 23:03, rettet 26/09-03 23:23 
Så prøv F-Zero på Expert. Du kan udføre en spin attack og side attack i spillet, og på expert benytter modstanderne sig af det. Ud over det, kører de som død og helvede.

Så er der vist naughty driving nok til dig ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Le RoofLe RoofSkrevet 26/09-03 23:24, rettet 26/09-03 23:29 
tsk tsk...Expert er for vatnisser ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 00:10 
Er vi ude i noget rivalisering her? ;)

Anskaffer mig selv begge spil så snart de lander i Danmark.
AndyAndySkrevet 28/09-03 09:29 
Til jer der har prøvet eller har F-Zero GX, er det bare mig der er dårlig eller er det pisse SVÆRT på Novice!?!?!

EDIT: Jeg har jo ikke haft det i så lang tid;O)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/09-03 11:59, rettet 28/09-03 11:59 
Det er vist bare spillet der er pissesvært. Netop denne høje sværhedsgrad er noget der har været til diskussion på flere spilsites, ja, der er endda nogle anmeldelere der har slået flere point af "overall" karakteren fordi spillet er så knusende svært og utilgivende.

Edit: Det skal lige siges, at jeg ikke selv har prøvet det endnu.
(...)
AndyAndySkrevet 28/09-03 12:07 
ok
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
tastasSkrevet 28/09-03 12:14, rettet 28/09-03 12:31 
Det havde jeg også læst på flere sites, og jeg blev faktisk lidt skuffet da jeg fik spillet, for jeg syntes ikke de 2 første sværhedsgrader er så urimlig hårde, eller svære, som mange anmelder gør dem til. Jeg blev egentlig lidt skuffet over det.

Diamond cuppen er ret svær, men det skyldes også mere bane designet.
Expert er også go' tough, men det skulle den jo også gerne være!
Story moden virker også lidt unfair ind i mellem, men ok, bare man prøver nok, lykkes det jo ind i mellem Ô_ô

Hvis jeg forstår Le Roof's indlæg rigtig, er der ligefrem mulighed for at unlocke en extra sværhedsgrad.
Hvis det er rigtig tror jeg sku' på at spillet bliver sindsygt ;)

Men bare game løs, når du først begynder at lære banerne at kende godt, stryger du igennem Novice og Standard.
Jeg syntes faktisk det er vigtigere i F-Zero at lære baner godt at kende, end at have "lightning reflexes" som de skriver mange steder.

Klø på, det er fedt ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AndyAndySkrevet 28/09-03 14:21, rettet 28/09-03 14:29 
WHAT!?! kan du virkelig klare dig på Novice og Standard jeg kan ikke en gang klare mig på Novice.....jeg er sikkert også bare RIgTIIIGG dårlig til det, MEN der er sq stadigvæk sjovt!;O)

P.S. Jeg kommer altid på 1 pladsen i de to første baner i Ruby cup på novice også kommer jeg på 30 pladsen i ALLE DE andre Ruby Cup baner har du nogle gode råd?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RonaldoRonaldoSkrevet 28/09-03 15:25 
Hvis man gennemfører de tre første cups på expert, så unlocker man mastermode sværhedsgraden. Som selvfølgelig er endnu sværere og ofte kan give tåre i øjnene. Hvis man gennemføre alle fire cups på master, så unlocker man AX cup, hvilket jeg ikke har formået at præstere endnu.

Story Mode på Very Hard er dog det som ligger folk ned til tælling.

Jeg synts dog at spillets sværhedsgrad er ginial, der er efterhånden kun meget få genre tilbage der ikke kan gennemføres af børn på syv år. F-Zero tar' nok over 100's gameplay for at unlocke alt, men hver gang du sidder med den samme udfordring, og du efter en time galskab klarer den, så flyver man op af stolen af glæde. Det synts jeg kun jeg gjorde da jeg var knægt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig