X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 11/03-03 20:55 
--- klip fra games are fun ---

PS3 in 2003
Well, it would certainly be a way to get a leg up on the competition as long as gamers don’t feel Sony is letting its robotic dog, Aibo, put its leg up on them. Hon Hai Precision Industry Co. of Taiwan is a production company that currently assembles PlayStation2 systems. The company has said it will begin trial production of the new PS3 console next month.

Sony has been collaborating with Toshiba and Business Machines Inc on the “cell” chip which would be designed to handle graphics and sound over the internet. There was a story about it also being able to combine the powers of the processors from other consoles Captain Planetesque for super powers to fight off all the invading space aliens and giant lizards they have over there in Japan.

Reports say that the PS3 could be sold as early as midyear in Japan and see US shores before the year is out. Sony has yet to comment on this story. If such a thing was to come to pass, an official announcement would probably be made at E3 in May.

The early release of the PS3 would be a shock to competitors Microsoft and Nintendo who were both looking to get the jump sometime in 2004-2005. It should be interesting to hear what Sony says which probably won't be until their press conference at E3. Those few weeks seem a lot longer now.

Source: Bloomberg/Gamefront
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SoqratesSoqratesSkrevet 11/03-03 20:58 
Sony afkræftede dette idag.....
JEG ERKLÆRER HERMED DETTE INDLÆG FOR LUKKET, undskyld, jeg tror jeg går med en lille mod i maven...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 11/03-03 21:00 
Jep den kommer snart! Har du set de tegninger over den? SONY lavede en masse tegninger og de fleste af dem var bare SKOD! En af de bedste (den blev vist kåret som "en god en") var en TOTAL ripoff af GAMECUBE!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 11/03-03 21:01, rettet 11/03-03 21:01 
Soqrates >
Sony afkræftede dette idag.....
JEG ERKLÆRER HERMED DETTE INDLÆG FOR LUKKET, undskyld, jeg tror jeg går med en lille mod i maven...

Men det gør jeg så ikke, visse rygter er jo meget sjove. Har du forresten en kilde der bekræfter _din_ påstand, altså at Sony har afkræftet det? Ellers er heller ikke din udtalelse noget værd....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 11/03-03 21:07 
zpeakerz, der findes en udemærket Slet-knap, brug den en anden gang!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 11/03-03 21:09 
hov, hov, hvordan kan man skrive med <bold>?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SoqratesSoqratesSkrevet 11/03-03 21:11 
Ups, kom til at slette mit indlæg istedet for bare at rette det, sry hvis jeg fuckede det hele up...

Afkræftning fra sony...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-03 22:45 
Det er sq spørgsmålet om PS2'en overhovet når at komme online før PS3 udkommer, det er lidt til grin!
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-03 05:50 
Hmmm... hvad får dig til at sige det? PS2 er rigtig meget online andre steder end Europa. Det forventes fra Sonys side at den kommer online her i år. Mon ikke vi bare skal udvise en lille smule tålmodighed. Under alle omstændigheder er der rigtig længe til 2005 hvor PS3 udkommer. Mens vi venter (på det der nu kommer først) kan vi spille online på vores Xbox og GameCube ;)
RegnRegnSkrevet 12/03-03 12:05 
Det ville også være lamt af sony at smide en ps3 ud på markedet nu. Jeg tror der ville være RIGTIGT mange forbrugere, der ville føle sig røvrendt, fordi de "lige" havde købt en ps2. Jeg tror slet ikke markedet kan bære endnu en konsol lige nu, heller ikke selvom der står ps3 og sony uden på.

Og hvordan mon ikke software firmaerne ville reagere hvis der kunne være tvivl om hvorvidt forbrugerne overhovedet ville investere i en ny konsol allerede!?!?

Nej det ville ikke være smart lige nu.
.regnen.
3of193of19Skrevet 12/03-03 12:10 
Som det blev sagt, det er en and.
Sony er bare desperat for at beholde sin førerposition, så de strør rygter (som de selvfølgelig officielt tager afstand fra) i håb om at lokke MS og Nintendo ud af reserven.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-03 12:41 
...ja, den slags mistanker skal du da have lov at have. Jeg tror nu mere på teorien om at der i virkeligheden har været snak om en "slankere" udgave af PS2, som kan være klar til præsentation på E3.
3of193of19Skrevet 12/03-03 12:56 
Der har aldrig været nogen snak om en slankere udgave af PS2. Der har været snak om en "Xbox Lite", som skulle have samme funktionalitet i et mindre casing, som evt. skulle vises ved E3.
RJKRJKSkrevet 12/03-03 13:12 
Selvfølgelig er det en and, vær nu seriøse.

Man udsender naturligvis ikke en ny konsol, når man sidder på langt hovedparten af markedet. Det ville simpelthen være en regulær elendig forretning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
zpeakerzzpeakerzSkrevet 12/03-03 13:14 
MIKA-L >
zpeakerz, der findes en udemærket Slet-knap, brug den en anden gang!

Hold da op hvor er i sure! Det er jo slettet ik?

Forresten læste jeg min påstand i et blad, hvis nogle vil vide det! Jeg kan sætte billedet ind af den, hvis man ellers kan det på denne side!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
Zzap!Zzap!Skrevet 08/04-04 22:22, rettet 08/04-04 22:23 
Der er i dag blevet lagt et nyt patent ud, som med stor sandsynlighed omhandler PS3, og specielt måden hvorpå den måske kommer til at rendere med alle sine processorer på een gang: http://makeashorterlink.com/?Q47E368F7

Og her er et link til en diskussion, hvor nogen personer, hvoraf nogen af dem ved hvad de taler om (^_^), diskuterer patentet (på engelsk): http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=11377
Born to kill space
CrishakeCrishakeSkrevet 08/04-04 22:36 
Det er lidt sjovt at dette er skrevet for 13 måneder siden;P
Zzap!Zzap!Skrevet 08/04-04 22:40 
Det er åbenbart det tidsrum det tager før et patent må/kan offentliggøres.
Born to kill space
CrishakeCrishakeSkrevet 08/04-04 22:42 
Ved man hvornår den kommer på det danske marked??
Zzap!Zzap!Skrevet 08/04-04 22:53 
Nej (hvad ville Sony have ud af det? PS2 salget ville styrtdykke når det slap ud til den brede offentlighed, osse selv om der højst sansynligt er næsten to år til).
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig