X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At have for mange spil


Svar
RJKRJKSkrevet 12/09-03 12:10, rettet 12/09-03 12:11 
For leden var jeg ude hos en gut, der havde en del Neo Geo-spil (MVS). Det meste var ret kedeligt, men der var én titel der sprang i øjnene.

Last Resort

En horisontal shooter tydeligt inspireret af R-Type. Men specielt var det den dystre apokalyptisk-agtige stemning, som virkelig slog mig. Det undrede mig, at jeg aldrig rigtigt havde lagt mærke til titlen før - jeg havde i hvert fald aldrig set spillet udover et par screenshots - det skulle da tydeligvis i samlingen på et tidspunkt.

Jeg forsøgte at købe det af gutten, men han forlangte hvad der var overpris i min bog, så selvom jeg alligevel var tæt på at købe, takkede jeg nej (hvilket jeg til dels ærgerede mig over bagefter - jeg ville gerne have prøvet det ordentligt).

Og så sker der ikke mere i historien før i dag. Jeg er ved at finde de Neo Geo-titler frem, som folk har ønsket med til træffet. Og hvad ligger der så, midt i mellem diverse World Heroes og Fatal Furys?

Last Resort...

Over i en maskine med det og, jo, det er rigtigt nok det. Hvor det kommer fra, hvornår jeg har fået det, hvordan det kan lade sig gøre at jeg aldrig har prøvet det og ikke anede at jeg havde det... Tjah...

Sådan er det nok bare. At have for mange spil...

KLOV: Last Resort
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/09-03 12:15 
Jamen så tag det dog med ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/09-03 12:30 
Jamen, det er allerede taget med ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/09-03 13:11 
Hvis man synes Pulstar eller R-Types er svært... Uha, så lad være med at spille LR! ;)

Det har været med til i hvert fald ét træf, hvor jeg spillede det. Anden gang i KBH havde Per S det med...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig