X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live 2.0 nu klar til download!!!


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 11/09-03 09:12 
Jeg har downloadet det, og det virker!

Se at få jeres live startet op:)
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 11/09-03 09:14 
Er i gang ;)

Selvom det først skulle være klar til download i morgen!? Ikke at det gør noget.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PlaykidPlaykidSkrevet 11/09-03 09:19 
Jo, måske er det en slags "før" release og der bliver addet noget nyt i morgen?

Men jeg synes ikke at det giver helt mening, men skidt:)
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 11/09-03 09:24 
God damn... Det er ret frækt det nye dashboard. Det er ligesom om at Live hænger bedre sammen med boxen nu - eller noget ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KTCKTCSkrevet 11/09-03 11:38 
Hmmm, hvad er der ellers lavet om, udover ny grafik?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 11/09-03 11:47 
Du kan hurtigt gå ind og se din friendlist du kan snakke med folk selv om i ikke er på samme sever og en masse andet spas. Er der nogle der hved om kan downloade det til to xboxe da jeg snart køber en ny?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/09-03 16:52 
du kan kun bruge dit live kit på en box, dvs. du kan ikke downloade det på en ny box.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/09-03 17:33 
jo.. det kan man godt..
altså hvis du har et memory kort.
så smider du vel bare dit live abb. over på kortet og så vidre over på den anden Xbox.

så kan du gå online med den.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
AkhenAkhenSkrevet 12/09-03 12:44 
Tror bare jeg venter til i morgen *snøft* da der åbenbart var mange der downloadet i går, kom den hele tiden med en fejl "Failed to connect to Xbox live try again later"
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-03 16:01, rettet 12/09-03 16:03 
nogen der har fundet nogle screenshots så man kan se hvordan det nye dashboard ser ud?

EDIT: nevermind, har fundet nogle på xbox.com/live - doh!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AkhenAkhenSkrevet 13/09-03 00:23 
Seriøst Problem med at downloade det nye dashboard :( når jeg er ca. midt i forløbet kommer den med en fejl "Xbox Live is not responding, please try again later" jeg har prøvet alle mulig ting men den nægter at hente den. Jeg har tænkt på om det har noget med min Router at gøre, jeg har en Dlink DI-604 router. Jeg har lige konverteret fra TDC til Tele2 men da jeg havde TDC i går kunne den heller ikke hente og kom med samme fejl. Ud over det, har jeg set at den brokker sig over DNS, dvs. DNS og tele2, jeg mener jeg har fundet den rigtige DNS fra Tele2 hvilke ikke var nemt, men fejlen er der stadig, er der nogen der har et bud her?
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
RebelheartRebelheartSkrevet 13/09-03 04:39, rettet 13/09-03 05:02 
Jeg kan trøste dig med at sige, at du ikke er alene om problemet! ;-)
Jeg kan heller ikke dovnloade det. Den stopper, når den har hentet omkring 25%.
Min router er også en Dlink DI-604, men ifølge Microsoft skulle den understøtte Live 100%.
Jeg overvejer pt. at koble op til Live uden routeren, for at se, om det løser problemet.

EDIT: Det lykkedes i første forsøg, da jeg tilsluttede Xbox'en direkte til mit ADSL modem. :-)
Prøv det!
Og så vil jeg ellers have lov til at sige: God nat og sov godt! ;-)
AkhenAkhenSkrevet 13/09-03 08:43, rettet 13/09-03 08:48 
hehe tak, men det kan ikke være det der er problemet fordi min kammerat har en også en DI-604 router og han har også downloadet Live ver 2.0. Skal lige høre dig hvad version af firmware du kører med, kører du med den amerikanske? fordi hvis du kigger her http://www.xbox.com/en-US/live/connect/dlink604.htm
kan du se at det faktisk kun iflg. Xbox selv er de amerikanske firmware versioner som understøtter XBL 100%, har læst de anmoder på det kraftigste at man ikke downloader denne hvis man kommer fra Europa, der står også at garantien ryger hvis man gør det.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
MrCaseMrCaseSkrevet 13/09-03 12:21 
Rigtigt lækkert med det nye live... en masse logiske ændringer, der giver en meget bedre sammenhæng.

Det eneste der ikke hænger sammen er bare at den har slugt min friends-liste i processen.... Pokkers!
Have you considered sucking less?
RebelheartRebelheartSkrevet 13/09-03 14:47 
Akhen >
hehe tak, men det kan ikke være det der er problemet fordi min kammerat har en også en DI-604 router og han har også downloadet Live ver 2.0. Skal lige høre dig hvad version af firmware du kører med, kører du med den amerikanske?

Jeg kører med den firmware, som jeg downloadede fra den engelske ftp supportside, d.v.s. version 1.81.
Som du selv siger, så må man jo ikke installere den amerikanske firmware.
RebelheartRebelheartSkrevet 13/09-03 14:51 
MrCase >
Det eneste der ikke hænger sammen er bare at den har slugt min friends-liste i processen.... Pokkers!

Mon ikke du overlever det?
Det kan jo ikke tage mange sekunder at tilføje personen! ;-)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/09-03 14:52 
man må godt opdater den med en amerikansk firmware... men man kan bare ikke hehe.


jeg bruger selv v.1.81 og den funker ganske godt
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RebelheartRebelheartSkrevet 13/09-03 15:29 
Skal du spille smart? ;-)

Det er nu mærkeligt, at jeg i to dage ikke kunne downloade det nye dashboard, når jeg kørte med routeren. Jeg har nok prøvet over 20 gange!
Da jeg så kørte med en direct forbindelse, kunne jeg downloade det i første hug.
Forklaring ønskes!
MrCaseMrCaseSkrevet 13/09-03 18:00 


Mon ikke du overlever det?
Det kan jo ikke tage mange sekunder at tilføje personen! ;-



Thats's funny, man...

Ja hvis det bare var så vel... jeg har jo kækt tilføjet alle danskere jeg kunne komme i tanke om...

(What's even more strange is at listen stadig er der inde i PSO.... også dem der ikke har sendt mig deres guildcard...)
Have you considered sucking less?
AkhenAkhenSkrevet 14/09-03 13:08 
Hmmmm så lykkedes det dvs. jeg måtte tage min boX med over til en af mine kammerater og bingo no probs. med at downloade, det underlige er så at da jeg kom hjem, prøvede jeg at se i network settings, men jeg havde ingen problemer nu, ikke DNS problemer som før, det er sq underligt.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
KTCKTCSkrevet 15/09-03 14:13 
Jeg har oplevet flere gange, at ADSL-modem opfører sig sært, især hvis man skifter en computer ud. Det kan tage et stykke tid, før modemmet tager sig sammen til at godkende det nye computer, hvilket er ret irriterende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig