X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tabt i posten


Svar
SideshowSideshowSkrevet 12/09-03 17:16 
Hvor mange har været udsat for, at noget er gået tabt i posten?

Jeg venter på 2 spil når frem og der er intet sket.
Hvor lang tid har I højest prøvet at vente på en pakke der er sendt som brev?

Jeg tænker kun indlands.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 12/09-03 17:24 
2 dage :D
Sælg mig en Xbox =)
SephirothSephirothSkrevet 12/09-03 17:25 
En handel mellem jaes og mig endte også tragisk - et spil gik tabt og PostDanmark kunne intet gøre. Det er heldigvis kun sket for mig den ene gang.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KoludaKoludaSkrevet 12/09-03 20:13 
Dem jeg selv har sendt (mellem 500-600) er alle dukket op, uden undtagelser.
Det ene dog 4 dage senere!!!

Jeg har selv "mistet" et brev, men tviler på det nogensinde blev sendt.
jaesjaesSkrevet 12/09-03 22:13 
Sephiroth >
En handel mellem jaes og mig endte også tragisk - et spil gik tabt og PostDanmark kunne intet gøre. Det er heldigvis kun sket for mig den ene gang.

Kan så tilføje, at det er sket for én gang til sidenhen (2. gang i alt), med en handel med Wagner (et spil magen til - Sega bundlet).
Jeg troede det var løgn, det spil er forbandet :D

Jeg mistænker, at det lokale postbud er et fjols, da vi ret ofte får breve adresseret til andre på samme gade.
De må også være nogle tumper på det lokale posthus, da en del breve er 2-3 dage under vejs :/

Jeg mailede kundeservice for et par måneder siden, og fik at vide, at deres klausul siger at 97% af brevene skal nå frem til tiden, men at de godt viste, at de ikke helt kunne opfylde dette, og at de skulle til at starte en intern undersøgelse, så de kunne forbedre sig på området.
JimPPJimPPSkrevet 12/09-03 23:19 
Folk der kender mig vil vide at jeg ikke har den dybe sympati til det danske postvæsen.

Jeg har dog været så priviligeret, at alt hvad jeg har sendt er kommet frem - af naturlige årsager sender jeg en del breve og pakker - har oplevet af pakker med spil til mig, er blevet afleveret hos min nabo, eller bare smidt på opgangen. Snakkede med mit postbud om det, hvor til han svarede at han jo havde travlt!

Har en enkelt gang afslørret "min" postmand i med vilje at skjule en pæn brevpakke, hvorpå der stod "EA" med fine røde bogstaver - tilfælde? tja hvem ved.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
valiantvaliantSkrevet 13/09-03 00:21 
Har i tidens løb haft 3 forsendelser sendt som brev som der var problemer med.
Jeg har en fornemmelse af at de 2 første måske er nået frem.
Det sidste er mere specielt: Brev sendt på efterkrav, regner med at modtageren ikke har indløst, efter nogen ventetid kontakter jeg modtageren som kan oplyse at han har indløst pakken dagen efter afsendelsen.
Jeg efterlyser Brevet hos post DK. og medtager 3-4 mdr. efter afsendelsen en check på beløbet
FanboyFanboySkrevet 13/09-03 08:46 
Jeg mistede en gang to GameCube spil, sansynligvis på grund af et eller andet langfingret postbud >:/ Hvilket resulterede i at jeg måtte give køberen RE + 100 kr gratis. Så for fremtiden sender jeg ALTID som pakke, de 30 kr ekstra er givet godt ud, IMO.
millenniummillenniumSkrevet 13/09-03 09:13 
Jeg har godt hørt historier om de langfingrede medarbejdere hos PostDanmark, men har aldrig selv været ud for at der var noget der ikke dukkede, selvom jeg næsten kun køber DVD'er over nettet nu.
Men jeg ved ikke engang hvordan salgsstederne forholder sig omkring dette. Er der regler for hvem der hæfter for at kunden for sin ordre...? Eller er der selv kundens ansvar/risiko...?
The medium is the message.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 13/09-03 09:38 
Det er den erhvervsdrivende, som skal sørge for, at man får sin vare! Læs nederst i dette link!

net-tjek
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/09-03 10:29 
Jeg har engang mistet en mobiltelefon i posten.... Super nedtur, som i nok kan regne ud :)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 13:39, rettet 15/09-03 13:40 
Jeg har flere gange oplevet at vente på breve i op til en uge efter jeg skulle have modtaget dem...

Nå ja, så har posten også smadret coveret til en af mine spil fuldstændigt igennem en beskyttet kuvert!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JimPPJimPPSkrevet 15/09-03 13:42 
Det var et grumt tilfælde, ja.

Har lige netop fået en pakke retur - selv om adressen på den var den rigtige :S
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig