X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Hvad sker der


Svar
RJKRJKSkrevet 13/09-03 03:35 
Traditionen tro...

En 20 mand er stadig aktive. Wagner og Bateman spiller DDR, Guffy mfl. Burnout 2 Crash, solidsnake mfl. Double Dragon på NES, Sumez (og Svovlmunk?) Contra III. Der er også gang i Chaos Legion, TOCA, Puzzle Bobble og diverse andet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 13/09-03 05:16, rettet 13/09-03 05:47 
Og Rune og Mikael sidder og lader som om de har styr på Play:Right med Mikaels smarte PowerBook.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 13/09-03 06:33 
Så er KTC, Svovlmunk og PS2freak gået i gang med EyeToy. Rune og Mikael sidder stadig og er vigtige :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 13/09-03 17:10 
Beklager at jeg ikke kunne nå at få sendt Zone of the Enders: 2nd Runner afsted til Mikael. Så havde han nok været lidt mere "aktiv" på spilfronten.

Næste gang der er P:R træf på Sjælland, så har jeg en idé om hvad der kan lokke dem væk fra Mikael's Mac.

Tjek "nyeste tilføjelser" i "samler" under min profil.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FizbanFizbanSkrevet 13/09-03 21:59, rettet 13/09-03 22:00 
Lige nu er der 10-player bomberman på storskærm. Mens Bateman spiller PES2 med spanske kommentatorer :)

Edit: Fizban husk at logge dig ud :P
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 13/09-03 22:59 
PES2 folkene gik over til tysk kommentator, mens Bomberman blev erstattet af Death Tank Zwei, der vistnok stadig er igang. Mikaels dannseplatform afprøves i sidste øjeblik før den tager hjem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 14/09-03 00:10 
Bateman DK og jeg har i en times tid flækket af grin, over de spanske, tyske, franske og italienske kommentatorer i PES2. Derefter har dRxL forfulgt os med tilråb om, at vi skulle skrue ned for vores larmende omgang Gitaroo man =)
Nu overvejer vi at finde et stort anlæg, og give alle meget ondt i hovedet med vores "fantastiske" evner i Gitaroo man.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
GuffyGuffySkrevet 14/09-03 00:12 
Man fatter jo slet ikke hvorfor folk råber ad andre folk som høre tysk - der findes vel næppe noget mere grimt sprog i verden...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
NaieraNaieraSkrevet 14/09-03 00:38, rettet 14/09-03 00:38 
Undertegnede glemte alligevel noget... 2x kvart let-mælk i køleskabet :p

Gratis mælk til dem der har lyst! :p

Og sikke dog en rar overraskelse jeg fik med posten, Per ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/09-03 00:56 
Naiera >
Gratis mælk til dem der har lyst! :p

Whee! :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GuffyGuffySkrevet 14/09-03 01:00 
Naiera >
Undertegnede glemte alligevel noget... 2x kvart let-mælk i køleskabet :p

Gratis mælk til dem der har lyst! :p

Og sikke dog en rar overraskelse jeg fik med posten, Per ;)

Whee...
Skynder sig ud i køkkenet...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
GuffyGuffySkrevet 14/09-03 01:02 
Øv nogen var hurtigere end jeg var :(
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
SumezSumezSkrevet 14/09-03 02:23 
Hehe, sådan kan det gå ;)

Efter et længerevarigt forgæves forsøg på at så Super Smash Brothers Melee op at køre på storskærm, måtte vi give op, da det bedste bud var sort/hvid NTSC.
Lige nu stenes der til min store skuffelse hovedsagelig fodboldspil af meget forskellig karakter..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 14/09-03 07:41 
Har Kristensen spillet mod Bateman i PES2? Hvem vandt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 14/09-03 09:52, rettet 14/09-03 09:58 
Kristensen måtte melde afbud, men jeg er sikker på, at Bateman er vild tændt på at komme med et fyldigt referat af hans præstationer i PES2-konkurrencen, når han lige er kommet sig over den totale ydmygelse... ;p

Ellers sker der lige nu det, at "nogen" absolut skulle spille Chu Chu Rocket på storskærm, hvor alle folk ellers lå og sov. Heldigvis har de skruet godt nedf or lyden og råber næsten ikke, så det var let at sove alligevel. Eller ikke...

10 player Saturn Bomberman (nu med 15 villige spillere) var igen et højdepunkt. Vi erfarede, at det faktisk er muligt at spille 5 mod 5, hvor man samtidig næsten kan se, hvem der er sammen: dem med hattene mod dem uden hatte. Prinsessen skal så bare tælle som hat - men det passer fint nok, for eftersom 3of19 ikke er tilstede, er det kun hattene, der vil spille med hende... ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 14/09-03 11:26, rettet 14/09-03 11:27 
hov! Vi (Bateman og jeg), glemte lige at nævne lidt om nattens store begivenhed. RJK og Tazor fik store prygl af Bateman og jeg - nu står RJK og Fizban for tur, hvis de tør!? Men for at vende tilbage til RJK og Tazor kampen, så tævede Bateman og jeg, dem 7-2 i kampe - udspillet!! Der er ikke så meget mere at nævne udover, at vores brasilianske tropper, ikke nok med vandt, vi udspillede også de argentinske spillere!!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 14/09-03 12:13, rettet 14/09-03 12:14 
Jeg vil lige minde hr-uden-hatte om at det faktisk var hatte-holdet, der vandt supremt i Bomberman matchen. Jeg holder også på at det ville være lettere overskueligt med en drengene mod pigerne kamp. Der er i HVERT fald fem, der med bare lidt god vilje kan identificeres som værende hunkøn. Bedre end hende-den-blå-har-bare-punkerhår metoden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/09-03 13:36 
Alle andre end Bombermen'ene og Bonk ligner jo piger ;p

Om ikke andet har vi konkluderet en ting. Major P er træffets ringeste PES-spiller. Og den dårligste taber. Og den dårligste vinder. Alt er faktisk galt. Bare spørg Bateman ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BatemanBatemanSkrevet 14/09-03 17:11 
RJK >
Kristensen måtte melde afbud, men jeg er sikker på, at Bateman er vild tændt på at komme med et fyldigt referat af hans præstationer i PES2-konkurrencen, når han lige er kommet sig over den totale ydmygelse... ;p

Jeg vandt da 8 - 2 :D
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PlaykidPlaykidSkrevet 14/09-03 21:27 
RJK >
Ellers sker der lige nu det, at "nogen" absolut skulle spille Chu Chu Rocket på storskærm, hvor alle folk ellers lå og sov. Heldigvis har de skruet godt nedf or lyden og råber næsten ikke, så det var let at sove alligevel. Eller ikke...

Det var ellers dejligt at vågne op til;)
Efter ca. 7 timers søvn var jeg tør i øjene og synes var lidt flakket...det er det endnu:D

Sov godt 2 timer første nat, men det var ikke helt nemt i en stol uden ryglæn og ondt i ribbene og en maglende evne til at gide og flytter sig;)

Inden af rejsen, fik jeg da lige vist hvem der bestemte i Burnout 2, med en score på ca. 57 mio. (hvilken bane var det nu?) var der vist ingen der var i tvivl om hvem der vandt den runde, eller match.
Hverken Bateman, MajorP eller Wagner kunne stille noget op mod den alt ødelæggende playkid;))
Spiller nu: Halo 3
GuffyGuffySkrevet 14/09-03 21:40 
PS2 playkid >
Inden af rejsen, fik jeg da lige vist hvem der bestemte i Burnout 2, med en score på ca. 57 mio. (hvilken bane var det nu?) var der vist ingen der var i tvivl om hvem der vandt den runde, eller match.
Hverken Bateman, MajorP eller Wagner kunne stille noget op mod den alt ødelæggende playkid;))


Så skulle vi da havde haft lidt crash mode, er nemlig mestereen i det løb - det må vi huske til næste konsoltræf...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 15/09-03 14:56 
Sumez >
Så er KTC, Svovlmunk og PS2freak gået i gang med EyeToy.
Yeah, det var faktisk meget underholdende, men kræver det vilde lys for at virke optimalt. Det fedeste er næsten highscores, som er billeder af spillerne :D

RJK >
10 player Saturn Bomberman (nu med 15 villige spillere) var igen et højdepunkt. Vi erfarede, at det faktisk er muligt at spille 5 mod 5, hvor man samtidig næsten kan se, hvem der er sammen: dem med hattene mod dem uden hatte. Prinsessen skal så bare tælle som hat - men det passer fint nok, for eftersom 3of19 ikke er tilstede, er det kun hattene, der vil spille med hende... ;pp
For det første holder jeg stadig på at det er bedre med kvinder mod mænd, for bombermans hjelm er også en hat i min verden, og prinsessen har ingen. Ham suresen (som jeg var) ligner da heller ikke en pige. Og husk så forresten lige, hvem der ownede jer andre lidt, da vi spillede alle mod alle :D. Og så vandt mit hold også da vi spillede hold-mod-hold.

PS2 Playkid >
Inden af rejsen, fik jeg da lige vist hvem der bestemte i Burnout 2, med en score på ca. 57 mio. (hvilken bane var det nu?) var der vist ingen der var i tvivl om hvem der vandt den runde, eller match.
Ja ja, hvis jeg havde været med, havde du fået klask ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 15:04, rettet 15/09-03 15:04 
Pigerne mod drengene til P:R 3.3. Check.

Drenge:

White Bomberman.
Black Bomberman.
Bonk.
Samuraien.
"Den Sure"

Piger:

Prinsessen.
Nissen.
Punkeren.
Cowboyen.
"Den lyserøde" ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 15/09-03 15:10 
Hmmm, nej det er heller ikke optimalt. Hvorfor har de ikke bare lavet farvede brikker under spillerne eller noget?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 15/09-03 15:32 
Hvorfor er det ikke optimalt? Det er da en ret indlysende opdeling mellem drenge og piger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 15/09-03 15:52 
Guffy >
PS2 playkid >
Inden af rejsen, fik jeg da lige vist hvem der bestemte i Burnout 2, med en score på ca. 57 mio. (hvilken bane var det nu?) var der vist ingen der var i tvivl om hvem der vandt den runde, eller match.
Hverken Bateman, MajorP eller Wagner kunne stille noget op mod den alt ødelæggende playkid;))

Så skulle vi da havde haft lidt crash mode, er nemlig mestereen i det løb - det må vi huske til næste konsoltræf...

Jeg vil med glæde dyste i noget Burnout2 til næste konsoltræf, og jeg kan sagtens tage KTC i det også;)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:24 
Sumez >
Hvorfor er det ikke optimalt? Det er da en ret indlysende opdeling mellem drenge og piger.
Fordi Cowboyen og nissen vel ikke er piger?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:24 
PS2 playkid >
Jeg vil med glæde dyste i noget Burnout2 til næste konsoltræf, og jeg kan sagtens tage KTC i det også;)
Dream on :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 15/09-03 16:27 
KTC >
Fordi Cowboyen og nissen vel ikke er piger?

Det var jeg nu ret overbevist om, at de var...
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 15/09-03 16:31 
Cowboyen er KLART en pige. Nissen er vistnok lidt ubestemmelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:36 
Ok, jeg må indrømme, at de 20-30 pixels er lidt svære at bedømme ret godt :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 16:39, rettet 15/09-03 16:40 
Okay, nu sidder jeg så her med manualen, hvor der er store tegninger:

Cowboyen er 100% en pige.

Nissen er 70% en dreng.

Den "lyserøde" er 95% en dreng.

"Punkeren" er 75% en dreng i pige-agtigt tøj (Kabuki).

Så for at det ikke skal være løgn, så er det kun cowboyen og prinsessen der er rigtige piger ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 15/09-03 19:14 
Hmmmm, hvis vi nu holder os til faste hold, så må vi da kunne huske dem efterhånden :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig