X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilbud fra Overstock


Svar
enfenenfenSkrevet 13/09-03 10:34 
Nedenstående er pasted direkte fra den mail, som jeg har modtaget:

------------------
Nu sker det snart!

Slut med at betale en formue for premierespil.

Hvad siger du til:

Star Wars: Knight of the Old Republic (XBOX). Butikspris 549 kr. SPAR 174 kr. Vores pris 375 kr.
Colin McRae Rally 4 (XBOX). Butikspris 529 kr. SPAR 154 kr. Vores pris 375 kr.
Colin McRae Rally 4 (PS2). Butikspris 499 kr. SPAR 140 kr. Vores pris 359 kr.
Splashdown 2 (PS2). Butikspris 329 kr. SPAR 104 kr. Vores pris 225 kr.

Alle disse spil udkommer i næste uge - men KUN til disse priser i vores nye butik!!!

Spar mellem 100-150 kr. på premierespil. PÅ ALLE KOMMENDE SPIL. Vores max.pris på efterårets kommende stjernetitler til PS2, Xbox og Gamecube bliver 399 kr. Mange titler bliver endnu billigere.

Så gem dine penge.

Vi sender dig linket til vores nye shop, når vi går i luften i næste uge.

GLÆD DIG. Nu bliver det sjovere at være gamer.

Keep Gaming

Med venlig hilsen

Overstock-crewet
www.overstock.dk
------------------
What is the Matrix?
StriferStriferSkrevet 13/09-03 10:37 
Okay, det kalder jeg klasse;)

Så skal der sku købes titler! Og det passer jo perfekt med nogle af de titler der er på vej:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
enfenenfenSkrevet 13/09-03 10:44 
Ja det ser ikke helt tosset ud, men spillene kan stadig fås billigere hos eks. CD Wow.

Hos CD Wow koster CMR 04 300,- og Kotor kan fås til 360,-. Med nuværende rabat kuponer, kommer spillene ned på henholdsvis 275,- og 330,-.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/09-03 10:47 
Jeg har kun haft gode erfaringer mod Overstock!! Så hvis i har en Xbox så skal i købe KOTOR, medmindre du er fantatisk hader af starwars, sci-fi og RPGs!!
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 13/09-03 11:05, rettet 13/09-03 11:05 
Valkyrie >
Så hvis i har en Xbox så skal i købe KOTOR, medmindre du er fantatisk hader af starwars, sci-fi og RPGs!!

En meget god beskrivelse af mig :)
...jeg regner dog med at købe KOTOR hvis jeg engang finder det til billige penge på qxl
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/09-03 11:18 
Enfen >
Ja det ser ikke helt tosset ud, men spillene kan stadig fås billigere hos eks. CD Wow.

Kommer der så ikke porto fra UK oveni disse priser?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/09-03 11:29 
Ikke fra CD Wow, de sender portofrit
RitesRitesSkrevet 13/09-03 12:41 
Men leveringstid? Tolden?
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 13/09-03 12:50 
Leveringstiden er normalt 3 dage, og man skal selvfølgelig ikke betale told af varen, da CDWow er en engelsk shop
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
tastasSkrevet 13/09-03 12:57, rettet 13/09-03 13:03 
Jeg vil banke den op på en 5-6 dage ved CD-WOW.

De efterhånden 10 ting jeg har bestilt ved dem, har altid taget en 5-6 dage (hverdage) om at nå frem. Hvis de nogle gange gør det på 3 dage, kunne de godt lige have gjort det ved det F-Zero GX som har bestilt så jeg havde haft det til weekenden ;)

Men deres priser er så lave, og porto'en er samtidig inkluderet, så fremover kommer jeg helt sikkert til at købe hovedparten af CD'er, Spil og DVD'er derfra.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/09-03 12:58 
Exactly :)

Jeg har aldrig selv bestilt derfra, men jeg har dog et par kammerater der ofte har ventet længe på nogle ting de har bestilt. Men det er vist kun særtilfælde, som Paasch siger er de normalt hurtige
APHAPHSkrevet 13/09-03 13:25 
jeg har handlet med dem 3 gange, og hver eneste gang har jeg modtaget min vare efter 3 dage :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/09-03 16:18 
For os uden Visa osv. er det da herligt med nyheden for Overstock :)

Så kan jeg jo forhåbenlig købe SCII og F-Zero derfra.
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 13/09-03 16:31 
Surt de ikke har Dark Chronicle på tilbuds pris.
mon også det bliver billigere med Unlimited Saga???
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
StriferStriferSkrevet 13/09-03 16:34 
Hvordan ved du at de ikk får det?
XBL Gamertag: ZeNtiX
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/09-03 12:52 
Til gengæld står der hos CD Wow at de først kan sende én KOTOR d. 29.

øv
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 14/09-03 13:17 
MartinM >
Hvordan ved du at de ikk får det?


Jeg kunne ikke finde den på deres side, så det er bare noget jeg går ud fra. Om de får det eller ej har jeg ingen anelse om. Jeg håber dog at de gør.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig