X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mit yndlings Treasure-spil?


Svar
SumezSumezSkrevet 15/09-03 03:28 
For example, in getting through the mini-levels, which are populated with these creatures called Bonitas that are nothing more than small women with abnormally large breasts, you will have to stretch certain parts of environments to toss you over to other areas, as Linda can't jump

Hvorfor er der aldrig nogen, der har fortalt mig om dette spil? ;)
Her tror man at man har formået at opsøge alle interessante Treasurespil, og så støder man på sådan en perle :P
Forresten, nogen der har prøvet Sin & Punishment? :)

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 15/09-03 08:10 
Det er såmænd bare Freak Out i PAL. Det er stadigvæk ret nemt at finde for ca. 200.- eller mindre.

Der er mere kød på Sin & Punishment. Et fabelagtigt flot, og godt, actionspil. Jap only.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-03 23:52 
Stereo Studie har Freak Out til 200,-

Men det er en anden æske end den version jeg købte for lang tid siden. Nogen der ved hvorfor æsken blev ændret?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SquareSquareSkrevet 16/09-03 00:03 
Jeg købte det også i Stereo Studio for ca. et år siden, men nu har de fået andre æsker. Gad vide hvorfor...

Spillet er dog ganske udmærket, og man kan nemt blive lidt afhængig.
It's only a state of mind.
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-03 00:30 
Jeg er af en anden mening. Normalt er jeg helt vild med Treasures spil, men Freak Out sagde mig intet. Det føles lille og begrænset.

Samtidig blev anmeldelsen af spillet i Edge, en af Edges dårligste nogensinde. Efter min mening.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 16/09-03 00:37 
Jeg kan heller ikke se kvaliteten i Freak Out og det er åbenlyst milevidt fra Treasures bedste.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SquareSquareSkrevet 16/09-03 14:58 
Jeg synes det er skægt nok, men da jeg aldrig har prøvet andre treasure spil, ved jeg ikke om de er bedre.
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 16/09-03 15:02 
Så er der vist meget du er gået glip af :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/09-03 21:41 
Nogen der har et link til et billede af det nye cover?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Zzap!Zzap!Skrevet 16/09-03 21:55 
Det føles som et større spil, der er blevet kogt ned til et lille.
Der er dog nogen absolut umisselige og geniale scener i det, f.eks den med mr. Potato Head dukken, der løber forvildet rundt og skriger "oh my eyes, my beautifull eyes!", efter at man har slamdunket ham med ens egen krop så han taber alle "kropsdelene". :D
Musikken og stemmerne er også med få undtagelser, langt over gennemsnittet.
Born to kill space
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/01-04 00:24 
Syntes Treasure fans skulle kigge på Astroboy til GBA, har hørt at det skulle være rigtig godt, det har det gode gamle Treasure look/feel. Jeg ved dog ikke hvor meget du har haft fingerne nede i kage dåsen (nogle her der gider at checke det ud?).

Astroboy Jpn
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
dRxLdRxLSkrevet 24/01-04 19:20 
Hvorfor er Astroboy på hitmakers hjemmeside? I edge nr 129 (det orange med sega logoet på forsiden) har de det ellers listet som et kommende treasure spil?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 24/01-04 19:32 
Er Treasure ikke startet med at udvikle for andre igen?
Mener bla.a. at de er igang med at lave Gradius 5 til PS2.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/01-04 20:24 
De må have været involveret med et eller andet siden der bliver reklameret med spillet på deres hjemmeside.

Off. Treasure side
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/01-04 16:08 
Det er GBA udgaven.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig