X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Come on!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 14/09-03 13:17 
Jeg overvejer som i kan se at sælge min GC, fordi jeg ikke rigtig synes der er noget at komme efter mere! Zelda, Mario, Metroid, Starfox har jeg alle sammen! Er der flere Eksklusive titler at komme efter? :/

Please help! Vil ikke gøre et forkert valg..
The BruceThe BruceSkrevet 14/09-03 13:24, rettet 14/09-03 13:39 
F-zero, Mario Kart (med mulighed for LAN-hook up!!!!), Tales of Symphonia, Viewtiful Joe, Geist, Pikmin 2, Billy Hatcher & and the giant egg og Final Fantasy ville nok også tiltale visse selvom det klart er Tales of Symphonia der står højest på MIN ønskeseddel!

Desuden så kan jeg ikke se hvad der er at komme efter på f.eks. XBoxen i stedet for (jeg har selv én).
Hvis Halo ikke havde eksisteret, så havde jeg A-L-D-R-I-G købt én.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-03 13:37 
Halo, Rare, Ninja Gaiden, Panzer Dragoon, Shenmue 2, Fable og en masse andre super titler taler for købet af en Xbox.

Men du har allerede en...

Behold dem begge.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 14/09-03 13:42, rettet 14/09-03 13:50 
Nu har vi jo ingen garanti for at Fable bliver et godt spil. Det kunne blive the måther f'n shiznit, hvis det holdt ALT det lover, men sandsynligheden for dét er meget lille- mener jeg.

Til gengæld havde jeg helt glemt "Breakdown"- DET spil har potentiale i stakke!!
Er der andre (ud over B2P) der er oppe at køre over dette spil- det ligner 1 rund milliard!!!!!!!!!!!!!!!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
StriferStriferSkrevet 14/09-03 13:44 
The Bruce >
F-zero, Mario Kart (med mulighed for LAN-hook up!!!!), Tales of Symphonia, Viewtiful Joe, Geist, Pikmin 2, Billy Hatcher & and the giant egg og Final Fantasy

Lige nøjagtig de spil står på min ønskeliste..! Men jeg glæder mig dog mest til FF: CC, Tales Of Symptonia, Mario Kart og F-Zero GX!

The Bruce >
Desuden så kan jeg ikke se hvad der er at komme efter på f.eks. XBoxen i stedet for (jeg har selv én).
Hvis Halo ikke havde eksisteret, så havde jeg A-L-D-R-I-G købt én.

Jeg kan kun give dig ret! Men mon KOTOR kan vende denne dårlige harmoni?
XBL Gamertag: ZeNtiX
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-03 13:46 
It will own j00!

Det kan ikke blive dårligt
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 14/09-03 14:09 
MartinM >
Jeg kan kun give dig ret! Men mon KOTOR kan vende denne dårlige harmoni?

Eller evt. en Xbox exclusive.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
StriferStriferSkrevet 14/09-03 14:21 
Ja, nogle gange kunne det godt være at man skulle give tålmodigheden en chance:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 14/09-03 18:36 
Vi snakker om GameCube gutter, i snakker jo uden om! :/
DommergaardDommergaardSkrevet 14/09-03 18:39 
Vi snakker om GameCube gutter, i snakker jo uden om! :/
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 14/09-03 18:57 
Vi ved det:D

Vi ved det:D
Sælg mig en Xbox =)
dpldplSkrevet 14/09-03 19:02 
øhhhh. jeg kan kun se 2 der snakker udenom.

Jeg synes der kommer rigeligt til GC. Mario kart, 1080, mario party 5, F- Zero GX, Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike, Pikmin 2, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Viewtiful Joe.

Også er der mange flere (bare længer tid til)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FanboyFanboySkrevet 14/09-03 19:07, rettet 14/09-03 19:09 
Glem heller ikke Harvest Moon, Giftpia (PAL) og Mario Golf/Tennis. Og det skulle ikke undre mig om vi kommer til at se flere Mario, Zelda og Metroid spil på GC.
dchangdchangSkrevet 14/09-03 19:09 
Du skal da ikke sælge. Du har Metroid. Det er nok. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 14/09-03 19:13 
Det begynder først nu at se interessant ud med GC titler.
-Ang. Xbox. Jo, den mangler måske lidt exclusive titler for tiden, men hvis man skal have en multiformat er Xbox versionen 99% af tiden bedst.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/09-03 19:46 
Er det ikke en smagssag hvilket styresystem man bedst kan lide?:)

Jeg vil mene at der også må være nogen tilfredse kunder nu når der også er Controller S, og en i nye farver her til vinter;D
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig