X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pirates of the Caribbean hjælp


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-03 18:29 
Jeg har lige fået fingrene dette fede adventure rollespil. Men nu sidder jeg fast. Jeg har lige været inde på kroen og hyrre mandskab. Men da jeg så kom ud igen og skulle hen til ham skibstømreren, så blev alle dørene låst og jeg kan ikke fortsætte.
Nogen der ved hvordan man sætter farten på tiden op, eller hvad jeg skal gøre nu?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BobbeBobbeSkrevet 09/09-03 18:36, rettet 09/09-03 18:39 
Har ikke tjekket men...

Edit: søgte på siden og fandt:
http://www.gamefaqs.com/console/xbox/data/36142.html

Gamefaqs ?
Spiller nu: Wii
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-03 18:43 
Tror faktisk bare det var fordi jeg kom til at sove på kroen, og derfor blev det aften ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 09/09-03 18:50 
Er det udkommet i Dk?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-03 19:04 
Ja det er det! Og efter hvad jeg kan bedømme ud fra 2 timers gameplay er det Morrowind langt overlegent. Men det er nok fordi det minder så meget om Skies Of Arcadia :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 09/09-03 20:28 
Jeg har også kun læst godt om spillets gameplay, men det skulle tilgengæld være virkelig plaget af bugs, som om det virker til at være smidt på gaden lidt for hurtigt (nok pga. filmpremieren på fredag)..

Men måske står vi overfor en af de bedre film-til-spil oplevelser?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-03 21:02 
Det tror jeg bestemt vi gør. Spillet er jo ikke bygget specielt på filmen, men kun filmens univers. Hvilket jo også gør at det er en hel del større.
Og så er spillet jo lavet af Bethesda softworks, som også er folkne bag Morrowind!
Eneste bug jeg har oplevet er at der er mega slowdowns når man begynder en samtale?!. Men ellers er grafikken flydende og flot!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig