X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Eftertanker


Svar
RJKRJKSkrevet 15/09-03 00:11, rettet 15/09-03 00:14 
Jeg vil lige opsummere et par af mine tanker omkring konsoltræffet og gerne høre andres - hvis det kan holdes rimeligt konstruktivt :)

Først og fremmest tak til alle deltagere for "indsatsen" og en generelt god stemning. Heldigvis var vi denne gang forskånet for de større problemer og alt forløb relativt planmæssigt.

Som tidligere må jeg igen beklage, at vi nok... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 15/09-03 00:11, rettet 15/09-03 00:14 
Jeg vil lige opsummere et par af mine tanker omkring konsoltræffet og gerne høre andres - hvis det kan holdes rimeligt konstruktivt :)

Først og fremmest tak til alle deltagere for "indsatsen" og en generelt god stemning. Heldigvis var vi denne gang forskånet for de større problemer og alt forløb relativt planmæssigt.

Som tidligere må jeg igen beklage, at vi nok er for ringe til at tage imod de "nye" folk. Folk dropper ind på forskellige tidspunkter og sidder tit optaget af det ene eller det andet, så det kan være svært at sikre sig, at man kommer ordentligt i kontakt med alle. Man skal nok til sit træf nummer to, før man for alvor får snakket ordentligt med folk osv. Hvis nogen har idéer til at løse dette problem (hvis det er et problem), så er de velkomne. Store navneskilte virker dog som overkill ;)

Det kunne nok være godt hvis man fik afvekslet udvalget af spillede spil lidt mere - og jeg er selv en af de største syndere, ja... - og også gerne fik spillet lidt mere på tværs af "grupper". Men der skal selvfølgelig også være tid til at fordybe sig i en PES2 konkurrence. Stor kudos til dem, der fik sørget for, at vi fik samlet *mange* til Bomberman. Den slags er lækkert.

Vi betalte det aftalte "overskud" på kr. 560,- til sjællændernes fællestur, der dermed blev ca. kr. 100,- billigere per deltager. En mulighed kunne være at denne transportudligning skulle ske uanset om man er på fællesholdet og evt. også dække folk andre steder fra. Fynboerne har også en pæn tur. Hvis nogen synes det burde foregå anderledes end nu og har forslag hertil, er de velkomne. Det blev også foreslået, at pengene istedet skulle bruges til en gang fællesspisning (dog ikke rigtig muligt uden køkkenforhold).

Endelig kunne jeg godt tænke mig lidt respons på antallet af deltagere til disse konsoltræf. Denne gang var vi 30 mand, hvilket passede fint nok til lokalerne. Vi kunne dog let have været mange flere, da vi dels standsede alle former for reklame aht. antallet og dels fik afbud fra næsten 15 mand, primært pga. sygdom. I hvert fald i Jylland har vi mulighed for meget større lokaler, så spørgsmålet er, hvor folk synes det optimale antal deltagere ligger. Er det allerede stort nok til folk nu, eller ville fx 50 eller 75 deltagere være bedre? Eller bare fint nok?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 15/09-03 00:15 
Personligt synes jeg at træffet skal holdes på en grænse på 30 tilmeldte. Flere giver for megen spredning, og man får ikke snakket med alle. Jeg synes også klart det giver den bedste stemning.

Hvis der er folk nok til at man kunne have mange flere deltagere synes jeg dog at vi må overveje det, men som det har set ud indtil nu ender vi vel altid højst på en tredive sovende deltagere (Ved ikke med dette træf, da latterlig sygdom forhindrede mig i at tæve Bateman, RJK og Major P i PES 2)
RJKRJKSkrevet 15/09-03 00:23 
Cronoss >
Hvis der er folk nok til at man kunne have mange flere deltagere

Det er der så, som sagt ;) Som det så ud i hvert fald.

sygdom forhindrede mig i at tæve Bateman, RJK og Major P i PES 2)

In your dreams... (bortset fra sidstnævnte... ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 01:25 
Er det egentlig et krav at alle deltagere stiller op med en konsol? For hvis jeg skal gå til jylland med en 4 kg Xbox på ryggen... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/09-03 01:45 
RJK >
Det blev også foreslået, at pengene istedet skulle bruges til en gang fællesspisning (dog ikke rigtig muligt uden køkkenforhold).

Kunne faktisk være hyggeligt med noget fællesmadlavning. Men jeg synes stadig, der burde gå lidt til transporten. Især når træffet skal holdes under jyske transportforhold! (= taxa) ;)

Endelig kunne jeg godt tænke mig lidt respons på antallet af deltagere til disse konsoltræf. Denne gang var vi 30 mand, hvilket passede fint nok til lokalerne.

Jeg kan godt forstå at det er rarere at have en mindre flok, men jeg tror faktisk sagtens vi kan blive en del flere uden det går udover oplevelsen. Som det er nu, sidder vi alligevel i grupper, og folk er meget gode til at afveksle grupperne hele tiden, så man alligevel får snakket med de fleste.
Til gengæld mener jeg ikke vi kan være flere i lokalerne i Jylland. Det er i forvejen meget svært at finde sovepladser, samt stort set umuligt at komme frem pga. lokalets smalle størrelse.
Når vi afholder det på KUA har vi jo rent faktisk et indtil videre ubrugt lokale samt et selvstændigt soverum, hvilket giver en del mulighed for udviddelse.

Konsolkongen >
Er det egentlig et krav at alle deltagere stiller op med en konsol?

Nej, selvfølgelig ikke. Som før gennemdiskuteret, har vi et meget åbent miljø, baseret på tillid til hinanden samt at folk tager det med som de kan og selv ønsker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/09-03 02:01, rettet 15/09-03 02:04 
Her er mine egne tanker mht. træffet:
Som altid var det meget præget af at alle folk mener at de har ret til at høre deres eget spil højere end andre, hvorimod alle andre har skruet for højt op, og jeg er bestemt ikke bedre selv.
Jeg vil dog alligevel mene at Castlevanias smukke melodier og især musikspil (da det er en vigtig del af gameplayet, navntlig Gitaroo Man) fortjener væsentlig højere prioritet end motorlyde og et eller andet forskruet "soundtrack" til en underlig udgave af Tetris. Personligt har jeg dog ikke noget videre problem med al denne spilstøj som visse andre tydeligvis har (selvom de er mindst ligeså store syndere *host* ;)), og kan også sagtens sove til det, men jeg synes til gengæld at folk burde vise lidt mere respekt mht. næsten konstante, belastende og meget højlydte råb, der af en eller anden grund opstår helt ekstrem grad ved fodboldspil.

Så med det skidte gemt af vejen, vil jeg konstatere at det igen var et rigtig fedt træf, der bestemt kan overbevise mig om at det er besværet værd at drage helt fra Lyngby til København for P:R 3.3. Det er rart at se at Gitaroo Man har fået så meget fat i folk, selvom Rune har ret i at spiludvalget bør varieres lidt. Desværre er de mest interessante spil jeg har single player (jeg fik heller aldrig spillet Rockman X3..)
Bomberman spillet var en succes, og jeg havde betydeligt mere skæg med det end til sidste træf, men kunne sagtens have brugt et team spil til, det var ret skægt. Det er faktisk også meget fedt bare at se på.
Jeg havde også set frem til at tæve dRxL i Samba de Amigo, og RJK i Typing of the Dead, men dem havde de "glemt". ;) Til gengæld fik jeg prøvet en masse andet fedt.

Det er svært at påpege egentlige højdepunkter. Til de andre træf har jeg altid stået tilbage med en kæmpe liste over spil der SKAL skaffes, det gjorde jeg overhovedet ikke denne gang. Måske fordi jeg efterhånden har skaffet dem? Eller også fordi StrideR ikke var med :) Træffet har hovedsagelig været enkelte små oplevelser, som 2-player Beatmania, hvilket er lidt sjovere end den ene turntable controller jeg har stående til at samle støv på min reol, samt 4-player Gitaroo Man, hvor RJK og jeg fik ydmyget Fizban og Svovlmunk (eller i hvert fald Fizban, jeg ved godt hvem der er bedre end mig >.<). Jeg bryder mig normalt ikke om 4 player, men når man står så lige, er det god underholdning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 15/09-03 12:36 
Sumez >
...belastende og meget højlydte råb, der af en eller anden grund opstår helt ekstrem grad ved fodboldspil...

Bateman og MajorP ;D
KTCKTCSkrevet 15/09-03 12:55 
Sumez >
Til gengæld mener jeg ikke vi kan være flere i lokalerne i Jylland. Det er i forvejen meget svært at finde sovepladser, samt stort set umuligt at komme frem pga. lokalets smalle størrelse.
Nu kunne det jo være at der var tale om andre lokaler, som normalt bruges til vores nettræf. Eller hvad, Rune?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 13:27 
Jep, det var jo også det jeg skrev ;) I Lunden ville vi ingen pladsproblemer have. Vi havde forlængst sat max 35 deltagere i klubhuset. Som jeg også antydede :)

Jeg vil lige sige mht. lydstyrke, at én ting er lydniveauet på spillet og en anden ting lydniveauet fra spillerne. Sidstnævnte synes jeg ikke vi skal gøre noget ved. Det andet må man godt have lidt selvjustits med. Når det er sagt, så synes jeg ikke det var slemt til træffet. Kun lige når der kom en utålelig cutscene med japansk tale i Chi No Rondo - som Sumez siger må alle jo kunne tåle den lækre musik ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 15/09-03 15:10 
Stor kudos til dem, der fik sørget for, at vi fik samlet *mange* til Bomberman. Den slags er lækkert.

Det vil jeg så tage den fulde ære for. Jeg magter som det er nogle bekendt ikke selv at spille bomberman (og deltog af den grund heller ikke), men jeg kan jo godt li' at sætte ting i gang, og synes måske at træffet var alt for præget af at folk sad med hver deres lille konsol og/eller i små grupper.
Specielt var P:R 3.2 et ærgerligt træf hvis man ingen interesse har i et spil som PES :(

Kort sagt bliver det ikke mig der arrangerer noget i København næste gang, og jeg regner heller ikke med at dukke op hvis andre får noget stablet på benene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MajorPMajorPSkrevet 15/09-03 15:15 
Rune og Wagner. I ved jo, at jeg er konge til PES 2 - bar bare ude af træning :/

Men dRxL, jeg forstår dig. Jeg vil da også kede mig hvis andre hele tiden spillede mit hadespil. Måske skulle der næste gang også tages hensyn til den slags - eller hvad ved jeg!?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
quadquadSkrevet 15/09-03 15:25 
Altså hvis man spørger mig så er jeg med på at spille hvad-som-helst. Bare for at være sammen med så mange som muligt og spille så meget som muligt. Umiddelbart synes jeg det var trist at Drxlax ikke blev spillet, men jeg er så dårlig til at tage initiativ til at spørge..:!
RJKRJKSkrevet 15/09-03 15:30 
Der var ingen der havde det i en "nyere" udgave og ingen cd-brænder. Derfor. Det var ellers planlagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 15/09-03 15:41 
Ahh derfor :)
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-03 15:42 
Er heller ikke særligt god til at tage initiativ til at spørge, men jeg er somregel med på det meste hvis jeg bliver spurgt:)

Jeg synes det var både morsomt og hyggeligt at spille Super Mario 3 sammen med OuroborosSlayer, desværre blev spillet "ligesom glemt" da Pizzaerne meldte sig:( Blev spillet egenligt gennemført?

Jeg fik også endeligt taget mig sammen til at prøve danseplatformen, hvilket både va frustreden (når man spillede mod sumez;)), men morsomt på ens egent niveau og det gik også lidt bedre mod KTC, selvom jeg gang på gang tabte:D

MajorP og Bateman's pillen ved PES2 kommentatorenes sprog var også yderst morsomt at høre på:))

Jeg synes også at folk var gode til at skrue ned, hvor folk var ved at gå til ro, men jeg sov i hvertfald godt selvom der var en del kampgejst fra PES2 spillerne. Stolen jeg faldt i søvn i, var dog knap så comfortable. Men anden aften nuppede jeg mig en sofa inde i projectorrummet, dejlig og blød:)

Det eneste triste, var at Halo over Lan ikke blev nogen vidre succes. Spillet gik mere eller mindre i kage, men det var da hyggeligt at få spillet et par baner i gennem på legendary i CO-OP med Bateman:)
Nåde også at gennemføre the Maw alene på Legendary og se den lidt anerledes filmsekvens.
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 15/09-03 16:05 
Skal også lige nævnes, at Bateman og jeg fandt det ekstremt sjovt, at skrue op for lyden når Gregorio III' skrig kom - alt dette kun for at se KTC's krampetrækninger.

Små hjerner, små fornøjelser... Men damn... ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
BatemanBatemanSkrevet 15/09-03 16:09 
Gregorio d. III er nok den mest seje person i mands minde.

Vi taler om et skrig der fik DRXL til at gå bananas og Playkid skreg med på de høje tangenter. Damn det var konsoltræf når det er bedst!!!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 15/09-03 16:24 
PS2 playkid >
Jeg synes det var både morsomt og hyggeligt at spille Super Mario 3 sammen med OuroborosSlayer, desværre blev spillet "ligesom glemt" da Pizzaerne meldte sig:( Blev spillet egenligt gennemført?

Det blev det vist ikke. Ærgeligt at det blev "glemt". Vi manglede jo kun 1½ verden...


Jeg synes, at det var en positiv oplevelse, at være til træf for første gang. Specielt 10-player Bomberman var et af højdepunkterne :)

Desuden blev jeg introduceret til en del spil, jeg enten kendte lidt eller intet til, hvoraf jeg helt sikkert vil se nærmere på nogle stykker :) - specielt Sumez' 「悪魔城ドラキュラX:血の輪廻」 er et spil, jeg godt kunne tænke mig at se nærmere på engang.

Jeg kunne egentlig også have tænkt mig at prøve drxlax, men det må jo bare blive en anden gang...

Alt i alt synes jeg, at det var et rigtig godt træf
元気ですか。
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:30, rettet 16/09-03 19:21 
Jeg husker godt de meget syge lyde, og især også fra Gitaroo Man, hvor man gang på gang kunne høre en sindssyg latter (så kom dog igennem den bane!)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 15/09-03 16:35 
Den blev bare spillet igennem mange gange efter vi var i gennem, kun til ære for dig KTC :)
BatemanBatemanSkrevet 15/09-03 16:42, rettet 15/09-03 18:57 
Vi kom igennem den Kl. 4 om morgenen.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SumezSumezSkrevet 15/09-03 16:50 
OuroborosSlayer >
specielt Sumez' 「悪魔城ドラキュラX:血の輪廻」 er et spil, jeg godt kunne tænke mig at se nærmere på engang.

Nemlig :)
Efterfølgeren, 悪魔城ドラキュラX:月下の夜想曲 er bestemt også opmærksomheden værd ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/09-03 22:27, rettet 25/09-03 22:27 
Desværre deltog jeg ikke denne gang, men jeg føler der er meget blandede meninger overfor det seneste træf. Var der slet ingen vilde shootere tilstede (2d, semi-3d, 3d...)??? Havde folk intet spændende at vise frem (f.eks. samler-ting)? No offence - men det eneste, der bliver nævnt er de sædvanlige titler så som Bomberman, Gitaroo Man, Typing of the Dead, PES2 osv. og de typiske problemer med bl.a. høj lyd. Håber ingen forlod træffet uden en gang hardcore multi-Gigawing 2-party, eller måske bør jeg bare lukke og se at få kigget nogle billeder igennem... >;)

Ærgerligt at i ikke oplevede nogle katastrofer! Der var ellers en del at snakke om efter den sidste tur til jütland (hvem sagde projektornedbrud?).

Umiddelbart bliver man lidt ærgerlig over ikke at have deltaget denne gang, men på den anden side er det et fåtal af jer, som lyder entusiastiske oven på det seneste træf.

Det er f.eks. rystende at høre, at dRxL ikke engang har lyst til at deltage til næste træf, selvom der skulle blive stablet noget på benene i KBH. Hvor er den gode stemning fra tidligere pludselig blevet af? Her tænker jeg specielt på KT#2, KT#4 og KT#5 (jeg deltog ikke til KT#3). P:R 3.1 kunne have været bedre, men var stadig en udmærket oplevelse for mit vedkommende.

Men immervæk var Jyllandsturen til KT#5 - trods uheldene - min hidtil største træfoplevelse, fordi det var rigtig hyggeligt pga. den gode stemning - også under konkurrencerne. Den længere togtur sørgede da også for en god opvarmning.

Jeg håber P:R 3.3 bliver en realitet og møder positiv opbakning trods dRxLs udmelding...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
KTCKTCSkrevet 25/09-03 22:38 
Ja, tag lige at få set de billeder, for de siger ret meget.

Jeg synes træffet var kanon godt, og fik da også både set og prøvet en masse nye ting. Eye Toy, Metal Gear 1 på MSX, moddede noget Xbox-værk, mødte nye mennesker, tæskede folk i 10-player Bomberman ;) og meget mere. Faktisk blev træffet udnyttet så godt, at jeg ikke så meget som lukkede et øje til hele træffet!

Dog kunne der godt have været lidt flere konkurrencer, men generelt synes jeg faktisk der var gang i den hele tiden alligevel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 25/09-03 22:54, rettet 25/09-03 23:36 
De udmeldinger har vi vist fået fra dRxL rimeligt ofte - i hvert fald også efter sidste træf. Der gik dog heller ikke så længe, før jeg fik en opringning om, at han alligevel ville prøve at finde ud af noget med lokaler til næste gang ;)

Jeg troede at vi efterhånden var kommet så langt, at vi bare kunne lade tingene løbe og lade folk spille det, de lige havde lyst til. Det blev så måske til for meget PES efter nogens smag, så næste gang kan vi da godt prøve at være mere strenge og tvinge alternative spil igennem...?

Og der blev selvfølgelig spillet Gigawing 2 - denne gang måtte der to credits til at nå slutbossen ;) For mit eget vedkommende var der et rent underholdningstræf og på den måde meget vellykket. Men det er korrekt, at der ikke var nogen nye spændende samlerobjekter.

EDIT: Der var selvfølgelig msxtrd's MSX-maskiner - i hvert fald første gang jeg så sådanne.

Der kommer 100% et P:R 3.3 og mange flere endnu (hvis ikke det bliver P:R 4.1 - nu må vi lige se).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 23:18, rettet 25/09-03 23:21 
Jamen, der blev da spillet lidt shooter. Naiera havde smidt dodonpachi DAI-OU-JOU på projektoren, hvilket var en fornøjelse for mit vedkommende. Absolut en shooter jeg godt kunne tænke mig at se mere til (med en ordentlig skærmopsætning næste gang, tak ;))
Desuden fik jeg da også spillet en del obligatoriske 2D-fightere med dRxL.
Men derudover må jeg nok erkende at træffet, for mit vedkommende, forblev ret middelmådig, og kan kun være enig med dig om kvaliteten af KT5...måske fordi at det var mit første træf. Eller også bare fordi jeg synes at der manglede et par seriøse konkurrencer (nej, PES2 er ikke lige den store attraktion for mit vedkommende og mange andres).
Dermed ikke sagt at jeg ikke glæder mig til næste træf tværtimod. Jeg vente næsten i ekstace :)

Jeg håber at vi kan få noget ordentligt stablet på benene og få genereret lidt mere entusiasme for nogle konkurrencer og lidt mere fællesskab (incl. noget hyggelig fællesspisning) til næste gang. Håber iøvrigt også at dRxL ombestemmer sig mht. næste træf, men den tid den "sorg".

PS. Der blev også tid til lidt andet nyt - såsom: F-Zero GX og...eh...F-Zero GX...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 25/09-03 23:25 
Var det ikke den samme Le Roof der var IMOD konkurrencer til forrige træf...? ;p

Jeg er 100% for konkurrencer. Jeg elsker dem. Det er bare ikke fedt, hvis der ikke er andre med ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 25/09-03 23:26 
Le Roof >
(med en ordentlig skærmopsætning næste gang, tak ;))

Æh?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 23:33 
RJK >
Det blev så måske til for meget PES efter nogens smag, så næste gang kan vi da godt prøve at være mere strenge og tvinge alternative spil igennem...?

Ja...bare der bliver plads til en 2D fighter (var der nogen der sagde SVC Chaos?) :p
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 23:38 
RJK >
Var det ikke den samme Le Roof der var IMOD konkurrencer til forrige træf...? ;p

Overhovedet ikke. Jeg tror bare at vi havde lidt uoverenstemmelser om hvordan konkurrencerne skulle arrangeres. Men det klarer vi jo nok...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Le RoofLe RoofSkrevet 25/09-03 23:40 
Naiera >
Le Roof >
(med en ordentlig skærmopsætning næste gang, tak ;))

Æh?

Jeg ved ikke lige hvad der var galt, men der var en masse mærkelige ting som var synlige ude i kanterne, hvor der ellers skulle ha' været sort (ellers var jeg bare ved at gå under for søvnmangel ;))
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 25/09-03 23:45, rettet 25/09-03 23:45 
Le Roof >
Overhovedet ikke. Jeg tror bare at vi havde lidt uoverenstemmelser om hvordan konkurrencerne skulle arrangeres.

Okay, fair nok ;)

Det jeg gerne ville var, at forsøge at få dem med, som ikke lige er eksperter i spillene. Fx denne gang var der ret 2d fighter-tyndt da I kun var to-tre eksperter, men fx til KT3-agtigt kombinerede vi et par fighter-konkurrencer, så alle var "tvunget" til også at være med i Garou (var det vist) - det gjorde det immervæk meget sjovere for alle parter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/09-03 23:45 
RJK >
Det blev så måske til for meget PES efter nogens smag, så næste gang kan vi da godt prøve at være mere strenge og tvinge alternative spil igennem...?

Måske har vi efterhånden set dem allesammen. Men jeg kan da i hvert fald hive Guitar Freaks med næste gang (hvilket jeg glemt til P:R3.1, hehe), men jeg kan ikke garantere for at spillet ikke er møgkedeligt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 00:11 
Le Roof >
Jeg ved ikke lige hvad der var galt, men der var en masse mærkelige ting som var synlige ude i kanterne, hvor der ellers skulle ha' været sort (ellers var jeg bare ved at gå under for søvnmangel ;))

Ja, VGA boksen er lidt underlig, men spillet blev sat op til at køre helt som det skulle, og de mærkelige ting havde ingen indflydelse på spillet, jeg lagde overhovedet ikke mærke til det. Det bliver ikke bedre, med mindre du slæber et 52" TV med til næste træf... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 00:17 
Le Roof >
Ja...bare der bliver plads til en 2D fighter (var der nogen der sagde SVC Chaos?) :p

Hvis datoen holder, kan jeg GARANTERE at der vil være en PS2 version (den MULIGE DC version skulle først komme to måneder senere..), jeg kan dog kun levere et enkelt Namco Stick (og ingen PSX fighterpads).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 00:18 
RJK >
så alle var "tvunget" til også at være med i Garou (var det vist) - det gjorde det immervæk meget sjovere for alle parter.

Jep, det var MOTW. (Husk nu at Garou ligeså godt kunne være FF1, 2, eller 3! ;). Jeg kan huske at jeg slog Mikael, efter at have været bagud med to runder :D
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 26/09-03 00:33 
Naiera >
Le Roof >
Ja...bare der bliver plads til en 2D fighter (var der nogen der sagde SVC Chaos?) :p

Hvis datoen holder, kan jeg GARANTERE at der vil være en PS2 version (den MULIGE DC version skulle først komme to måneder senere..), jeg kan dog kun levere et enkelt Namco Stick (og ingen PSX fighterpads).

Skid med dem...jeg snakker om AES :P
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/09-03 01:32 
Le Roof >
Jamen, der blev da spillet lidt shooter. Naiera havde smidt dodonpachi DAI-OU-JOU på projektoren, hvilket var en fornøjelse for mit vedkommende. Absolut en shooter jeg godt kunne tænke mig at se mere til

Det gad jeg godt nok også have fingrene i. Sætter desuden forventningerne op efter Border Down og R-Type Final til næste træf. Så medbringer jeg til gengæld Space Megaforce/Super Aleste (skal lige ud at finde det i MINT)...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 26/09-03 08:29 
Le Roof >
Skid med dem...jeg snakker om AES :P

OK, den køber du bare, så...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 26/09-03 18:34, rettet 26/09-03 18:35 
De udmeldinger har vi vist fået fra dRxL rimeligt ofte - i hvert fald også efter sidste træf. Der gik dog heller ikke så længe, før jeg fik en opringning om, at han alligevel ville prøve at finde ud af noget med lokaler til næste gang ;)

Det er to dage siden jeg nævnte det. Jeg kan nå at ændre mening mange gange på 10 dage...
Men jeg lovede ikke noget, på den ene side blev jeg så provokeret af PR3.2 at jeg føler at det må kunne gøres bedre, på den anden side kan jeg godt huske at jeg overhovedet heller ikke nød PR3.1 (hvistnok i modsætning til de fleste andre) fordi jeg for rundt og var organisatorhelvede. Jeg gør det evt. hvis jeg får lyst, hvilket jeg bestemt ikke har på nuværende tidspunkt.

Måske har min manglende motivation noget at gøre med at alt fra Playstation2 og fremefter er mig uendeligt ligegyldigt (egentlig post dreamcast), og at de fleste af jer andre har valgt at følge med strømmen.
Måske skal jeg hellere satse på deciderede retro, og genre sammenkomster med et mindre antal og mere håndplukkede mennesker. Som f.eks. fighter-kom-sammener.

Det er stadig bedst om nogen andre københavnere påtager sig at sørge for lokaler til det næste PR.

(man kunne selvfølgelig også lave et PR, hvor konsoller der stadig er i handlen er bandlyste =))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-03 20:50 
dRxL >
Måske har min manglende motivation noget at gøre med at alt fra Playstation2 og fremefter er mig uendeligt ligegyldigt (egentlig post dreamcast)

Nogen speciel grund, eller er det bare mimosiske tendenser der får frit løb?
Born to kill space
MarcusMarcusSkrevet 26/09-03 21:54 
Lyder som om de arrangementer generelt er rimelig fede :) Og synes nu også konkurrencer trækker op :)
Blev der ikke konkurreret i Tekken 1,2 eller 3? :) Har desværre ikke prøvet de nyere så meget men er ok til de nævnte :)
SumezSumezSkrevet 26/09-03 21:55 
dRxL >
(man kunne selvfølgelig også lave et PR, hvor konsoller der stadig er i handlen er bandlyste =))

Jeg ville ikke i hvert fald ikke være imod det ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/09-03 21:56 
P:R Retro.

Faktisk ligger der lidt små planer, så måske... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/09-03 00:07 
Hvilket minder mig om noget andet der også irririterer mig. Moderatorerne udgør en inderkreds på Playright med deres eget lille hemmelige forum hvor dagsordenen kan blive lagt.
Jeg har ikke adgang til denne diskussion, men har indtil videre været arrangør på halvdelen af de arrangementer der fra og med det der skulle have været KT6 hedder P:R.

Det er vel nærmest ironisk at det først efter sammenbruddet af konsolforum.dk og dannelsen af en mere harmonisk velfungerende moderatorstab der ikke bruger kræfterne på at bekrige hinanden, og derfor får sat nogle nye spændende ting i gang, at jeg begynder at få den følelse at alt det spændende foregår et sted hvor jeg ikke er.
Hvilket igen viser hvor velfungerende principperne bag "del og hærsk" er ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 27/09-03 00:29 
Jeg har lidt svært ved at se, at det her har noget med sagen at gøre. Selvfølgelig er der interne fora, selvfølgelig er der interne diskussioner. Hvis "alle" skulle vide alt og "alle" være enige i alting, så kunne ting aldrig blive til noget. Det her er den eneste måde noget kan fungere på. Det handler ikke om magt, men om resultater.

Det er nu engang også sådan, at de fleste der har gjort sig bemærket, er blevet forhørt om deres interesse for at bidrage yderligere. Den mulighed har nogen taget, andre har ikke. Det er fint nok. Jeg mener ikke nogen har grund til at føle sig snydt på nogen måde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/09-03 00:30, rettet 27/09-03 00:32 
Ikke derved være sagt at jeg beder om at blive gjort til modelator. Jeg er principielt modstander af opdeling i et a og et b hold. I det her tilfælde at en gruppe har en større viden end flertallet og/eller deler en "hemmelig" forståelse om ting der ikke bliver lagt åbent frem.

Og Zzzzzz... hvis du skal fornærme mig, må du bruge nogle ord jeg forstår =)

edit: bemærk venligst at mit svar er skrevet mens RJK skrev sit og derfor er en uddybning af mit eget oprindelige synspunkt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 27/09-03 00:34 
Der er ikke noget a- og b-hold. Der er bare nogen der gør en større indsats end andre.

"You're on a need-to-know-basis and you don't need to know.."

;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/09-03 00:39 
Selvom du bruger ironi (eller måske netop derfor) bekræfter du min påstand, og styrker min følelse af ubehag.

Kan vi evt. fortsæte dette på tomands hånd? Det angår ikke så mange andre end os to... ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 27/09-03 00:40 
Tror måske, at jeg tør at springe med næste gang. Er lidt svært, at komme ind fordi folk kender hinanden IRL osv...

Måske om man skulle komme næste gang? :/
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig