X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Outrun movies!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 21:39 
IGN nu!

Det er insider og på Xbox forsiden (can't miss it!).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 11/09-03 21:56 
Skidt at man ikke har insider så...

Kan du ikke komme med en anmeldelse af filmen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/09-03 22:02 
F-Zero på 4 hjul og en masse ICQ smileis....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-03 22:02, rettet 11/09-03 22:05 
*Jeg kunne - hark host - Bryder playright regler - dør*

Det er Outrun fra 1986 i 3D. <------Bedre kan det faktisk ikke beskrives!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 11/09-03 22:06, rettet 11/09-03 22:06 
Jeg så lige billederne fra det i GameReactor-bladet og det ser faktisk ret crispy ud... Lidt a la Burnout 2.
(...)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/09-03 22:33 
Der er i hvert fald fart på!
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 11/09-03 22:40 
Argh, en eller anden, stjæl dem fra IGN, og upload dem på en privat server!
...eller, lad hellere være...
AmbyAmbySkrevet 11/09-03 22:42 
Ja. Fremragende fartfornemmelse, glimrende brug af skygger og så var jeg lige ved at flæbe da jeg så den klassiske 360 graders vending når man kommer for langt ud i rabatten :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 11/09-03 22:43, rettet 11/09-03 22:45 
Born2Play >
Det er Outrun fra 1986 i 3D. <------Bedre kan det faktisk ikke beskrives!
Okay, det lyder da fedt så :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Zzap!Zzap!Skrevet 11/09-03 23:40 
Men er der direkte bevis for, at det rent faktisk kommer til xbox, nogen steder?
EDGE spekulerede over om ikke det var mere sandsynligt med en PS2 version først.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 03/10-03 02:18, rettet 03/10-03 02:21 
Jeg ved ikke om det er de samme som IGN filmene, men de er i hvertfald gratis :)

Out Run 2 film
JAAJAASkrevet 03/10-03 02:53 
Jeg kan ikke sige så meget andet, end at det spil skal jeg have. Kommer det ikke til en konsol, jeg har, så køber jeg den konsol og spillet på udgivelsesdagen.
nullernullerSkrevet 03/10-03 03:28 
ser sq. sjovt ud
Nu med Xbox 360
RonaldoRonaldoSkrevet 03/10-03 08:42 
Det er nok mere et spørgsmål om hvilket arcade-board det bliver udvikelt på.

Selvom der er planer for en Xbox version, så tror jeg ikke at den bliver af samme kvalitet. Det ville dog være et rigtig fedt spil til næste generation.
KTCKTCSkrevet 03/10-03 11:00 
Nu er mange nyere arcadeboards baseret på konsol-hardware, så hvis spillet kommer på et Chihiro-board, så kan vi vel forvente en meget nærliggende Xbox-version...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 03/10-03 11:14 
IGN: "Even though the basic idea is the same, Outrun 2 is definitely not your daddy's Outrun. The game makes use of the mega-powerful Xbox-powered Chihiro arcade board to deliver the best looking arcade racing experience of all time."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/10-03 11:37 
Som min ven Lars siger: Det virker lidt urealistisk at en bus kan ligge med 200 km/t rundt i svinget, og en Ferrari ikke kan komme rundt uden at skride ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 03/10-03 12:51 
FreddiE >
Det er nok mere et spørgsmål om hvilket arcade-board det bliver udvikelt på.

Det har da været ude i månedsvis, at det kører på Chihiro og at vi således med 90% sandsynlighed kan forvente en meget tro Xbox-"konvertering".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 03/10-03 14:05, rettet 03/10-03 14:05 
Ja, men folk spekulerede over hvor det ville lande, og det var grunden for mit svar.

Er der nogle eksempler på Chihiro spil som ikke er udkommet på Xbox? Er Chihiro er kraftigere end Xbox? Kan man købe sådan et board? Mvh. Spørge Jørgen
RJKRJKSkrevet 03/10-03 14:22 
Nu er der kun fire Chihiro-spil, så det er naturligvis et lidt tyndt grundlag, men alligevel... Crazy Taxi 3 og HOTD3 er kommet til Xbox. Virtua Cop 3 og Outrun 2 er ikke kommet endnu.

Chihiro er Xbox-baseret, hvilket ikke er det samme som at det er identisk med Xbox. Blandt andet kører det tilsyneladende med GD-ROM'er (som Dreamcast og Naomi).

Man kan købe alt for penge. Men det er meningsløst at gøre (med mindre man er en stor arcadehal) da prisen på ingen måde modsvarer, hvad du kan få ud af det.

Jeg kan ikke lige finde eksakte priser på Chihiro-boards, men fx et Triforce med Virtua Striker koster i Hong Kong $2.000 for et brugt. Prisen er omkring den samme for et brugt System 246 med Soul Calibur II. For lidt ældre spil kan du her komme ned under $1.000. Men så skal du medregne told, moms osv. I Vesten er de endnu dyrere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 03/10-03 14:41 
Jeg husker bare at have læst noget med at Chihiro kørte med 256MB Ram. Jeg tvivler stadigvæk det vil være præcis det samme, Tekken og andre spil var heller ikke up-to-par i deres hjemme-udgave.

Har du nogle links til specs. og billeder af arcade-boards?
RJKRJKSkrevet 03/10-03 15:05, rettet 03/10-03 15:05 
Det er meget normalt at arcade-udgaverne har lidt mere RAM. Men Chihiro har altså tilsyneladende kun 64MB.

System 26 > Chihiro
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig