X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Muhaha(KOTOR)


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/09-03 23:04 
Weeeee.... Så fik jeg det endeligt:) har spillet non stop siden ved 12 tiden!!!

Det er simpelthen for genialt... Jeg er selvfølelig ond så det gør ondt! Og jeg mener virkelig ond... Det er ikke bare sådan noget med at tage nogen credits, men at forråde folk osv... Nu må jeg ikke spoile jer, men det er for genialt!!!

Mit største og eneste problem indtil videre, er ikke ... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
144 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/09-03 23:04 
Weeeee.... Så fik jeg det endeligt:) har spillet non stop siden ved 12 tiden!!!

Det er simpelthen for genialt... Jeg er selvfølelig ond så det gør ondt! Og jeg mener virkelig ond... Det er ikke bare sådan noget med at tage nogen credits, men at forråde folk osv... Nu må jeg ikke spoile jer, men det er for genialt!!!

Mit største og eneste problem indtil videre, er ikke stort, men overraskende at grafikken ikke er så super. Der er syge animationer, men jeg har seriøst ikke set så mange jaggies i lang tid! Og jeg har RGB:) Men det er ikke noget problem! Når i først ser lyssværdene i aktion, så er man solgt!

Dog lige til folk der ikke ved så meget om spillet: Uden på æsken står der sjovt nok(og dumt nok) at spillet er online enable! Det har INGEN form for multiplayer... Alle der har online enable mærket er spil der kan spilles online, og dem som bare havde downloads som splinter cell, toejam and earl etc havde et downloadable content mærke... Så uanset hvad æsken siger, så kan i ikke stole på det!

Men efter mine 8 timers spil nu(der må være noget i vejen med spillets clock!!!) Så er det alle reviewsne værd! God historie, men virker mere alvorlig end nogen af filmene på nogen punkter! Flotte cutscenes også, men ikke Final Fantasy kvalitet! Der er heller ikke så mange af dem(Indtil nu)! Med hensyn til lyden så er det også fedt... Alle aliensne taler på deres rigtige sprog! Der virkelig skod at, hvis i har spillet Jedi Academy demoen(PC) og se mange af de alien racer der taler engelsk, så ødelægger det lidt stemmningen, som alle aliensne havde i de gamle film, men her er det flot lavet! Wookies taler, wookiesprog og dem med de der haler i hovdet Twi'lek(eller hvad de hedder) taler deres sprog, og det samme gælder for alle andre racer, pånær dem der skulle kunne tale engelsk med en grund!

Jeg har virkelig fået melidenhed med mange af dem jeg har gjort ondt indtil nu... Og nu er det slet ikke så sjovt at være ond mere... De har så fandens meget karakter de flinke stakkels forsvarsløse NPCer, at jeg bare har lyst til at hjælpe... Men jeg gør det ikke!!! HAHhahhaha....
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 12/09-03 23:25 
Det lyder squ ret fedt...måske skulle man punge op til spillet...ang. graffikken, er den slet ikke så god som andmelderne har rost den for?
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/09-03 23:44 
Både ja og nej! Det er ikke splinter cell, men der er nogen flotte områder og baggrunde, men frameraten kan godt tage et drop!
Well crucify the insincere tonight...
MobyMobySkrevet 13/09-03 00:54 
Nice. Nu glæder jeg mig sgu endnu mere :D Det kan kun blive fedt.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/09-03 17:58 
I skrivene stund ligger det stadig i min taske, købte i går, men har sku´ ikke haft tid til spille det, ja ja ved godt..FY! Men når lige skal skrive engelsk opg. og lave online-comic så tager det lidt af ens tid. Håber dog jeg kan spille lidt i aften.
RitesRitesSkrevet 13/09-03 19:12 
Begyndte også på det igår.
Er oppe på 8 timers spil pt.
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 13/09-03 21:01, rettet 13/09-03 21:03 
Var på arbejde idag og igår, så jeg har kun fået spillet knap 6 timer, og det virker meget nice indtil videre. Har i første omgang bestemt mig for at lave en rigtig god male soldier for så en anden gang at lave en ond female scoundrel.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 13/09-03 21:18 
Jeg er oppe på over 10 timers spil på nuværende tidspunk og detaljegraden i spillet er fantastisk. Den måde hvorpå en duel f.eks. kan påvirke folks syn på en i bestemte områder (på taris) er ganske underholdende og stemningen er meget tro mod det "ægte" Star Wars univers. Som Val siger tager grafikken dog sine jævnlige drops, men da det ikke ligefrem påvirker gameplayet er det ikke det værste der kunne ske. Det er dog stadig irriterende med en så ustabil framerate!
I win, you loose
StriferStriferSkrevet 13/09-03 21:20 
Hvor har i forskellige købt det?
XBL Gamertag: ZeNtiX
3of193of19Skrevet 13/09-03 21:25 
EB Games
jaesjaesSkrevet 14/09-03 00:10, rettet 14/09-03 00:10 
Endelig et nyt spil, jeg har lyst til at købe :)

Synes der var en der sagde (Cronoss?), at det er lidt action præget, vil det sige at der ikke er de vilde puzzles og andet godt i?

Hvor lineært, eller ikke lineært, er det?
RitesRitesSkrevet 14/09-03 08:32 
Im a Jedi :)
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 14/09-03 12:18 
Jeg har spillet KOTOR i ca. 6 timer nu, og sammen med Halo, så er det det bedste til Xbox.

Lige nu er jeg helt væk i KOTOR - det er rigtigt godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-03 12:21 
I want it sooooo bad :o(

(Og jeg er ikke engang Star Wars freak).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/09-03 12:25, rettet 14/09-03 12:26 
Okotta >
Jeg har spillet KOTOR i ca. 6 timer nu, og sammen med Halo, så er det det bedste til Xbox.

Lige nu er jeg helt væk i KOTOR - det er rigtigt godt.


Sæt et kryds i jeres kalender! Et indlæg fra Okotta som ikke var brok og negativitet!

Troede efterhånden aldrig, at denne dag skulle komme.

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SolaegSolaegSkrevet 14/09-03 13:34 
Jep, så mangler vi bare et kryds, der vil vise, at Palle ikke kommenterede et indlæg fra Okotta.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-03 13:40 
Okotta er cool nok, har sagt det hele tiden.

Det handler bare om, at sætte sig lidt ind i hvad der driver ham ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 14/09-03 13:40 
^^

Render rundt med Jedi veninde mens jeg dual wielder lightsabers.

Bedste Xbox spil, ever. Vil samtidig sige, at det helt klart skal spilles på konsol fremfor PC.
» a winner is you «
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/09-03 14:11, rettet 14/09-03 14:12 
Griberg >
Jep, så mangler vi bare et kryds, der vil vise, at Palle ikke kommenterede et indlæg fra Okotta.

Good one! Tænkte det samme, da jeg læste Palles indlæg ;)
(...)
ComradeComradeSkrevet 14/09-03 15:35 
Heh, så kom det vist ud i Europa :)

Men kan kun give jer 100% ret i, at dette spil simpelthen er kanon godt, IMO det bedste på Xbox.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/09-03 15:45 
Jeg kan slet heller ikke sige hvor fedt det er... OMG.... jeg ryster helt.... uhh.. Historien bag det er også... Det virker meget mere seriøst, end jeg havde regnet med! Selv mere end de gamle film... Det der lille klip i en drøm på dantooine med de to onde... Det er godt skruet smamen fyldt med mystik! Jeg har kun spillet 8 timer, men har bare lyst til at starte forfra og vælge andre veje og gennemføre det:)

I har ret... Det er så afgjort fantastisk at det er svært at forstille sig! Det når Halo... Fantastisk... Virkelig fantastisk...

Nu skal jeg ikke gå off topic, men Bioware er allerede igang med deres næste eksklusive project til Xbox. Det hedder Jade Empire! Det skulle være meget open ended som Fable, men man spiller som en martial artist... Det forventes at blive vist på både OX3 messen i New York og på Tokyo Game show der også er rundt om hjørnet!

Jade Empire!
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 14/09-03 17:52 
16 timer inde nu... Når jeg er færdig starter jeg med det samme forfra og er så ond som overhovedet mulig ;)
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 15/09-03 14:30 
Palle's indlæg var nok også det mest off-topic jeg længe har set, uden at det er blevet slettet igen...

Personligt har jeg kun spillet KOTOR indtil man kommer ned på planeten, og umiddelbart blev jeg skuffet. Skal dog nok prøve igen, men noget siger mig at det bliver et Morrowind for mig (dvs. jeg aldrig falder for det, selv om jeg godt kan se potentialet)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/09-03 14:36 
Enig med KTC. Det virker på mig, ligesom jeg tror de fleste RPG'er virker på dem, der ikke kan lide RPG'er. Som et spil der åbenlyst har kvaliteter, men som kræver for megen indsats i forhold til, hvad det giver igen. I min bog er det manglen på den charme og "lethed", som jeg forbinder med japanske RPG'er. Som de fleste andre vestlige RPG'er virker KOTOR koldt og sterilt. Helt sikkert et godt spil, men jeg kan heller ikke lige forestille mig at bruge 25 timer på det, når jeg stadig har masser af mere spændende titler at gå i gang med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-03 14:55 
Jeg vil lige høre - er der nogen af jeg der har spillet BioWares PC titler?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er lige så meget [ubrugelig] snak i KOTOR som der er i Baldurs Gate og den andre?

Jeg nåede kun til starten af Chapter 2 i Newerwinter, da blev jeg simpelthen for træt af at 2 liniers beskeder blev leveret på 6 eller flere "læs og klik videre" skærme.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 15/09-03 15:14 
Jeg syntes nu at snakken i Baldur's Gate og de andre var helt okay.
NWN fight jeg dog aldrig spillet så meget...

Den snak der er i Kotor er... opfriskende sammenlignet med genrens normale dialog. At der altid er en mulighed for at fortælle personen, at han bare skal skride og at man er ligeglad med hans liv er også ret morsomt.

KotOR er et genialt spil. No doubt og nej, det kræver ikke større dedikation for at kunne *til sidst* nyde det.
Spil det tre-fire timer og du er med garanti hooked.
Jeg kan godt se hvordan starten kan kede nogen.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 15/09-03 15:28 
Jeg har set det blive spillet i 5+ timer og, nej, jeg er ikke hooked på nogen måde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 15/09-03 15:43 
Så spil det selv.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 15/09-03 15:51 
Hvad angår RPG'er, adventures og lignende er forskellen mellem at spille selv og se på relativt lille. Jeg har absolut ingen intention om at købe et spil, som jeg er sikker på jeg ikke vil bryde mig specielt om at spille, bare fordi du siger det. Jeg tror nok jeg har et lidt bedre grundlag for at vurdere hvad jeg vil synes, end dig ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 15/09-03 16:19 
*Waves hand in front of RJK*

You will buy it...
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 16:25 
RJK >
Hvad angår RPG'er, adventures og lignende er forskellen mellem at spille selv og se på relativt lille.

Jeg kan godt li' at se på f.eks Final Fantasy, men jeg gider ikke selv spille dem; Spillede selv noget af 8'eren, men fandt det hurtigt kedeligt. Meget japansk spildialog, er simpelthen for røvkedeligt at sidde og høre på - beklager. Anyway - forskellen ved at kigge på, og selv spille et spil, er for mig stor og væsentlig.

Derudover holder jeg af, at se andre spille en masse spil, som jeg selv ikke har interesse i at spille; Jeg ser på dem, fordi f.eks grafikken tiltaler mig - at det bare ser godt ud.

Ved ikke hvilke spil du betegner som "lignende", sammen med RPG'ere og adventures?

Orv ja - vestlige RPG'ere Vs. japanske RPG'ere? Japanske RPG'ere gør intet for mig. For mig er de langsomme og halvkedelige, hvorimod vestlige af slagsen - de få jeg har spillet og kigget på - er involverende og interessante. Jeg elsker andre japanske spil, men ikke deres RPG'ere; Selv Zelda blev jeg så træt af, at jeg ikke gad det halløj længere. Zelda endte med, ikke at give mig nok, og så opgav jeg.

Ta' KOTOR f.eks; Det involverer mig, som næsten ingen andre spil før har gjort. Det HAR nok noget med at gøre, at det er et Star Wars spil - og et godt et af slagsen. Derudover er det bestemt IKKE koldt og sterilt; Du kan simpelthen ikke bedømme det nok, ved bare at sidde og kigge på det. Måske interesserer du dig bare ikke for Star Wars, og i så fald kan jeg godt forstå, hvis KOTOR ikke er for dig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 15/09-03 16:32 
Selvfølgelig kan jeg da vurdere det, ved at kigge på det. Et actionpræget spil hvor ens handlinger virkelig påvirker noget er en anden ting. RPG'er og adventures er generelt lineære - man har ikke nær så meget indflydelse på tingene. Derfor er det også mindre vigtigt om den ene eller anden sidder med controlleren. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan nogen kan mene andet.

Sammenlignet med japanske RPG'er ER KOTOR helt bestemt koldt og sterilt. Hvis du ikke kan se det, tror jeg ikke du har spillet japanske RPG'er (det skal siges at FFVIII nok er noget af det mest kolde af de japanske), som generelt er meget mere spraglede, fjollede, humoristiske og generelt underholdende. Som det meste af amerikansk vs. japansk kultur generelt er.

Og, nej, jeg interesserer mig ikke for Star Wars og er dermed fint i stand til at se igennem den overflade ;) Hvis spillet var så godt som nogen her påstår, så ville det jo være relativt ligegyldigt, om det foregik i Star Wars-universet eller ej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 16:38 
KOTOR er garanteret mere interessant, hvis man går lidt op i Star Wars. Man kan sagtens spille og nyde det, uden af være til Star Wars, men de små ting fanger man aldrig så - og det er synd.

Jeg er enig med dig i dine betragtninger om amerikansk vs. japansk kultur, samt paralellerne i ditto spil; Jeg har ikke spillet japanske RPG'ere, udover Zelda + en smule FFVIII.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/09-03 16:42 
Personligt kan jeg sige at jeg ikke kunne lide eller havde lyst til at spille Morrowind. Det var jo bare frit.... Og stort... KOTOR var det linært med muligheder! Som Rites siger, kan du jo bare dræbe den stakkels mand der bliver jagtet af griske bounty huntere og få noget helt andet ud af det:) Det er også det der driver mig her tror jeg... Jeg er så intresseret i at se hvad der var sket hvis jeg ikke havde gjort sådan og sådan her!

Er oppe på 13 timer nu og det bliver bare bedre og bedre...

Måske er det vel koldt fra et andet synspunkt... Nu ved jeg stort set nada om japansk kultur, og det eneste FF jeg kunne lide var 8eren(som GS nok er de eneste der er enige i var fedt), men i de japanske RPGer er det meget dybe følelser og kærlighed og sådan noget? Med at finde en pointe med livet og den slags på helten - Igennem spillets quest?
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 15/09-03 18:14 
Gider ikke at kommentere folk's meninger men KotOR er på ingen måde koldt og sterilt. Heller ikke sammenlignet med japanske RPG's.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 18:49 
Enig.

Der er både varme og humor i KOTOR osse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 15/09-03 19:05 
Det er mig ubegribeligt, hvordan I ikke kan se forskellen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 19:08 
Øhm - vi fortæller dig blot, at KOTOR ikke er koldt og sterilt.

Det ville være sjovere at diskutere det her, hvis du selv spillede KOTOR - og i mere end 5 timer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 15/09-03 19:09 
De har ikke store øjne og mændene tuder ikke.
Ellers er det en ret fed historie og hvis man samtidig er til Star Wars bliver det hele bare bedre. Himmelsk.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 15/09-03 19:26, rettet 15/09-03 19:32 
Okotta >
Øhm - vi fortæller dig blot, at KOTOR ikke er koldt og sterilt.

Du læste godt hvad jeg skrev, ikke? Jeg skrev "sammenlignet med japanske RPG'er".

Men jeg kan da også godt tilføje, at jeg generelt synes Star Wars som helhed er vildt overvurderet og at ingen af filmene kan komme på min personlige top 100.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 15/09-03 19:39, rettet 15/09-03 19:41 
KOTOR er IKKE koldt og sterilt - heller ikke sammenlignet med japanske RPG'er; Ikke sammenlignet med Zelda ihvertfald.

Zelda havde andre problemer for mig, men det var bestemt ikke fordi det var koldt og sterilt - li'som KOTOR heller ikke er det.

Vi kan ikke snakke om det her, når du ikke selv spiller KOTOR, og ej heller interesserer dig for Star Wars - det er umuligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 15/09-03 20:21 
Jeg siger min mening, du siger din. Ergo snakker vi om det. Du skal ikke fortælle mig, at jeg ikke har ret til at have min mening, når jeg trods alt har set spillet i længere tid, end mange bruger på at anmelde et spil.

At jeg heller ikke skulle kunne udtale mig om spillets stil, fordi jeg ikke interesserer mig for Star Wars, synes jeg er ligeså plat som det er forkert.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-03 00:23 
RJK >
Sammenlignet med japanske RPG'er ER KOTOR helt bestemt koldt og sterilt.

Jeg er lidt enig. Rent stilistisk er de japanske rollespil langt foran. Man kan nogengange smelte væk i skæret fra skærmen når man spiller japanske rollespil. Særligt dem fra Square.

Men de amerikanske rollespil har andre kvaliteter. Mere frihed/valg...

Er man fan af Star Wars, er jeg dog sikker på at man ikke opfatter KotOR som koldt og sterilt.

(det skal siges at FFVIII nok er noget af det mest kolde af de japanske), som generelt er meget mere spraglede, fjollede, humoristiske og generelt underholdende. Som det meste af amerikansk vs. japansk kultur generelt er.

Mindes Redeyes artikel om japaner dyrkelse(EDGE)...

Og FF8 var ikke efter alles mening så koldt som du gør det til. Måske i starten, pga Squalls holdning/følelser, men det bliver meget rørende senere efterhånden som han bløder op. Jeg synes at spillet er et af de bedste FF spil.

Hvis spillet var så godt som nogen her påstår, så ville det jo være relativt ligegyldigt, om det foregik i Star Wars-universet eller ej.

Måske er det så godt som folk her siger. Jeg har selv kun set meget lidt af det indtil videre, men de fleste anmeldere har elsket spillet. Så det er vel ikke så underligt at folk kan lide det?

Indtil videre er du en af de eneste kritikkere af KotOR, jeg har set.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 16/09-03 00:35 
Jeg er ikke decideret kritiker i sammenhængen. Jeg siger bare hvorfor jeg helt personligt ikke vil bryde mig om det. Fordi jeg generelt ikke bryder mig om den amerikanske stil, som spillet åbenlyst er i. Det har ikke meget at gøre med en objektiv vurdering, som en (ordentlig) anmelder vil komme med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-03 00:39 
Så er det jo en anden sag.

Troede et øjeblik at du prøvede at sige, at rent objektivt var KotOR et dårligt spil.

At du er fan af japansk stil er jo fair nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 16/09-03 00:46, rettet 16/09-03 00:47 
Ja, det er jo utroligt som folk hæfter sig ved den mindste kritik og skøjter henover hvad man ellers siger. I mit første indlæg skriver jeg fx "et spil der åbenlyst har kvaliteter" og "Helt sikkert et godt spil"... Meget ala hvad jeg sagde om Metroid Prime i sin tid. At folk læser noget andet end jeg skriver, må være deres ansvar.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-03 00:53 
Der er rigtigt nok. Men som diskussionen udvikler sig ændrer udtalelserne sig også.

Følgende kunne(blev) godt opfattes forkert:

RJK >
Hvis spillet var så godt som nogen her påstår, så ville det jo være relativt ligegyldigt, om det foregik i Star Wars-universet eller ej.

Forstået på den måde, at spillet ikke er så godt som nogen her påstår...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/09-03 01:04 
RJK >
Jeg siger min mening, du siger din. Ergo snakker vi om det. Du skal ikke fortælle mig, at jeg ikke har ret til at have min mening, når jeg trods alt har set spillet i længere tid, end mange bruger på at anmelde et spil.

Naturligvis har du ret til din mening; Jeg fortæller dig bare at du ta'r fejl, når det kommer til KOTOR.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 16/09-03 01:06, rettet 16/09-03 01:07 
Bede-X:

Det står jeg da også 100% ved! Hvis du læser tråden igennem, så kommer der nogle ret ekstreme lovprisninger af det. Jeg kan godt gentage mig selv. Hvis spillet virkerlig var "for genialt", "det bedste til Xbox", "kanon godt", "bedste Xbox-spil ever", "rystende fedt" og "virkelig fantastisk" så ville jeg jo som Xbox-ejer og meget stor RPG-fan være interesseret i at spille KOTOR, selvom jeg ikke lige er den store Star Wars-fan. Hvilket jeg så ikke rigtigt er, efter jeg har brugt en del tid i selskab med det. Så må min konklusion jo også være, at SÅ godt er spillet altså heller ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 16/09-03 01:08, rettet 16/09-03 01:08 
Okotta >
Jeg fortæller dig bare at du ta'r fejl, når det kommer til KOTOR.

Har du ikke lige selv sagt, at du ikke har spillet andre japanske RPG'er end FFVIII, som jeg lige har forklaret ikke er normal for genren? (Zelda-serien er jo reelt ikke RPG'er, men action-RPG'er)

Hvordan kan du så vide, at jeg tager fejl!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
144 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig