X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tsk tsk Gamereactor..


Svar
ComradeComradeSkrevet 15/09-03 18:25 
Sad lige og læste den nyeste udgave af GR bladet, og deri skriver de at deres skribent Jakob Møller vandt konkurrencen, om at komme en tur til Paris med N-Gage.

Ifølge bladet Gamers 2 Gamers passer dette ikke helt. For ifølge dem var det deres tidligere praktikant, som løb af med sejren. Da han dog ikke var over 18, fik Jakob Møller fra GR præmien, men et par dage senere får G2G praktikanten af vide, at han kommer med alligevel.

Jeg kan kun sige tsk tsk Gamereactor. Ikke lyve :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 15/09-03 19:11, rettet 16/09-03 07:38 
Anders vandt. Nokia fik vist bare medlidenhed med GR og sendte deres militærbukseklovn med til Paris.

Der er to forskellige sider til den historie. GR holder sig så bare til den knap-så-sande version.
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 15/09-03 19:52 
Nåeh ja, men praktikanten vandt jo selve konkurrencen, altså i Tony Hawk.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 15/09-03 20:00 
Yub. Totally.
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/09-03 21:27 
Det var Anders Tai, right?
Per SPer SSkrevet 15/09-03 21:45, rettet 15/09-03 21:46 
Anders vandt 100%, der var ikke noget med at Nokia fik medlidenhed. Han vandt! Faktisk sad han på mindst 5 topplaceringer på hi-score listen til præsentationen.

Først fik Anders 2. præmien, og 1. præmien gik til GR fordi Anders var under 18. Eller sagt på en anden måde, taberen vandt.

Men da det åbentlyst var uretfærdigt fik Anders rejsen til Paris et par dage efter alligevel. Og han beholdte sin 2. præmie (en N-Gage).

- dog skal det tilføjes at GR stadigvæk får lov til at komme med til Paris, da de beholder rejsen som præmie.

GR var flinke nok til at skrive det korrekt på deres hjemmeside, mens det står en smule omskrevet i deres spilmagasin.

Nu bliver det spændende at se hvordan de klarer sig under fremmede himmelstrøg.

- og jo! Det var Anders Tai.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ComradeComradeSkrevet 15/09-03 21:49 
Per S, hvad er dit indtryk af N-Gagen, hvis du da har haft den mellem hænderne?
den grafiske præstatation og hvor god den er at holde ved kunne være dejligt at vide :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Per SPer SSkrevet 15/09-03 21:51 
At den er en fin løsning for dem mangler en dims der kan det hele. Som decideret spilkonsol er jeg ikke så imponeret - endnu.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JimPPJimPPSkrevet 15/09-03 21:59, rettet 15/09-03 22:02 
Efter at have været på en mands hånd, med Super Monkey Ball, SonicN og Virtua Tennis (til de to sidste er anmeldelserne på vej) er jeg ikke helt overbevist, som telefon er den helt sikkert unik, på mange måder.

Men som spille konsol er jeg langt fra overbevist. Der er et bestemt spørgsmål der heletiden bryder min koncentration - ganske simpelt "Hvorfor?".
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-03 06:43 
Jeg er ikke imponeret over dyret. Næsten alle spil er remakes, hvilket selvfølgelig ikke behøver at være dårligt, men godt er det sgu ikke. Det værste er godt nok at mikrofon og højtaler sidder på siden. Man ser total dum ud når man taler i den. Hallo? Kan du sige Mickey Mouse-øre?
KTCKTCSkrevet 16/09-03 11:33 
Man kunne da kun forvente, at Nokia's første seriøse forsøg på at lave en konsol ville mislykkedes. De laver telefoner, og Nintendo har årtiers erfaring med de håndholdte, så hvorfor skulle Nokia kunne true dem i første forsøg?

Nej, hvis man vil have en telefon med fornuftige spil, så skal man nok frem med lim, mobilos og GBA...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 16/09-03 11:36 
Eller blot vente på den fusion af en GBA og en mobil som Nitendo them selves ifølge flere rygter er på vej med.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KTCKTCSkrevet 16/09-03 11:48 
Tja, hvorfor ikke. Nu har de jo lavet printere, kameraer, kortlæsere og alt muligt andet skrammel til Gameboys, så hvorfor ikke bare udgive en lille udvidelse?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 16/09-03 11:51 
*Venter stadig på lommelygte/lighter-combo mod'en til sin SP*
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 16/09-03 11:56, rettet 16/09-03 11:59 
MIKA-L >
Eller blot vente på den fusion af en GBA og en mobil som Nitendo them selves ifølge flere rygter er på vej med.

Tilbehøret til at give GBA'en billedtelefon muligheder kommer til december i Japan.

Fra Gamefront:

12.09.03 - Die Tageszeitung Nihon Keizai Shimbun kündigt ein Zubehör von Digital Act an, mit dem der Game Boy Advance zu einem Bildtelefon wird. Der Zusatz nennt sich Campo Advance, besteht aus einer CCD (Charge Couplet Device) Kamera, Earphone und Mikrofon.

Der Campo Advance nutzt das analoge Telefonnetz und soll an keinen Provider gebunden sein. Er wurde offiziell von Nintendo lizensiert.
Die Auslieferung ist für Dezember 2003 in Japan geplant. Preis: Yen 13.000 (Euro 99 / USD 111).

Billede under linket (scroll ned til selve artiklen)

Link...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig